بیوگرافی ویکتور مارتینز

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

بیوگرافی ویکتور مارتینز

نام : ویکتور مارتینز
نام مستعار : فرمانروای دومینیکن
متولد : ۲۹ جولای سال ۱۹۷۳
قد : ۵ فوت و ۹ اینچ – ۱۷۵ سانتی متر
وزن خارج از رقابت : ۲۵۰ پوند – ۱۱۳٫۵ کیلوگرم
وزن رقابت : ۲۴۰ تا ۲۴۵ پوند – ۱۰۹ تا ۱۱۱ کیلوگرم
ورود به جمع حرفه ای ها : شب قهرمانان سال ۲۰۰۱
-بهترین مقام :
نفر اول مسابقه آرنولد کلاسیک ۲۰۰۷
نایب قهرمانی مسترالمپیا ۲۰۰۷
قهرمانی آرنولد کلاسیک اروپایی ۲۰۱۱
بیوگرافی ویکتور مارتینز آقای عضله

بیوگرافی ویکتور مارتینز
بیوگرافی ویکتور مارتینز

این مطلب بی شک یکی از کاملترین مطالب راجع به زندگی نامه این قهرمان بزرگ در اینترنت می باشد.ویکتور مارتینز در ۲۹ جولای سال ۱۹۷۳ در شهر San Francisco de Macorís جمهوری دومینیکن به دنیا آمد . او در سال ۲۰۰۱ با قهرمانی در رقابت شب قهرمانان توانست با دریافت کارت حرفه ای به عضویت فدراسیون بین المللی بدن سازی درآید. او تنها بدنساز کشور دومینیکن است که بدنسازی یا بدن سازی را به صورت حرفه ای و در سطح بین المللی دنبال کرده است .
موفقیت ویکتور از وقتی شروع شد که او در مسابقات New York Metro و در رشته قهرمانی سنگین وزن کمیته ملی بدنسازی یا بدن سازی شرکت کرد و در آن رقابت مقام اول را کسب کرد . او رقابت خود را در کمیته ملی بدنسازی یا بدن سازی NPC تا سال ۲۰۰۱ ادامه داد. جایی که او در اولینتورنومنت فدراسیون بین المللی بدنسازی یا بدن سازی IFBB یعنی Night Of Champions شرکت کرد و در آن مسابقه هشتم شد .
در سال ۲۰۰۲ ویکتور برای اولین بار در مسابقه آرنولد کلاسیک شرکت کرد و به مقامی بهتر از سیزدهم دست نیافت. او همچنین در این سال ) ۲۰۰۲ ( در اولین مسابقه حرفه ای بین المللی Ironman Pro Invitational شرکت کرد و نهم شد . اولین مسابقه مسترالمپیای او در سال ۲۰۰۴ بود که او توانست مقام نهم را کسب کند . به خاطر پشتکار و تلاش زیادش در مسترالمپیای ۲۰۰۵ پنجم ، مسترالمپیای ۲۰۰۶ سوم و در مسترالمپیای ۲۰۰۷ دوم شد .درسال ۲۰۰۵ رونی کلمن پیش بینی کرده بود کهویکتور خواستار حق خود در مسترالمپیا است. هر چند این مقام را جی کاتلر کسب کرد . در سال ۲۰۰۷ اوتوانست که در مسابقه آرنولد کلاسیک به عنوان قهرمانی دست یابد. از آن پس عکس های ویکتور بر روی جلد بسیاری از مجلات ورزشی و بدنسازی یا بدن سازی بخصوص مجله معتبر Muscular Development قرار گرفت .ویکتور تحت حمایت کمپانی MHP در طی این سالها به موفقیت های فراوانی دست یافت.
آخرین رقابت ویکتور آرنولد کلاسیک اروپایی سال ۲۰۱۱ بود که با قهرمانی وی همراه بود،او با قهرمانی در این رقابت زنگ خطر را برای رقابای حاضر در مسترالمپیا به صدا درآورده بود اما در زمان بازگشت به امریکا با مشکل اتمام زمان اقامت مواجه شد و در فرودگاه بازداشت و به زندان منتقل شد و با تلاش دوستانش نتوانست از بند رهایی یابد و بعد از مدتی طولانی و با طی شدت مدت محکومیت و آزادی از زندان به تمریناتش ادامه داد امانتوانست آمادگی لازم برای حضور در رقابت مسترالمپیا ۲۰۱۲ کسب کند و از حضور در این رقابت انصراف داد. بی شک این بدترین اتفاق برای یک قهرمان در چنین سطحی از ورزش قهرمانی است.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *