لیپو 6 بلک نوترکس چربی سوز

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

چربی سوز

لیپو 6 بلک نوترکسUMrMMWdLzk2x5WykCPfFLg

لیپو 6 بلک نوترکس از بهترین و تخصصی ترین چربی سوز های مخصوص بانوان است.این چربی سوز از قوی ترین و باکیفیت ترین چربی سوز های جهان است که به صورت تخصصی برای بانوان طراحی شده است.لیپو سیکس به عنوان قاتل چربی های زائد بدن شناخته می شود و از جمله چربی سوز هایی می باشد که به بافت های صورت اسیب نمی رساند و باعث ریزش موهای سر نمی شودو همچنین به پوست فرد مصرف کننده آسیب نمی رساند.

چربی سوز لیپو 6 بلک که مخصوص بانوان است برای آن دسته از افراد خاص و حساس طراحی شده است که همواره نگران اثرات زاید و مضرات چربی سوز ها می باشند .با استفاده از این چربی سوز می توانید بافت های چربی کهنه و قدیمی خود را به حداقل برسانید. داشتن رژیم غذایی مناسب جواب دهی این محصول را به حداکثر مقدار خود می رساند.

چند نکته مهم در مورد چربی سوز لیپو 6 بلک (lipo-6 black ) :

  • با توجه به قدرت فراوان این محصول در از بین بردن چربی ها با احتیاط استفاده کنید .
  • هرگز بیش از مقدار مصرف توصیه شده استفاده نکنید
  • برای رسیدن به جواب مناسب کپسول ها را با 2 لیوان آب میل نمایید.

طرز مصرف لیپو6 بلک نوترکس : برای بزرگسالان 3 کپسول در صبح ناشتا و 3 کپسول بعد از ظهر مصرف نمایید. برای رسیدن به نتایج مطلوب این همراه با غذا مصرف شود. بهترین زمان مصرف آن 30 دقیقه قبل از غذا می باشد.

هشدار:

این چربی سوز حاوی 112 میلی گرم کافئین در کپسول مایع می باشد .در هنگام استفاده از این چربی سوز نوترکس در صورتی که میزان ویتامین ها در رژیم غذایی کافی نباشد استفاده مولتی ویتامین می تواند مفید باشد

همه چیز درباره لیپو 6 بلک نوترکس بررسی فواید و ضررها گفته ها و نا گفته ها – فروش ویژه با تخفیف در اطلاعات پزشکی

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *