آشنایی با ماسل تک

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

آشنایی با ماسل تک

ماسل تک را میتوان برترین برند در میان برند های جنجالی برشمرد.علت مورد توجه بودن شرکت ماسل تک،استقبال از نوآوری در صنعت مکمل،تبلیغات به صورت گسترده و حمایت از قهرمانان پرورش اندام بوده است.

595

پذیرش ایده های نوین در صنعت مکمل در طی این سالها برای تیم ماسل تک هم موفقیت های بزرگ را در بر داشت و از طرفی هم حمایت از نو آوری به تولید مکملی کاملا نا موفق ختم میشد.البته محصولاتی که ناموفق بودند یا از لیست محصولات این شرکت برداشته میشدند و یا فرمول محصول را تغییر میدادند.
فرازو نشیب های طی شده در آخر به نفع ماسل تک تمام شد و امروزه این برند از شناخته شده ترین برند های توزیع کننده مکمل در سرتاسر دنیا میباشد و در بیشتر کشور ها حضوری چشمگیر دارد.

آشنایی با ماسل تک
از مهمترین مکمل هایی که همیشه از طرف ورزشکاران مورد استقبال قرار میگرفتند میتوان به هیدروکسی کات و سل تک (سل تچ) اشاره کرد.
ماسل تک هر از جند گاهی دست به ارتقاء سری محصولات خود میزند که در مقایسه با نمونه قبلی از ترکیبات قویتری استفاده شده و یا اینکه ترکیبات جدیدی به محصول اضافه میکند.
آخرین سری محصولات ماسل تک به نام سری پرفورمنس (PERFORMANCE SERIES) میباشد که حدود ۱ سال از عرضه این سری از محصولات ماسل تک به بازار میباشد.کیفیت سری پرفورمنس نه تنها از سری قبلی محصولات ماسل تک برتر است بلکه این محصولات از برترین مکمل های بازار هستند.
خلوص بالای مکمل های به کار رفته در محصول،استفاده از مکمل های کاملا اثبات شده در ترکیبات سری پرفورمنس،دوز بالای مکملهای ترکیبی در هر سروینگ از خصوصیات سری پرفورمنس میباشند.

آشنایی با ماسل تک
محصولاتی که در سری پرفورمنس عرضه شده اند تا به حال به شش محصول رسیده که با توجه به موفقیت تیم ماسل تک(ماسل تچ) در سری پرفورمنس و وعده های داده شده از طرف ماسل تک،به زودی محصولات جدید دیگری هم به این سری افزوده خواهند شد.
محصولات سری پرفورمنس ماسل تک
آنو تست ANOTEST
آنو تست مکملی برای افزایش سطح همرمون بدن و مبارزه با کورتیزول(همرمون تجزیه کننده عضلات)است .ترکیبات محرکی تستوسترون آنوتست ماسل تک عبارتند از: دی آسپارتیک اسید، ال کارنیتین، ال کارنیتین تارترات و بورون سترات.همچنین ال گلوتامین ، ال لیوسین، ال والین و ال ایزو لیوسین از ترکیبات به کار رفته در مکمل آنوتست برای مهار کورتیزول میباشند.
نانو واپور پرفورمنس (آمینو قبل تمرین)
نانو واپور یکی دیگر از محصولات ماسل تک میباشد که در سری پرفورمنس عرضه شده است.این مکمل قبل تمرین در هر سروینگ دارای ۸ گرم سیترولین مالات ، ۳۲۰۰ میلی گرم بتا آلانین ، ۲۵۰۰ میلی گرم بتائین و۵ گرم کراتین میباشد.
هیدروکسی کات الیت(PERFORMANCE SERIES)
نوع پرفورمنس هیدروکسی کات ماسل تک با انواع قبلب تفاوت چشمگیری دارد.در نوع پرفورمنس از نوعی کافئین قوی با دوز بالا به نام گرین کافی استفاده شده است که این ماده تاثیرات عمیقتری نسبت به کافئین معمولی دارد.از دیگر ترکیباتی که در فرمول جدید هیدروکسی کات اضافه شده،ماده قدرتمند فورسکولین میباشد. فورکولین بیشتر روی ترکیب بدن تاثیر دارد با مصرف این ماده نسبت عضله به چربی در بدن بیشتر میشود که این اتفاق باعث نمایان شدن عضلات بدن میشود.
نیترو تک (نیترو تچ) ماسل تک
نیترو تک پرفورمنس در واقع پروتئین ایزوله شرکت ماسل تک میباشد .پروتئین ایزوله از خالص ترین نوع پروتئین موجود در بازار است. نیتروتک علاوه بر دارا بودن با کیفیت ترین و خالص ترین نوع پروتئین،با ترکیب ۳ سوپر آمینو کراتین،تائورین و گلیسین غنی شده است.براه هضم بهتر نیترو تک به این محصول آنزیم های آمیلاز و پاپایین اضافه شده است.
نیترو تچ پرفورمنس در ۴ طعم شیر شکلات،وانیل،توت فرنگی و کوکی کرم عرضه شده است.
سل تک(سل تچ) پرفورمنس
سل تک از قدیمی ترین و موفق ترین محصول ماسل تک برای بعد تمرین میباشد.این مکمل دارای کربوهیدرات زود جذب،کراتین،آمینو اسید های ضروری،آلفا لیپوئیک اسید ،تائورین ،آلانین و الکترولیت ها میباشد. سل تچ ماسل تک برای سرکوب کورتیزول(تخریب کننده عضلات) بعد از تمرین و همچنین پر کردن گلیکوژن خالی شده بدن و رساندن کراتین به عمق عضلات به هراه تحریک ترشح هورمون آنابولیک انسولین طراحی شده است.
سل تک پرفورمنس دارای دوز قویتر نسبت به ورژن های قبلی سل تک میباشد و همچنین ترکیبات آمینو اسیدی آن ارتقاء یافته است،به عنوان مثال به جای استفاده از کراتین معمولی که در سل تک های قبلب لحاظ میشد از کراتین هیدروکلراید که اثر بخشی بیشتری دارد استفاده شده است.

آشنایی با ماسل تک
PHAZE8
پروتئین فاز ۸. مکمل پروتئین ۸ ساعته ماسل تک برای تامین مداوم آمینو اسیدها در ۸ ساعت
پروتئین جدید شرکت ماسل تک ترکیبی از چند نوع پروتئین به همراه آنزیم های کمک کننده در هضم میباشد. این پروتئین ماسل تک با توانایی منحصر به فردخود،باعث رهش مداوم ۸ ساعته آمینو اسید ها در جریان خون میشود . مزایای افزایش سطح پایدار پروتئین در بدن،این پروتئین را به مکملی بسیار آنابولیک و ضد کاتابولیک تبدیل میکند که موجب رشد سریع عضلات میشود.
فرمول و عملکرد مایوبیلد ماسل تک
مایو بیلد فورمول فوقولعاده غلیظ پس از تمرین!!!

آشنایی با ماسل تک
بر خلاف دیگر مکمل های بعد از تمرین در بازار که دارای پرکننده ها میباشند،فرمول مایو بیلد متمرکز در موادی میباشد که در مطالعات بالینی تاثیرات کلیدی خود را برای نیاز پس از تمرین به اثبات رسانده اند.مایو بیلد با کیفیت بالا و ترکیباتی مانند بتائین، کراتینهیدرو کلراید،گلوتامین بی سی آ آ و ال کارنیتین برای کمک به ساخت عضلات بیشتر ،افزایش قدرت و تسریع در ریکاوری پس از تمرین فرموله شده است.
در هر سروینگ مایوبیلد دقیقا ۲۰۰۰ میلی گرم ال کارنیتین وجود دارد.در چند مطالعه بالینی و انسانی نشان داده شده است که ال کارنیتین برای کمک به بازیابی پس از تمرین از طریق بهبود ترمیم بافت های عضلات و کاهش آسیب بافت ماهیچه ها کمک میکند.و همچنین دوز مناسبی از رودیولا(rhodiola)در مکمل پس از تمرین مایو بیلد قرار داده شده است.رودیولا یک آداپتوژن بسیار فعال است و در تحقیقات انسانی نشان داده شده است باعث افزایش بهبود آمادگی جسمانی و روانی میشود.رودیولا همچنین مهار کننده قوی استرس و کم تحرکی ناشی از افسردگی میباشد.
حجم عضلانی و قدرت
نوعی کراتین بسیارقوی به نام کراتین هیدرو کلراید در فورمول مایو بیلد تزریق شده است.در مشاهدات بالینی ثابت شده است که کراتین هیدرو کلراید به تقویت در به دست آوردن حجم و قدرت کمک چشمگیری میکند.مایو بیلد همچنین حاوی ۲۵۰۰ میلی گرم بتائین میباشد که باعث افزایش شدید استقامت عضلانی میشود.
ماسل تک (ماسل تچ)

596کاهش سطح کورتیزول
مایو بیلد با دوز ۵۳۰۰ میلی گرم از گلوتامین و بی سی آآها(BCAAs) در نسبت ها دقیق که در پژوهش های بالینی نشان داده شده است که منجر به افزایش سطح تستوسترون،کاهش کورتیزول و کاهش آسیب عضلانی ناشی از تمرینات ورزشی میباشد.این مکمل پس از تمرین شامل witania somnifcra میباشد که یک فرمول اختصاصی قوی میباشد که به میزان قابل توجهی باعث کاهش سطح سرمی کورتیزول در خون میشود.
مزایای مکمل کنسانتره قبل از تمرین ماسل تک*
باز یابی سریع عضلات پس از تمرینات ورزشی*
کاهش آسیب عضلات درگیر در تمرینات ورزشی*
کاهش ترشح کورتیزول،مهار سطح سرمی کورتیزول در بدن*
اشباع شدن عضلات با کراتین،گلوتامین،آمینو اسید های زنجیره ای*
کاهش استرس حاصل از تمرینات شدید ورزشی،بازیابی روحی روانی*
نانو واپور ماسل تک استکی از بهترین آمینو اسید های قدرتمند
مواد تشکیل دهنده نانو واپور همگی از مکمل هایی میباشند که مصرفشان به تنهایی هم میتواند کارآمد باشد.
سیترولین مالات
که در هر سروینگ مکمل نانو واپور به مقدار ۸ گرم میباشد با در نظر گرفتن دوز بالای آن ، میتوان شاخص ترین آمینو اسید به کار رفته در مکمل نانو واپور دانست.حتما راجع به پمپ شدن خون در عروق و مزایای این رخداد برای دم بهتر و رسیدن سریعتر و بهتر هورمون ها و اسید های آمینه به عضلات مطالب زیادی شنیده اید.سیترولین مالات از جمله اسید های آمینه ای میباشد که یکی از تاثیرات آن پمپ شدن خون در عضلات میباشد.توانایی سیترولین مالات در افزایش اتساع عروق خونی به مراتب سریعتر و بیشتر از مکمل آرژنین میباشد.مصرف سیترولین مالات و یا مکمل های حاوی سیترولین مالات قبل از تمرین افزایش قدرتچشمگیری را هم در بر دارد.
بتاآلانین
هیچ آمینو اسیدی به اندازه بتاآلانین نمیتواند به سرعت، قدرت،استقامت،پمپاژ خون در عضلات را ایجاد کند.افرادی که این آمینو اسید را مصرف میکنند تنها بعد از گذشت چند دقیقه توان فیزیکیشان افزایش میابد.با مصرف این مکمل قدرت،سرعت و حجم عضلات افزایش پیدا میکند.بتاآلانین همچنین با بالا بردن حرارت بدن باعث سوخت چربی بیشتر در تمرینات ورزشی میشود.
کورستین
کورستین استخراج شده از میوه آناناس میباشد.کورستین مانع از تشکیل رادیکال های آزاد و همچنین به بهبود جریان خون سالم در عروق کمک میکند،کورستین همچنین همانند سیترولین مالات و آرژنین باعث اتسا عروق خونی میشود که این امر منجر به افزایش پمپاژخون در عضلات میشود.
بتائین
بتائین که در منابع با نامهای دیگری چون تری متیل گلیسین و تی ام جی شناخته شده است.این ماده خود را در تحقیقات بالینی به اثبات رسانده است.تاثیر این مکمل تنها در افزایش قدرت خلاصه شده و بدون اینکه در استقامت تاثیری مشاهده شود باعث افزایش رکورد در حرکات قدرتی شده است.
کراتین
مصرف کراتین باعث عضله سازی سریع در بدن و انباشت مقدار زیادی آب در عضلات میباشد.این عمل باعث بالا رفتن حجم سلول در ماهیچه ها میشود و در آخر موجب میشود راه برای حجیم تر شدن سلول های عضلات هموار شود.
کراتین موجود در مکمل نانو واپور به دلیل مصرف شدن توامان با مکمل بتا آلانین که به مقدار قابل توجهی در این مکمل وجود دارد،بهتر از زمانی که کراتین به تنهایی مصرف میشود؛ جذب بدن میشود.
مصرف کراتین باعث میشود ورزشکار با قدرت بیشتری تمرین کند و این امر موجب رسیدن فشار تمرین به عمق عضلات میشود که امکان رشد بیشتر عضلات و افزایش سطح بیشتر تستوسترون و هورمون رشد بر اثر تحریک تارچه های عضلانی بیشتر فراهم میشود.
نیترو تک( نیتروتچ) پرفورمنس پروتئین ایزوله ماسل تک
تحقیقات انجام شده و منتشر شده در یک مجله علمی معتبر نشان میدهد افراد با استفاده منظم از فرمول نیتروتچ در شش هفته ۸٫۸ پوند عضله به دست آورده اند .مصرف پروتئین معمولی در شش هفته و با همان مقدار ۵٫۱ پوند عضله سازی را به همراه داشت
تحویل سریع آمینو اسید ها پس از تمرین
نیترو تک علاوه بر پروتئین کامل برای عضله سازی،شامل دوز بالایی از سه اسید آمینه کلیدی آلانین،گلایسین وتورین است که افزوده شده اند برای ارائه اسید آمینه های ضروری و پروتولوژیک.اسید های آمینه ساختمان پروتئین را تشکیل میدهند که به سرعت توسط جریان خون هضم و جذب میشوند-کمک به بهبود آسیب های سلولی ناشی از تمرین و رشد عضلات میکنند.
نیترو تک انتخابی مناسب برای تحویل سریع آمینو اسید ها بعد از تمرین میباشد.اسید آمینه آلانین پس از لوسین،دومین اسید آمینه ای میباشد که بطور گسترده در سنتز پروتئین استفاده میشود.آلانین برای کمک به سوزاندن قند در ورزش های شدید دخالت دارد.
محققین بر این باورند که مکمل آلانین پس از تمرین میتواند با تجزیه عضله مبارزه کند و کمک به افزایش سنتز پروتئین کند.
گلیسین اسید آمینه ای است که به ایفای نقش در شکل گیری بسیاری از دیگر ترکیبات بیولوژیک در بدن مانند،کراتین و پروتئین دخالت دارد.و حتی به بالا بردن حجم سلول کمک میکند.
تورین فراوانترین اسید آمینه بعد از گلوتامین در عضلات میباشد که کار اصلی آن حجیم کردن سلول های عضلانی میباشد.
ساخت و استحکام بیشتر نسبت به پروتئین آب پنیر معمولی
هر سروینگ از مکمل نیتروتک حاوی سه گرم کراتین منوهیدرات میباشد. پروتئین وی به همراه کراتین قدرت بیشتری را در مقایسه با مصرف وی معمولی دارد.
در یک مطالعه افراد با استفاده از وی به همراه کراتین،مطابق با فورمول نیتروتک رکورد حرکت پرس سینه شان اندازه گیری شد که ۳۴ پوند به رکوردشان افزوده شده بود.و ۱۴ پوند افزایش رکورد در افرادی مشاهده شد که تنها از وی پروتئین معمولی استفاده کرده بودند.
فورمول فوقولعاده خالص از پروتئین
هر سروینگ از مکمل نیتروتگ حاوی ۳۰ گرم پروتئین ،عمدتا از وی پروتئین وی ایزوله،وی کنستانتره و پروتئین هیدرولیزه خالص میباشد.تنها ۱-۲ گرم از هیدرات های کربن در هر سروینگ نیتروتک موجود است.در حالی که بیشتر پروتئین های ارائه شده دارای دوز بیشتری از کربوهیدرات ها و چربی را در درون خود دارند.نیتروتک با استفاده از تکنولوژی فیلتراسیون چند مرحله ای برای چربی کمتر،لاکتوز و کاهش سطح پروتئین بی کیفیت در محصول ساخته شده است.
ماسل تک (ماسل تچ)
لوکیک ماسل تچ
لوکیک مکمل ماسل تک نوع ارتقاء یافته آمینو اسید لیوسین میباشد،این آمینو اسید را میتوان یکی از انواع آمینو اسید زنجیره ای نام برد. لیوسین در مکمل لوکیک با فرمی قویتر برای جذب بیشتر طراحی شده است،در این مکمل مقداری هم ال کارنیتین برای کمک به چربی سوزی بیشتر جای داده شده است،زمانی که ال کارنیتین در دسترس بدن قرار میگیرد،چربی ها بیشتر به مرکز سوخت هدایت میشوند.در این زمان بدن کمتر عضلات را میسوزاند.
لیوسین یک مرحله جلوتر از دیگر آمینو اسید ها
آمینو اسید ها بعد از مصرف ،در کبد متابولیزه میشوند و بعد توسط جریان خون به سمت عضلات هدایت مشوند.اما آمینو اسید های شاخه دار که لیوسین هم یکی از این سه آمینو اسید شاخه دار میباشد ،بدون نیاز به متابولیزه شدن در کبد ،بعد از مصرف به سرعت وارد جریان خون و در نهایت به عضلات میرسد.
زمانی که عضلات در شرایط کاتابولیکی بسر میبرند،مصرف آمینو اسید ها منجر به کاهش تخریب عضلات میشوند،اما بدلیل زمانبر بودن رسیدن آمینو اسید ها به عضلات،تاثیرات آنتی کاتابولیکی قالب بر عضلات همچنان تا رسیدن آمینو اسید ها عضلات را تخریب میکنند.با این تعریف میتوان به اهمیت رسیدن سریع مکمل لیوسین به عضلات پی برد
مصرف لوکیک با دیگر آمینو اسید ها میتواند تاثیر آن را بر رشد عضلات و پیشگیری از تخریب ماهیچه ها را بیشتر کند.
این مکمل را میتوان در دوره های کاهش وزن برای پیشگیری از ریزش عضلات استفاده کرد.و همچنین در دوران حجم هم مکمل لوکیک کاربرد خود را دارد.
طریقه مصرف لوکیک
طبق دستور مصرف مکمل لوکیک توسط تیم ورزشی ماسل تک، مصرف لوکیک به دو وعده چهار کپسولی تقسیم میشود.۴کپسول از مکمل لوکیک همراه صبحانه و وعده دوم ۴ کپسول قبل از تمرین میباشد.
پیشنهاد میشود برای تاثیر بهتر مکمل لوکیک،با آب فراوان مصرف شود.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *