تمرینات جلو پا

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

تمرینات جلو پا

تمرینات پا از سخت ترین و حساس ترین قسمت کار یک بدنساز میباشد.زیبایی و قدرت یک بدنساز بیشتر از اینکه از بازو ها عضلات سینه سنجیده شود،از عضلات پا مشخص میشود.

افزایش حجم عضله پا بخصوص برای کسانی که در این ناحیه دچار ضعف هستند کاری بسیار سخت و مشکل است

522

برای افزایش حجم این عضله مهمترین حرکت اسکات هالتر از پشت است.همچنین پرس پا و هاک ماشین به همراه جلو پا ماشین نیز بسیار موثر و مفید است.

تمرینات جلو پا
نرمشهای کششی و مقاومتی:
تمرینات کششی و مقاومتی تاثیر خیره کننده ای در رشد و قدرت عضلات دارند!!!تحقیقات زیادی بر روی تمرینات مقاومتی انجام شده که همگی تاثیرات مثبت این تمرینات را بر بدن اثبات کرده اند.مدت ۸ هفته تمرین مقاومتی و کششی باعث کاهش ۳۰% میوستاتین در بدن میشود(میوستاتین هورمون مهار کننده رشد عضلات میباشد).ترکیب تمرینات کششی و مقاومتی میتواند عضلات پا را از بن بست (استوپ )رهایی بخشد.
خوشبختانه شرایط و حالت فیزیکی عضلات پا به گونه ای است که به بهترین شکل ممکن میتوان از تمرینات مقاومتی و کششی در تمرین دادن شان بهره برد.
یکی از مزایای این نوع تمرینات،صرف مقدار ناچیز از انرژی برای تمرین میباشد و همچنین انجام تمرینات کششی و مقاومتی باعث پایین آمدن احتمال آسیب عضلات میشود.

تمرینات جلو پا
حرکات مناسب برای افزایش حجم عضلات جلو پا:
اسکات،پرس پا ،هاگ پا
حرکات مناسب برای کات عضلات
جلو پا ماشین،هاگ ماشین
سیستم های تمرینی مناسب برای افزایش حجم پا
هرمی،پیش خستگی،کیفیتی،کنترلی مستمر کمکی،ترکیبی،ست های ادامه دار
اسکات هالتر از پشت:حرکت اسکات یکی از حرکات پایه و مهمترین حرکت برای عضلات پا میباشد.وقتی حرکت اسکات انجام میشود ،عضلات چهار سر ران،()جلو ران)دو سر ران (پشت پا) ،فیله کمر،باسن،و همچنین عضلات قسمت بالای شکم تحت فشار تمرین قرار میگیرند.

تمرینات جلو پا

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *