موثرترین راهکارها برای چربی سوزی بیشتر

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

موثرترین راهکارها برای چربی سوزی بیشتر

برخی از راههایی که برای سوزاندن چند کالری بیشتر موثر می باشند را در اینجا مرور می کنیم . فراموش نکنید شما در مسیر رسیدن به وزن ایده آل بایستی از رژیم غذایی مناسب بهره بگیرید.

موثرترین راهکارها برای چربی سوزی بیشتر
موثرترین راهکارها برای چربی سوزی بیشتر

1 – فعالیت بیشتری انجام دهید

گاهی اوقات در برنامه تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس )ی شما 10 تکرار ذکر شده است . وقتی به عدد 10 میرسیم سریعا تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) را قطع می کنیم در حالی که می توانیم یک یا دو تکرار بیشتر نیز انجام دهیم . انجام حرکات بیشتر می تواند در مجموع ست ها تعداد قابل ملاحظه ای تکرار باشد و فشار تمرینات شما را افزایش دهد.(با نظر مربی)

2 – در بین ست ها تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) اضافی انجام دهید

اگر شما در حین تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) هستید می توانید بین ست ها از یک حرکت دیگر نیز استفاده کنید که عضلات هدف آن با عضله ای که از قبل بر روی ان در حال تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) هستید فرق دارد . برای مثال شما در حین اجرای تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) اسکات هستید . می توانید بین این تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) شنا سوئدی را اجرا نمایید که عضلات کمربند شانه ای شما را درگیر می نماید.

3 – استراحت بین ست ها را کم کنید

در مطالعه ای که در سال 2011 در مجله قدرت انجام شد نشان داده شد فرایند چربی سوزی در افرادی که بین ست ها 1 دقیقه استراحت می کنند بیشتر از ورزشکارانی است که 3 دقیقه استراحت می کنند .

4 – روی عضلات بزرگ بیشتر تمرکز کنید

محققان برزیلی ذریافتند 75 درصد بیشتر چربی سوزی در تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) عضلات بزرگ نسبت به عضلات کوچک اتفاق می افتد.هر چقدر توده عضلانی بزرگتری را در تمرینات درگیر کنید چربی سوزی بیشتری خواهید داشت.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *