چربی سوز هیدروکسی کات اس ایکس Hydroxycut SX-7 نقد و بررسی عوارض

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

چربی سوز هیدروکسی کات

Hyd_SX7-562x286_1چربی سوز هیدروکسی کات اس ایکس 7 ( Hydroxycut SX-7)
ویژگی های چربی سوز هیدروکسی کات اس ایکس 7 ( Hydroxycut SX-7):

تعداد قرص چربی سوز هیدروکسی کات در هر بسته: 140 کپسول
چربی سوز هیدروکسی کات محصول کشور : امریکا

pGNC1-19164261t300x300توضیحات محصول

هیدروکسی کات “hydroxycut ”  نام جدیدترین محصول چربی سوز کمپانی ماسل تک است که در واقع همان نسخه  تکامل یافته hydroxycut است .

در پی چند سال گذشته کمپانی ماسل تک نمونه های مختلفی از این مکمل چربی سوز را روانه بازار کرد که همیشه مورد استقبال ورزشکاران قرار می گرفت . اما هیدروکسی کات یک چربی سوز ترموژنیک است .

چربی سوز ترموژنیک هیدروکسی کات اینبار با پسوند الایت که یعنی یک مکمل ملایم در فرمول خود از کافئین به اصطلاح بدون آب caffeine anhydrous استفاده کرده است که این مدل از کافئین برای خواب مشکلی ایجاد نمی کند اما هموراه توصیه می شود که استفاده از مکمل های غذایی که دارای مقادیر مشخصی از caffeine anhydrous هستند زمان سرو را به ساعات پایانی روز و ساعات نزدیک به خواب استفاده نزدیک نفرمائیم .

اما کافئین  anhydrous برای ورزشکاران افزایش انرژی هم در پی دارد و ورزشکارانی که ورزشهای استقامتی  می کنند از این ماده برای افزایش استقامت خود استفاده می کنند شما هم اگر وقت زمان تمرین هوازی آخر تمرینتان می شود بهتر است از یک مکمل دارای caffeine anhydrous استفاده کنید تا از زمان زیاد ورزش هوازی خسته نشوید .

با هیدروکسی کات الیت کلید چربی سوزی در دستان شماست! هیدروکسی کات الیت سوپر ترموژنیک ماسل تک مناسب برای چربی سوزی و انرژی زایی قوی برای بالابردن کارایی ورزشی با هدف چربی سوزی میباشد.

مواد تشکیل دهنده این مکمل چربی سوز از بهترینها و جدیدترین محصولات اثبات شده در چربی سوزی تشکیل شده اند.

Greenc affeine

کافئین سبز که از لوبیا سبز استخراج شده به تازگی مورد توجه بسیاری از شرکت های تولید کننده مکمل قرار گرفته است. با یک سرچ  متوجه تولید این محصول توسط تعداد بیشماری از تولید کننده های مکمل میشوید.کافئین همواره یک ترکیب جدا نشدنی از مکمل های چربی سوز بوده اما کافئین لوبیا سبز در تحقیقات مختلف اثرات بسیار قدرتمندی را در چربی سوزی نسبت به کافئین معمولی از خود نشان داده است.این ماده که تنها یکی از مواد تشکیل دهنده چربی سوز هیدروکسی کات پرفورمنس میباشد،در حال حاضر داغ ترین ماده چربی سوز در تمام دنیا میباشد.هر کپسول از هیدروکسی کات،دارای ۲۷۰ میلی گرم کافئین سبز میباشد.

فورسکولین

فورسکولین، ماده فعال گیاه کالئوس فورسکولی، مدتی است که به دلیل توانائی که در ارتقاء چربی سوزی و تقویت سطوح تستسترون توسط فعال سازی آنزیم آدنیلات سایکلیز دارد، رواج یافته. این آنزیم، آنزیم دیگر را فعال می کند که باعث افزایش آزادسازی چربی از سلول ها می شود. تحقیقی که روی تعدادی از مردان چاق انجام شد نشان دهنده مقدار محسوسی چربی سوزی و تقویت سطوح تستسترون در طول دوره ۱۲ هفته ای مصرف فورسکولین بود. دز پیشنهادی برای مصرف این ماده ۲۰ تا ۵۰ میلی گرم دو یا سه بار در روز پیش از وعده های غذائی است.

بهبود کارکرد غده تیروئید

توانایی فورسکولین برای افزایش CAMP است که به نظر دارای خواص محرک تیروئید میباشد.بهبود عملکرد این غده باعث میشود اسید های چرب به مرکز سوخت رانده شده و تبدیل به انرژی شوند.

فورسکولین ضمن چربی سوز بالا ،باعث رشد عضلات میشود.در کل این مکمل منجر به بهبود فیزیک بدنی میشود.

فورسکولین یکی از بهترین چربی سوز هایی میباشد که همراه ترموژن ها میتواند مصرف شود و نتیجه ای خیره کننده در بدست آوردن بدنی فیتنسی داشته باشد.

,پوهمبین هیرو کلراید(hCL)یک ماده گیاهی میباشد که پمپ کردن خون کمک میکند.با اینکه مدت زیادی است این محصول به بازار آمده است،هنوز به طور کامل فواید آن شناخته نشده است

تحقیقات جدید در باره این ماده گیاهی میتواند آن را  به سوی محبوبیتی بی نظیر پرتاب کند.ماده شیمیایی یوهمبین هیدروکلراید(Yohimbine hydrochrolide)به عنوان جزء طبیعی در تنه درخت یوهیمب یافت شده است.این ماده استخراج شده شیمیایی ،جزء فعال پودر یوهیمب است.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *