بررسی چربی سوز هیت مگنوم

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

بررسی چربی سوز هیت مگنوم

چربی سوز هیت مگنوم چربی سوزی است متشکل از 22 ماده مفید برای چربی سوزی که این مواد همه ی شرایط لازم برای سوزاندن چربی را فراهم می کنند.این مواد چربی سوز ، دمای بدن انسان ورزشکار را تا حد مناسب چربی سوزی بالا می برند و ذخایر چربی بدن را کاهش می دهند. هیت مگنوم همچنین شامل ترکیبی از مواد Adaptogens برای حمایت از کاهش سریع چربی بدن و تحول فیزیکی عضلات می باشند. این مواد علاوه بر چربی سوز تمرکز ذهنی مصرف کننده را تا حد ممکن بالا می برند و تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس )ی بهتر را برای بدنساز فراهم می کنند
یک از ویژگی های عمده چربی سوز هیت مگنوم این است که این چربی سوز شامل مواد شیمیایی و مضر نمی باشند و اکثر مواد تشکیل دهنده آن مواد گیاهی می باشند.چربی سوز مگنوم بر خلاف سایر چربی سوز ها عضله سوزی نمی کند و بلکه تنها بافت های چربی را از بین می برد. و از انرژی بدست آمده از این چربی ها صرف فعالیت های روزانه و فعالیت های ورزشی می شود.
این چربی سوز با بالا بردن سوخت و ساز بدن به شکل مناسب باعث از بین رفتن بافت های چربی می شود و با سرعت بخشیدن به روند چربی سوزی انگیزه فرد مصرف کننده را افزایش می دهند.

MAGNUM-Heat_acc-1000X353

از ویژگی های مهم چربی سوز هیت مگنوم می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بالا بردن مناسب سوخت وساز بدن
  • بهبود روند چربی سوز و نه عضله سوزی
  • بالا بردن تمرکز ذهنی
  • بالا بردن توان فرد مصرف کننده
  • جلوگیری از ریزش مو به علت رژیم غذایی و تمرینات سنگین
  • نداشتن اثرات منفی و از جمله بی خوابی
  • فرم دادن مناسب به بدن افراد ورزشکار
  • این چربی سوز شامل ماده ممنوعه افدرین نمی باشد

شرکت تولید کننده : Magnum کانادا
تعداد کپسول : 120  عدد
نحوه مصرف:
در روزهای تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) 1 عدد 15 دقیقه قبل از صبحانه 1 عدد 15 دقیقه بعد از شروع تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) (در حین تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ))
در روزهای استراحت 1 عدد 15 دقیقه قبل از صبحانه 1 عدد 30 دقیقه قبل از نهار
احتیاط کنید چربی سوز مگنوم حتما باید با معده خالی میل شود وعده هایی که مصرف می کنید باید با ساعت خواب شما 6 ساعت فاصله داشته باشند برای بهترین نتیجه در 6 روز اولیه شروع هیت نصف دوز مصرفی ذکر شده را مصرف کنید
این چربی سوز برای زیر 18 سال توصیه نمی شود قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید

 

MAGNUM-HEAT
HEAT4-supp-facts

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *