سه ماده غذایی پرکالری و سالم برای افراد دیر رشد

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

سه ماده غذایی پرکالری و سالم برای افراد دیر رشد

آیا شما نیز جز افرادی هستید که هر چه تغذیه میکنند باز هم به وزن آنها اضافه نمی‌شود؟Men's+Fitness+magazine

شما هر کاری را برای افزایش وزن خود انجام می‌دهید ولی‌ باز هم ترازو همان عدد سابق را به شما نشان میدهد.شما همیشه فقط یک توصیه تکراری را از همه می‌شنوید که می‌گویند بیشتر بخور!

اما چگونه باید بیشتر تغذیه کرد؟آیا می‌خواهید روی به فست فود‌ها آورده و از آنها استفاده کنید؟یا اینکه فقط میخواید منابع غذایی سالم خود نظیر برنج، مرغ، ماهی‌ و… را افزایش دهید؟

افزایش حجم یک معما نیست.غذاهای سالم و پایه ای‌ در این مورد وجود دارند که شما میتوانید در هر مغازه ای‌ آنها را بیابید.

اضافه کردن غذا‌های پر کالری سالم به برنامه غذایی
کلید افزایش دادن میزان کالری مصرفی روزانه پیدا کردن غذاهای پر کالری می‌باشد و برای پیدا کردن آنها شما نیازی ندارید که زیاد به خود زحمت دهید.

 

۱) بادام
آیا تا کنون به برچسب حاوی اطلاعات تغذیه ای‌ روی بسته بندی بادام به طور دقیق نگاه کرده اید؟ یک انس بادام حاوی ۱۶۲ کالری می‌باشد و یک فنجان پر از بادام شامل ۸۲۲ کالری می‌باشد.کمی‌ به این موضوع فکر کنید.سایت اطلاعات پزشکی شما به راحتی‌ میتوانید کمی‌ بیشتر از یک فنجان بادام مصرف کنید و بدون اینکه احساس سنگینی‌ کنید نزدیک ۱۰۰۰ کالری اضافه به کالری دریافتی روزانه خود اضافه کنید.این میزان کالری سالم برای این مقدار کم بسیار فوق‌العاده می‌باشد.یک انس بادام همچنین شامل ۳۰ گرم پروتئین و غنی از آهن و کلسیم می‌باشد.

 

۲) شیر کامل (شیری که تازه دوشیده شده باشد)
شیر کامل حدود ۵۰ سال است که پایه اصلی‌ تشکیل دهنده اکثر برنامه‌های غذایی بدن سازی می‌باشد.در واقع شیر کامل به خاطر ایجاد افزایش وزن بسیار محبوب می‌باشد.شیر کامل دارای مقادیر کافی‌ چربی‌ می‌باشد که میتواند وزن شما را بالا ببرد.اما نترسید شیر کامل برای شما بسیار مفید می‌باشد.مخصوصا اگر نمیتوانید وزن خود را افزایش دهید.یک فنجان شیر کامل حاوی ۱۵۰ کالری می‌باشد.همچنین حاوی ۸ گرم پروتئین و غنی از ویتامین می‌باشد.

 

۳) شکلات سیاه
این شکلات نه تنها پر کالری و بسیار مفید می‌باشد بلکه با مزه خوشایند خود میتواند میل شما به خوردن چیز‌های شیرین را برطرف نماید.یک انس از این شکلات حاوی ۱۵۳ کالری و غنی از آهن می‌باشد.شما با خوردن ۴ تکه یک انسی از این شکلات ۶۰۰ کالری اضافه در روز دریافت خواهید کرد.این گزینه بسیار بهتر از مصرف آبنبات چوبی و… می‌باشد.همیشه یک بسته از شکلات سیاه را همراه خود داشته باشید.

چربی سوز بانوان مکمل

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *