همه چیز در مورد دیانابول

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیانابول

 

2

 

نیمه عمردیانابول:

نیمه عمر دیانابول حدود سه تا پنج ساعت است یک زمان نسبتا” کوتاه، یعنی یک روز مرتبا” سبب بالا پایین رفتن فشار خون میشود. مصرف کنندگان میتوانند همه قرصها را یکجا مصرف کنند یا آنها را بطور منظم طی ساعات روز مصرف نمایند. البته از مصرف قرصها بعد از ساعت ۶ یا ۷ اجتناب کنید

عوارض جانبی آندروژنی دیانابول:

عوارض دیانابول خیلی معمولند و شامل پوست چرب، جوش، افزایش موی بدن و صورت، پرخاشگری؛ حتی ممکن است سبب کچلی شود (یاد ضرب المثل هورمونی ها می افتم: کچل و بدنم کن) که البته در این مورد میتوان از قرصی به نام پروسکار (پروپشیا) استفاده کرد

دوره روزانه دیانابول:

۴ یا ۵ قرص (۲۰ تا ۲۵) میلی گرم کافی است که بر هر کسی نتایج شگفت انگیزی بدهد، بعضی افراد جسارت کرده و بیشتر مصرف میکنند که این سبب عمیق تر شدن عوارض آن میگردد، دیانابول را میتوان با هورمونهای دیگر مانند: دکا-دورابولین مصرف کرده و عوارض جانبی هم چندان بالا نخواهد رفت. برای یک حجم زیاد پشته سازی با یک هورمون بی اثر مانند: تستسترون انانتیت پیشنهاد میشود، البته با این روش عوارض جانبی بسیار بالا تر خواهد رفت البته آنقدر حجم افزایش میابد که ارزشش را خواهد داشت. همانطور که پیشتر گفته شد یک داروی کمکی میتواند به کار رود تا از عوارض دیانابول بکاهد

برخی دوره های دیانابول:

همانطور که میدانید اکثر هورمونهای خوراکی (مانند دیانابول) از نوع C17 آلفا الکیلت هستند. میدانیم که این ترکیب دیانابول را از شکسته شدن توسط کبد محافظت میکند و اجازه میدهد که همه دارو وارد خون گردد که البته دیانابول برای این عضو بدن به همین علت زهراگین است و طولانی کردن دوره میتواند یک خسارت واقعی برای کبد به ارمغان آورده (همانند چند نمونه سرطان) (آقا من اینا رو از خودم در نمیارم، اینها همش علم که کسی از آن مطلع نیست)، بنده پیشنهاد میکنم در طول دوره چند بار به پزشک مراجعه کرده و آنزیمهای کبدی را چک کنید (نه درد و نه پول زیاد لازم داره) بنابراین دوره ها باید کوتاه و حد اکdianabolثر تا ۸ هفته باشند تا این عوارض کم شود. یرقان (زردی) اولین نشانه آسیب کبد است پس مراقب زرد شدن سفیدی چشم خود یا پوست بدنتان باشید. در صورت برخورد کردن با این عارضه سریعا” مصرف را قطع کنید و به پزشک مراجعه کنید تا از عوارض پایدار کبدی جلوگیری شود.

دوره دیانابول بطور معمول ۲۰۰ قرصی میباشد. (((( دوره عالی پشته سازی با پریمربلان و ناندرلون است

دیانابول و بولدنون (اکوپیز) :

این نکته قابل عرض است که دیانابول از لحاظ ساختاری همانند بولدنون است و تنها در یک C17 آلفا آلکیل تفاوت دارد. البته این دو تاثیر بسیار متفاوتی در بدن میگذارند؛ بولدنون بسیار ملایم است و استفاده کنندگان معمولا” دیانابول را بدون نیاز به آنتی استروژن مصرف میکنند. بنابراین یک پشته سازی با این دو هورمون بسیار عالی است.

نتیجه گیری:

خوب اینم در مورد دیانابول معجزه آسا و زهراگین بهتر است بدانید دیانابول به علت خواص استروژنیکی قوی تاثیر نزدیکی در آسیب دیدگی کبدی دارد و باور کنید کسی را دیدم که تنها با مصرف ۳۰۰ تا متان روس ۵ میل تا چندین سال روی بدنش جوشهای چرکین میزد که آثار زخمهای آنها حتی پس از گذشت سالها باقی است. ((پس قبل از گرفتن دیانابول بروید دنبال پروپشیا و کارسیل و HCG و کلامید))

بدانید تنها با مصرف این مواد میتوانید قسمتی از سلامت از دست رفته خودتان را بازیابید.
دیانابول : دیانابول در برخی منابع «متاندروستونولون» نیز نوشته و خوانده شده است. «دیانابول» از معروفترین و پرمصرف ترین دارو و استروئیدهایی است که در اغلب کشورها نیز به راحتی قابل تهیه و دسترسی بوده و معمولا به قیمتهای مناسبی نیز به فروش می رسد. دیانابول از اولین نمونه استروئیدهایی است که در تاریخ ورزشهای قدرتی مورد استفاده قرار گرفته است. گفته می شود که «آرنولدشوارتزنگر» افسانه ای که روزگاری رقابتهای مستر المپیا را تحت سیطره خود داشت، بیش از نیمی از عضلات خود را مدیون همین داروست. شاید صحت و صقم این ادعا دقیقا مشخص نباشد اما این مسئله کاملا روشن است که بسیاری از ورزشکارانی که از استروئیدهای تزریقی دل خوشی ندارند، دیانابول را برای مصرف انتحاب کرده و آن را در برنامه دارویی خود می گنجانند. «دیانابول» در ترکیب با «دکادورابولین» که در برخی کشورها به «ناندرولون» نیزمعروف شده است و همچنین در ترکیب با «سوستانون ۲۵۰» که نام تجارتی چهار نوع تستوسترون معروف و شناخته شده نیز هست، بهتر و موثرتر عمل کرده و تاثیرات مطلوب تری بر جای می گذارد

دیانابول غالبا یکی از اعضای و اجزای اصلی دوه های حجم است. دیانابول در صورتی که در دزهای بالا مصرف شود به راحتی به هورمونهای ؟؟؟؟ زنانه تبدیل شده و احتباس آب و املاح فراوان در بدن را نیز سبب می شود. برای کاستن از شدت عوارض دیانابول در بدن می توانید آن را به همراه داروهای کم کننده عوارض نظیر: «نولوادکس» و یا دیگر آنتی استروژنها و یا داروها و مکملهای محافظت کننده کبد به کار بگیرید.دیانابول به صورت قرصهای ۵ و در برخی موارد نیز ۱۰ میلی گرمی تهیه شده و به بازار عرضه می شود. دیانابول علیرغم اینکه دارویی قدیمی است اما هنوز هم به عنوان دارویی موثر در افزایش حجم و قدرت بدنی از آن استفاده می شود. اطلاع از این نکته برای کسانی که قصد استفاده از دیانابول را داشته و یا از آن استفاده می کنند الزامی است که «دیانابول» موجب احتباس آب و املاح فراوان در بدن شده و در حجم گسترده ای نیز به هورمونهای ؟؟؟؟ زنانه مثل استروژن تبدیلمی شود. امروزه دیانابول در کشورهای مختلف و تحت عناوین تجارتی گوناگون تهیه و تولید می شود. از معروفترین این نمونه ها می توان به «متاندروستونولون» اشاره کرد. از نمونه های اولیه دیانابول برای درمان زندانیان جنگی آزاد شده که در طول اسارت نیز از سوء تغذیه شدید رنج برده و به شدت نیز لاغر می شدند، استفاده می شده است. دیانابول معمولا به صورت قرصهای ۵ میلی گرمی عرضه می شود اما قرصهای ۲ و ۱۰ میلی گرمی آن نیز تولید شده است. به دلیل اینکه دیانابول خواص آندروژنیک بسیار قدرتمندی دارد، زنان نمی توانند از دیانابول استفاده کنند. دزهای بالای دیانابول علاوه بر عوارض شناخته شده ای که دارد، در برخی موارد منجر به بروز بی خوای در انسان می شود. «دیانابول» یکی از محبوب ترین استروئیدهای خوراکی بوده و در عصر حاضر نیز هست. دیانابول در عین حال که از موثرترین و پر قدرت ترین استروئیدهای خوراکی در جهان به شمار می رود، برای کبد نیز بسیار سمی بوده و مصرف طولانی مدات آن صدمات شدیدی به بافت کبد وارد می کند. مصرف توام با احتیاط آن با افزایش در خور توجه حجم و قدرت عضلانی همراه است. برای کم کردن و به حداقل رساندن عوارض جانبی دیانابول، می توانید آن را به همراه «پروویرون» و «Legalon» که نوعی داروی تصفیه کننده کبد است، مصرف کنید.برای کسب نتایج بهتر از مصرف دیانابول می توان آن را به همراه «Sustanon»، «Deca-durabolin»، «Trophobolene» و یا دیگر استروئیدهای تزریقی و یا خوراکی مصرف نمود. دیانابول در بسته بندیهای متنوع و گوناگون در بازار موجود است. دز متوسط و معمول مصرف دیانابول به میزان تقریبی ۴ الی ۸ قرص ۵ میلی گرمی در روز توصیه شده است اما ورزشکاران گاه دز مصرف دیانابول را تا ۳۰ الی ۴۰ میلی گرم در روز نیز بالا می برند

 

متاندیون-دیانابول (آنابول) دیانابول(anabol)- metandienone

دیانابول نبز یکی از داروهایی است که در ایران و جهان بسیار محبوب است .
دیانابول یک استروئید خوراکی و تزریقی می باشد که اثرات بسیار قوی در ساخته شدن و متابولیسم پروتئین در بدن دارد .
دیانابول نیز مثل بسیاری از استرئید های خوراکی مانند اکسی متالون از شاخه داروهای آلفا الکیلت c17 تشکیل شده است و از این رو شباهت بسیاری با اکسی متالون دارد ولی خواص آنابولیک آن از اکسی متالون بیشتر است .
دیانابول با افزایش نیتروژن در خون و بالانس آن تولید و همچنین جذب پوتئین در عضلات را افزایش داده و سبب رشد توده عضلانی بدن می گردد از این رو دیانابول جزو استروئیدهای بسیار قوی با خاصیت آنابولیک بالاست .
دیانابول خوراکی بیشتر در قرص های ۵ میلی گرم (آنابول) بوده و نوع تزریقی دیانابول نیز وجود دارد . دیانابول را به خاطر داشتن سرعت بالا در عضله سازی استروئید عضله ساز گویند.
وزن ورزشکار ۱ تا ۲ کیلو در ابتدای دوره ۶ هفته ای بالا می رود و در پایان دوره ۸-۶ کیلو افزایش وزن خواهد داشت که ۵-۴ کیلوی آن عضله است و مابقی آب و نمک می باشد و با قطع دارو کم کم دفع می شود .
افزایش توده عضلانی در نتیجه افزایش و همچنین ضخیم شدن بافت های عضلانی با جذب پروتئین بیشتر می باشد . از لحاظ عملکرد میزان جذب آب دیانابول نسبت به اکسی کمتر بوده ولی قدت کمتری نیز نسبت به اکسی به ورزشکار می دهد . البته این افزایش وزن کمتر از نظر کیفین بسیار مناسب تر است زیرا حدود نیمی از وزن افزایش یافته از اکسی احتباس آب در بدن است که این نسبت در دیانابول بسیار کمتر می باشد ولی مابقی عوارض استروژنی در هر دو وجود دارد البته در دیانابول کمی کمتر است .
دیانابول یک داروی مناسب برای دوران آماده سازی مسابقات می باشد زیرا با مصرف هم زمان کلومیفون و نولوادکس و مسترلون می توان از افزایش احتباس آب و نمک در بدن بسیار کم کرد و نتیجه مطلوب تری گرفت .
دوز مصرفی در بین ورزش کاران ۱۵ تا ۴۰ میلی گرم در روز می باشد که حتما و حتما همانطور که در مورد اکسی نیز گفته شد به خاطر سمی بودن ترکیبات از شاخه داروهای آلفا الکیت ها دوره نباید از ۶ و حداکثر ۸ هفته حدشکنی کرد .
یکی از موثر ترین دوره ها دوره هم زمان دیانابول با دکا می باشد اما در این دوره نباید دوز دیانابول بیشتر از ۳۰ میلیگرم در روز باشد اما می توان مقدار دکا را به خاطر کم بودن عوارض زیاد کرد . ولی به هیچ عنوان دوز دیانابول و یا اکسی را برای افزایش کارایی بیشتر از حد مجاز بالا نبرید .Thai_anabolic_dianabol_anabol_tabs
مصرف هم زمان دیانابول با دکا تا سقف زیر مجاز می باشد :
دیانابول ۳۰ میلیگرم روزانه + دکا ۴۰۰ میلی گرم در هفته
این بالا ترین دوزی است که شما می توانید از این ۲ دارو در کنار هم مصرف کنید و مصرف بیشتر آن با عوارض شدیدی همراه می باشد .
مصرف هم زمان دیانابول با انواع تستسترون عوارض زیادی دارد . پس توصیه نمی شود . البته مصرف هم زمان دیانابول و تستسترون به همراه دکا حجم بسیار زیادی میدهد اما اگر خواستید زمانی دیانابول را به همراه تستسترون استفاده کنید حتما زیر نظر مربی آگاه باید باشید زیرا عوارض آندروژنی این دوره بسیار شدید می باشد .
برای به دست آوردن قدرت بدون افزایش وزن و حجم مصرف دیانابول با اکس اندرلون و یا وینسترول مفید می باشد که در دوره های خشک کردن نیز از اکس اندلون و وینسترول ( استنازول ) استفاده می شود .
زمان فعالیت دیانابول در خون ۶-۸ روز می باشد . که حدود ۱ تا ۲ ساعت پس از مصرف مقدار آن در خون زیاد می شود . پس بهتر است قرص ها را ۲ بار در روز میل کنید یعنی در دو نوبت تقسیم کنید تا نتیجه بهتری داشته باشد .
کمترین دوز دیانابول که عوارض جانبی در آن به ندرت به وجود می آید ۲۰ میلی گرم در روز می باشد که برای مبتدی ها تجویز می شود .البته بهتر است در دوره اول از دیانابول مصرف نکنید .
از عوارض جانبی دیانابول می توان ریزش مو زدن جوش و سمس شدن کبد و سایر عوارض آندروژنی را نام برد .
حال برای اینکه سلامت خود را باز گردانید مصرف آنتی استروژن ها و آنتی آکنه ها و داروهای ضد ریزش مو را جدی بگیرید .
مقدار مصرف در حرفه ای ها : ۲۵ تا ۵۰ میلیگرم روزانه
مقدار فعالیت دبانابول در بدن :۸-۶ ساعت می باشد
مدت ماندگاری در تست های کنترل دوپینگ : ۶ هفته
دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل – ﻣﺘﺎن دﯾﺎﻧﻮن

( ‪دیانابول (Anabol mg10-25 ‫‪Substance: Metandienone

‫دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل ﯾﮏ اﺳﺘﺮوﺋﯿﺪ ﺧﻮراﮐﯽ و ﺗﺰرﯾﻘﯽ موثر ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ که ﺑﺎ ﻓﺮﻣﻮل دیانابول:(17-alpha-methyl-17beta-hydroxil-androsta-1.4dien-3-on ‫اﺛﺮات ﺑﺴﯿﺎر ﻗﻮی در ﻣﺘﺎﺑﻮﻟﯿﺴﻢ و ﺳﺎخته ﺷﺪن ﭘﺮوﺗﺌﯿﻦ در ﺑﺪن دارد .

دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل به دلیل نوع و فرمول ساخت ﺷﺒﺎهت ﺑﺴﯿﺎر زﯾﺎدی ﺑﺎ اﮐﺴﯽ ﻣﺘﺎﻟﻮن دارد وﻟﯽ ﺧﻮاص آﻧﺎﺑﻮﻟﯿﮏ آن از اﮐﺴﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و به همان مقدار نیز عوارض جانبی کمتری ایجاد می کند.

دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل ﺑﺎ اﻓﺰاﯾﺶ ﻧﯿﺘﺮوژن در ﺧﻮن و ﺑﺎﻻﻧﺲ آن ﺗﻮﻟﯿﺪ و همچنین ﺟﺬب بهتر ﭘﺮوﺗﺌﯿﻦ در ﻋﻀﻼت را اﻓﺰاﯾﺶ داده و ﺳﺒﺐ رﺷﺪ ﺗﻮده ﻋﻀﻼﻧﯽ ﺑﺪن ﻣﯿﮕﺮدد از اﯾﻦ رو دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل ﺟﺰء اﺳﺘﺮوﺋﯿﺪهای ﺑﺴﯿﺎر ﻗﻮی ﺑﺎ ﺧﺎﺻﯿﺖ آﻧﺎﺑﻮﻟﯿﮏ ﺑﺎﻻ ﻗﺮار ﻣﯿﮕﯿﺮد .

‫دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل ﺧﻮراﮐﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ در ﻗﺮص های ۵ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم (آﻧﺎﺑﻮل) و ﻧﻮع ﺗﺰرﯾﻘﯽ آن ﻧﯿﺰ وﺟﻮد دارد (رﯾﻔﻮروﯾﺖ) که ﮐﻤﺘﺮ ﻧﺴﺒﺖ به ﻧﻮع ﺧﻮراﮐﯽ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد ﺑﺎ وﺟﻮد اینکه ﺿﺮرهای آن ﻧﺴﺒﺖ به ﻧﻮع ﺧﻮراﮐﯽ ﮐﻤﺘﺮاﺳﺖ .

‫دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل را به ﻋﻠﺖ ﺳﺮﻋﺖ ﺑﺎﻻ اﺛﺮ ﺑﺨﺸﯽ ” اﺳﺘﺮوﺋﯿﺪ عضله ﺳﺎز” ﮔﻮﯾﻨﺪ.

‫وزن ورزﺷﮑﺎر ١ ﺗﺎ ٢ ﮐﯿﻠﻮ در اﺑﺘﺪای ﯾﮏ دوره ۶ هفته ای ﺑﺎﻻ ﻣﯿﺮود و در ﭘﺎﯾﺎن دوره ﺣﺪود ۶ ﺗﺎ ٨ ﮐﯿﻠﻮ وزن اﺿﺎفه میکند که البته ۴ ﺗﺎ ۵ ﮐﯿﻠﻮ عضله اﺳﺖ که ﺑﺮای ﺷﻤﺎ ﺧﻮاهد ﻣﺎﻧﺪ و بقیه آب اﺿﺎﻓﯽ در ﺑﺪن که ﺑﺎ ﻗﻄﻊ دارو ﮐﻢ ﮐﻢ دﻓﻊ ﻣﯽ ﺷﻮد.

اﻓﺰاﯾﺶ ﺗﻮده ﻋﻀﻼﻧﯽ در نتیجه اﻓﺰاﯾﺶ و همچنین ﺿﺨﯿﻢ ﺷﺪن ﺑﺎﻓﺖهای ﻋﻀﻼﻧﯽ ﺑﺎ ﺟﺬب ﭘﺮوﺗﺌﯿﻦ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. از ﻟﺤﺎظ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﯿﺰان ﺟﺬب آب دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل ﻧﺴﺒﺖ به اﮐﺴﯽ ﮐﻤﺘﺮ ﺑﻮده و داروﯾﯽ ﺑﺎ اﺛﺮ ﻧﯿﺮوزاﯾﯽ ﮐﻤﺘﺮی ﻧﺴﺒﺖ به اﮐﺴﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ وﻟﯽ اﯾﻦ اﻓﺰاﯾﺶ وزن ﮐﻤﺘﺮ(ازﻧﻈﺮ ﮐﯿﻔﯿﺖ) اﻓﺰاﯾﺶ ﺑﺴﯿﺎر ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺗﺮ اﺳﺖ زﯾﺮا ﺣﺪود ﻧﯿﻤﯽ از اﻓﺰاﯾﺶ وزن ﺣﺎﺻﻞ از ﻣﺼﺮف اﮐﺴﯽ ﻣﺘﺎﻟﻮن اﺣﺘﺒﺎس آب در ﺑﺪن اﺳﺖ که اﯾﻦ ﻧﺴﺒﺖ در دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل ﺑﺴﯿﺎر ﮐﻤﺘﺮ اﺳﺖ وﻟﯽ ﻣﺎﺑﻘﯽ ﻋﻮارض اﺳﺘﺮوژﻧﯽ در هر دو وﺟﻮد دارد البته ‫در دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل ﮐﻤﯽ ﮐﻤﺘﺮ از اﮐﺴﯽ ﻣﺘﺎﻟﻮن اﺳﺖ .

‫دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل ﯾﮏ داروی ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮای دوران آﻣﺎده ﺳﺎزی ﻣﺴﺎﺑﻘﺎت ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

‫هماﻧﻄﻮر که در ﻣﻮرد اﮐﺴﯽ ﻧﯿﺰ گفته ﺷﺪ ﺑﺎ ﻣﺼﺮف همزﻣﺎن ﻧﻮﻟﻮادﮐﺲ،ﮐﻠﻮﻣﯿﻔﻦ و ﻣﺴﺘﺮﻟﻮن ﻣﯽ ﺗﻮان اﯾﻦ اﻓﺰاﯾﺶ اﺣﺘﺒﺎس آب وﻧﻤﮏ را در ﺑﺪن به ﮐﺴﺮ ﺑﺴﯿﺎر ﮐﻤﯽ در آورد و نتیجه ﻣﻄﻠﻮب ﺗﺮی ﮔﺮﻓﺖ.

ﻣﻮﺛﺮﺗﺮﯾﻦ دوز ﻣﺼﺮف دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل در ﺑﯿﻦ ورزﺷﮑﺎران ۱۵ ﺗﺎ۴۰ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم در روز ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ که ﺣﺘﻤﺎ و ﺣﺘﻤﺎ هماﻧﻄﻮر که در ﻣﻮرد اوﮐﺴﯽ ﻧﯿﺰ گفته ﺷﺪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺳﻤﯽ ﺑﻮدن ﺗﺮﮐﯿﺒﺎت از ﺷﺎخه داروهای آﻟﻔﺎ اﻟﮑﯿﻠﺖ ها دوره ﻧﺒﺎﯾﺪ از۶ و ﺣﺪاﮐﺜﺮ ٨ هفته ﺗﺠﺎوز ﮐﻨﺪ .

در هنگام اﺳﺘﻔﺎده از دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل ﺑﺎ دﮐﺎ که از ﻣﻮﺛﺮ ﺗﺮﯾﻦ دوره ها ﺑﺮای اﻓﺰاﯾﺶ وزن ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ دوز دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل ﻧﻤﯽ ﺑﺎﯾﺴﺖ ﺑﯿﺶ از ﻣﻘﺪار ۳۰ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم ‫اﻓﺰوده ﺷﻮد وﻟﯽ ﻣﯿﺘﻮان ﻣﻘﺪار دﮐﺎ را ﺑﺨﺎﻃﺮ ﮐﻤﺘﺮ ﺑﻮدن ﻋﻮارض ﺟﺎﻧﺒﯽ آن زﯾﺎد ﮐﺮد. ﭘﺲ هرﮔﺰ رﯾﺴﮏ زﯾﺎد ﮐﺮدن دارو ﺑﺮای اﻓﺰاﯾﺶ ﮐﺎراﯾﯽ دوره را در ﻣﻮرد داروهاﯾﯽ ﻣﺜﻞ دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل و اﮐﺴﯽ پیشنهاد نمی دهیم.

ﻣﯿﺰان ﻣﺼﺮف اﯾﻦ دو دارو ﺑﺎ هم ﺗﺎ ﺳﻘﻒ زﯾﺮ ﻣﺠﺎز ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ :

‫‪دیانابول 20-30 mg/day ‫‪and ‫‪Deca-Durabolin 200-400 mg/day

‫در دوره اﺳﺘﻔﺎده از دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل هرﮔﺰ ﻣﺼﺮف اﻧﻮاع ﺗﺴﺘﻮﺳﺘﺮون ﻣﺠﺎز نمی باشد اﮔﺮچه ﻣﺼﺮف دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل ﺑﺎ ﺗﺴﺘﻮﺳﺘﺮون ﺑﺎ اﻓﺰاﯾﺶ ﺣﺠﻢ ﺷﮕﻔﺖ اﻧﮕﯿﺰی همراه اﺳﺖ ﻣﺜﻼ ﺑﺎ ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺳﻮﺳﺘﺎﻧﻮن ﺑﺎ دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل و دﮐﺎ ﺣﺠﻢ ﺑﺴﯿﺎر زﯾﺎدی اﻓﺰوده ﻣﯿﮕﺮدد وﻟﯽ ﻋﻮارض آﻧﺪروژﻧﯽ آن نیز به ﻣﺮاﺗﺐ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﯿﻠﯽ زیادتر است.

‪Sustanonیا cypionate at 250-mg/week ﯾﺎ ‪Testosterone enanthate+ دیانابول 20-30 mg/day

‫ﺑﺮای به دﺳﺖ آوردن ﻗﺪرت تنها ﺑﺪون اﻓﺰاﯾﺶ وزن و ﺣﺠﻢ، ﻣﻌﺠﺰه آﺳﺎﺗﺮﯾﻦ ﺗﺮﮐﯿﺐ اﺳﺘﻔﺎده از دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل ﺑﺎ اوﮐﺲ آﻧﺪرﻟﻮن و ﯾﺎ وﯾﻨﺴﺘﺮول ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ که در ‫دوره های ﺧﺸﮏ ﮐﺮدن از اﯾﻦ ﺗﺮﮐﯿﺒﺎت اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯿﮕﺮدد .

‫دوره ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ دارو در ﺧﻮن ٣ ﺗﺎ ۵ ﺳﺎﻋﺖ ﭘﺲ از ﻣﺼﺮف ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ که ﺣﺪود ١ ﺗﺎ ٢ ﺳﺎﻋﺖ ﭘﺲ از ﻣﺼﺮف ﻣﻘﺪار آن در ﺧﻮن به ﺣﺪاﮐﺜﺮ رﺳﯿﺪه و ﺑﺎﻋﺚ اﻓﺰاﯾﺶ ﻓﺸﺎر ﺧﻮن ﻣﯽ ﮔﺮدد. ﭘﺲ ﺿﺮوری اﺳﺖ ﻗﺮص ها را ﺣﺪاﻗﻞ ‫دو ﺑﺎر در روز ﻣﺼﺮف ﮐﺮد (نه ﯾﮑﺒﺎره همه رو ﻗﻮرت ﺑﺪید)!!!

‫البته هماﻧﻄﻮر که ﭘﯿﺶ ﺗﺮ اﺷﺎره ﮔﺮدﯾﺪ ﺳﺎﻋﺖ ﻣﺼﺮف از ﺳﺎﻋﺖ ۱۹ به ﺑﻌﺪ ﻧﺒﺎﺷﺪ ﻣﺜﻼ ﺑﺮای دوره ۳۰ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم در روز از سه وﻋـﺪه ۱۰ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮمی البته ﺑﺎ اﺣﺘﺴﺎب ٣ اﻟﯽ ۴ ﺳﺎﻋﺖ ﻓﺎصله ﻣﯽ ﺑﺎﯾﺴﺖ ﻣﺼﺮف ﮔﺮدد.

ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ دوز ﻣﺼﺮف دﯾﺎﻧﺎﺑﻮل که ﺑﺮوز ﻋﻮارض ﺟﺎﻧﺒﯽ در آن ﺑﺴﯿﺎر ﻧﺎدر اﺳﺖ ۲۰ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم در روز ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ که ﺑﺮای ﻣﺒﺘﺪی ها (نه ﺑﺮای دوره اول ) پیشنهاد ﻣﯿﮕﺮدد.‫
دیانابولنام تجارتی نوعی استروئید خوراکی است که برای اولین بار توسط کمپانی دارو سازی Ciba که از قدیمی ترین کمپانی های دارو سازی در جهان است به بازار عرضه شد. دیانابول نیز همانند بسیاری از استروئیدها که امروزه در بازار می بینیم از هورمون مردانه تستوسترون مشتق شده است و گفته می شود که خواص آنابولیکی دیانابول در قیاس با خود تستوسترون تقویت شده و از خـواص آنـدروژنـی آن نیز در قیاس بـا خـود تستوسترون کـاسته شـده است بـه گونه ای که با مبنا قرار دادن داروی خوراکی Methyltestosterone قدرت آندروژنی دیانابول را بین ۴۰ الی ۶۰ و قدرت آنابولیکی آن را نیز بین ۹۰ الی ۲۱۰ ارزیابی کرده اند.
دیانابول برای اولین بار در سال ۱۹۶۰ به بازار عرضه شد و با توجه به اینکه در نخستین روزهای ورود به بازار، استروئید قابل قبولی ظاهر شده بود مصرف این استروئید سریعاً در میان ورزشکاران اعم از رشته های قدرتی و غیره شیوع پیدا کرد و شاید موثر واقع شدن دیانابول و همچنین سهولت مصرف آن که به صورت خوراکی تهیه شده بود را بتوان اصلی ترین دلایل شیوع مصرف دیانابول در آن سال ها دانست.
دیانابولنیز همانند Anadrol 50 و فرم های خوراکی و تزریقی تستوسترون، دارویی قدرتمند و موثر بوده و به همان اندازه نیز به عوارض وخیم استروژنی ختم می شود. کسانی که مستعد ابتلاء به عارضه نوک سینه باشند در صورتی که طرز کار با دیانابول را به درستی بلد نباشند بی شک با مصرف دیانابول به این عارضه مبتلا خواهند شد و کسانی هم که به این عارضه مبتلا هستند در صورتی که در کار با دیانابول رعایت احتیاط را مد نظر نداشته باشند با مصرف دیانابول با وخیم تر شدن این مشکل رو در رو خواهند شد.
کسانی که از دیانابول استفاده می کنند معمولاً به دلیل افزایش احتباس آب و املاح در بدن و به دلیل گردآمدن توده چربی زاید که همه این موارد نیز در نتیجه تبدیل شدن گسترده دیانابول به استروژن در بدن رخ می دهد با افزایش شدید و خیره کننده حجم و وزن رو در رو می شوند و این در حالی است که از یک سو حجم حاصل شده ی این چنینی، از کیفیت لازم برخوردار نیست و از سوی دیگر پس از اتمام دوره، افت وحشتناک وزن و حجم نیز در انتظار کسانی خواهد بود که از دزهای بالای دیانابول استفاده های این چنینی می کنند!
البته به این مهم نیز باید اشاره کنیم که بدن پاره ای از افراد که در اقلیت نیز قرار دارند خوشبختانه تمایل چندانی به تبدیل کردن استروئید به استروژن نشان نمی دهد و از این رو این افراد حتی با مصرف دزهای سخاوتمندانه دیانابول و دیگر داروهای استروژن زا نیز با عارضه نوک سینه و با افزایش بی کیفیت وزن و با گردآمدن توده چربی زاید مواجه نمی شوند اما این نکته را از یاد نبرید که این افراد در اقلیت قرار دارند و امکان اینکه شما نیز در زمره این دسته از افراد باشید بسیار اندک است!
دیانابول نیز در دسته داروهایی قرار دارد که مصرف دیانابولها فشار منفی شدیدی را بر کبد وارد می کند. مصرف طولانی مدت این دسته از داروها ممکن است به صدمات جبران ناپذیر کبدی و در نهایت به نارسایی کبدی ختم شود و درست به همین دلیل نیز کسانی که از دیانابول استفاده می کنند در ابتدای ورود به دوره با آزمایشات تشخیص طبی از سلامت کبد خود حصول اطمینان کرده و دو بار در طول دوره نیز آنزیم های کبدی را بررسی نموده و وضعیت کبد را مرتباً تحت کنترل می گیرند!
لازم به توضیح است که خود داروی دیانابولذاتاً دارویی استروژن زا نیست و مشکل اینجاست که Methandrostenolone در بدن آدمی به راحتی به ۱۷ Alpha Methylestradiol تبدیل می شود و این ترکیب اخیر از نظر بیولوژیکی بسی فعال تر از فرم عادی استروژن است و عمده عوارض استروژنی دیانابولرا نیز در حقیقت مدیون همین ترکیب ثانویه هستیم و از این روست که Boldenon خواص استروژن زایی چندانی از خود بروز نمی دهد و ترکیب مشابه یعنی دیانابولدر این سطح گسترده به این عوارض ختم می گردد.
دیانابول یکی از از استروئیدهای آنابولیکی موجود است . دیانابول یکی از موارد کاربردی است و بخاطر تاثیرات آنابولیکی خیلی قوی و فوری که دارد ۴ تا ۵ قرص در روز برای هر کسی تقربیا کافی است که نتیجه مطلوب را بدهد. دیانابول معمولا با دکادورابولین و تستسترون Enanthate می تواند مصرف شود .در طول دوره مصرف عوارض قوی آنابولیکی و عوارض جانبی آندروژنی نمایان می شوند. مصرف کنندگان اغلب در مصرف آن احساس خرسندی می کنند. دیانابول یک آنابولیک قوی و یک تولید آندروژنی است و معمولا در قدرت و افزایش حجم عضلات نتایج مطلوبی را ایجاد می کند. دیانابول همچنین مقاومت راافزایش می دهد و گلیکوژن را حبس می کند. این ترکیب ، برای کبد کاملا سمی است. مقدار مصرف برای دیانابول بین ۱۵ میلی گرم تا ۳۰میلی گرم در یک روز برای قرص خوراکی و برای دیانابول تزریقی از ۵۰ تا ۱۰۰ میلی گرم در یک هفته است. دیانابول توسط بسیاری از ورزشکاران به عنوان یکی از موثر ترین استروئیدها خوراکی که تا به حال تولید شده است پنداشته میشود.
دیانابول هنوز یکی از موثر ترین استروئیدهای خوراکی برای افزایش حجم عضلات و نیروی جسمانی است. برای کم کردن عوارض جانبی دارو می توان از نولوادکس استفاده کرد.*

index
دیانابول دیانابول
دیانا بول خاصیت اندروژنی خیلی ضعیف و بالعکس خاصیت آنابولیکی ‏فوق العاده ای دارد و به همین علت مصرف آن در ‏میان ورزشکا ران شیوع بالایی دارد . محصول سیبا ( CIBA) سوئیس می باشد و به صورت قرصهای ۱ و ۵ میلی گرمی، آمپول ۱۰ میلی گرمی و قطره یک میلی گرم در هر میلی لیتری در بازارموجود است ( قطره آن ۲۰ میلی لیتر حجم دارد).

ترکیب دیانابول از متیل-۱۷-آلفا-هیدروکسی-۱۷-آلفا-اندروستادین-۱-۴-ان-۳ بوده و موارد استقاده آن عبارنتد از:
۱-لاغری و وزن ناکافی
۲-استئوپورز
۳-کم کردن طول دوران نقاهت بعد از بیماریهای سخت وطولانی مدت.
دیانابول جزوء پرمصرف ترین داروها توسط وزنه برداران،پرتاب کنندگان دیسک و پرورش اندام می باشد.مصرف دو قرص در روز به مدت ۳-۴ هفته ،توانائیهائی فیزیکی ورزشکار را بهبود می بخشد.عوارض جانبی آن به علت خاصیت آندروژنی است.

‏دیاناویت Dianavit
‏ا ین دارو نیز محصولی از شرکت CIBA ‏سوئیس می باشد و ترکیبات عبارتند ا‏ز : یک میلی گرم ‏دیانابول ۵ ‏میلی گرم ویتامین B1 ،۲ ‏میلی گرم ویتامین ۵ , B2 میلی گرم ویتامین B6 ‏, یک میکروگرم ویتامین B12 ‏, ۳۵۰۰ واحد ویتامینA ، ۲۰ ‏میلی گرم نیکوتیامید, ۵۰ میلی گرم ویتامین c ‏و ۷ ‏میلی گرم ویتامین E


‏دیاناویت به صورت کپسولهای زرد رنگ با یک بند سبز در وسط می باشد . دیده شده است دیانابول و د یاناویت در افزایش قدرت پروتئین سازی بالا بردن کارائی ورزشکار و افزا یش حجم عضلانی بدن در مقایسه با سایر داروهای آنابولیک مثل اتیل استرنول، اکسی متولون ( آدروید ) بهتر عمل می کند و به هین خاطر سوء مصرف ا ین ترکیبات نیز خیلی بیشتر است . نام ژنریک دیانابول و د یاناویت ، متان دی نون Methandienone ‏می باشد .

دیانابول خاصیت اندروژنی خیلی ضعیف و بالعکس خاصیت آنابولیکی ‏فوق العاده ای دارد و به همین علت مصرف آن در ‏میان ورزشکا ران شیوع بالایی دارد .

دیانابول به صورت قرصهای ۵ و در برخی موارد نیز ۱۰ میلی گرمی‌تهیه شده و به بازار عرضه می‌شود. دیانابول علیرغم اینکه دارویی قدیمی‌است اما هنوز هم به عنوان دارویی موثر در افزایش حجم و قدرت بدنی از آن استفاده می‌شود. اطلاع از این نکته برای کسانی که قصد استفاده از دیانابول را داشته و یا از آن استفاده می‌کنند لازم است که « دیانابول » موجب احتباس آب و املاح فراوان در بدن شده و در حجم گسترده ای نیز به هورمونهای ؟؟؟؟ زنانه مثل استروژن تبدیل می‌شود.

مقالات ارائه شده در بخش استروئیدها و داروهای نیروزا،صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در زمینه دیانابولها می‌باشد.ضمنا مقادیر گفته شده در این مقالات جنبه تئوری دارند و استفاده از دیانابول‌ها به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

امروزه دیانابول در کشورهای مختلف و تحت عناوین تجارتی گوناگون تهیه و تولید می‌شود. از معروفترین این نمونه‌ها می‌توان به « متاندروستونولون » و در بازار با نامهای دیانابول(ساخت آمریکا)- Methan (ساخت روسیه ) – Methandon(ساخت تایلند) Pronobol- (ساخت هند)- Refovit (ساخت مکزیک) یافت می‌شود که نوع روسی آن دارای درجه بالایی است و استفاده کنندگان معمولا این را نمی‌دانند و البته نوع تقلبی دیانابول به صورت ماهرانه ای درست شده است . نوع مکزیکی آن که صورت تزریقی دیانابول است که محتوی۲۵میگرم بر میلی لیتر از این ماده میباشد و یک شیشه ۵۰ میلی لیتری حاوی ۲۵ قرص دیانابول میباشد اما هنوز عده ای معتقدند مصرف دیانابول به صورت قرص آن دارای جوابگویی بهتری است. از نمونه‌های اولیه دیانابول برای درمان زندانیان جنگی آزاد شده که در طول اسارت نیز از سوء تغذیه شدید رنج برده و به شدت نیز لاغر می‌شدند، استفاده می‌شده است. دیانابول معمولا به صورت قرصهای ۵ میلی گرمی‌عرضه می‌شود اما قرصهای ۵/۲ و ۱۰ میلی گرمی‌آن نیز تولید شده است.

دوزهای بالای دیانابول علاوه بر عوارض شناخته شده ای که دارد،در برخی موارد منجر به بروز بی خوابی در انسان می‌شود.« دیانابول » یکی از محبوب ترین استروئیدهای خوراکی بوده و در عصر حاضر نیز هست. دیانابول در عین حال که از موثرترین و پر قدرت ترین استروئیدهای خوراکی در جهان به شمار می‌رود، برای کبد نیز بسیار سمی‌بوده و مصرف طولانی مدت آن صدمات شدیدی به بافت کبد وارد می‌کند. مصرف توام با احتیاط آن با افزایش در خور توجه حجم و قدرت عضلانی همراه است. برای کم کردن و به حداقل رساندن عوارض جانبی دیانابول، می‌توانید آن ?ا به همراه «پروویرون» و «Legalon» که نوعی داروی تصفیه کننده کبد است، مصرف کنید.

ترکیب دیانابول از متیل-۱۷-آلفا-هیدروکسی-۱۷-آلفا-اندروستادین-۱-۴-ان-۳ بوده و موارد استقاده آن عبارنتد از:

۱-لاغری و وزن ناکافی

۲-استئوپورز

۳-کم کردن طول دوران نقاهت بعد از بیماریهای سخت وطولانی مدت.

دیانابول جزوء پرمصرف ترین داروها توسط وزنه برداران،پرتاب کنندگان دیسک و پرورش اندام می‌باشد.مصرف دو قرص در روز به مدت ۳-۴ هفته ،توانائیهائی فیزیکی ورزشکار را بهبود می‌بخشد.عوارض جانبی آن به علت خاصیت آندروژنی است.

موارد مصرف

‏۱- بی اشتهائی و کمبود وزن

‏۲- تقویت حال عمومی‌و ‏بالا بردن کارا ئیهای جسمانی

۳- بالا بردن مقاومت بدن در برابر بیماریها

۴‏- کمبود هر کدام از ویتا مینهای فوق

‏دیاناویت به صورت کپسولهای زرد رنگ با یک بند سبز در وسط می‌باشد . دیده شده است دیانابول و دیاناویت در افزایش قدرت پروتئین سازی بالا بردن کارائی ورزشکار و افزایش حجم عضلانی بدن در مقایسه با سایر داروهای آنابولیک مثل اتیل استرنول، اکسی متولون ( آدروید ) بهتر عمل می‌کند و به هین خاطر سوء مصرف ا ین ترکیبات نیز خیلی بیشتر است . نام ژنریک دیانابول و د یاناویت ، متان دی نون Methandienone ‏می‌باشد .

عوارض جانبی آندروژنی دیانابول:

عوارض دیانابول خیلی معمولند و شامل پوست چرب، جوش، افزایش موی بدن و صورت، پرخاشگری
اثرات استفاده از وینسترول و استانوزول ،
به طور کلی افراد می گویند احساس خشکی در مفاصل شان در هنگام استفاده از دیانابول دارند و همچنین رروی هم رفته این خشکی یک حالت مقدماتی به نظر می رسد این خشکی می تواند به علت اثر فشار اسمزی معکوس باشد ، البته این گمان است اماافراد احساس خشکی بیشتری در ناحیه ای که تزریق انجام می شود دارند .
گزارش های مختلف و زیادی در باره ای استحکام تاندون و استانوزول حتی در مجلات پزشکی وجو دارد برخی می گویند که تاندون ها را ضعیف می کند ، دیگران می گویند تاندون ها را قوی می کند ( و برخی هم از طریق اینترنت به وسیله معلم های زیادی شایعه می کنند که تاندون ها را به طور ناصاف متغیر قوی می کند ، به طوری که احتمال صدمه دیدن به آنها زیاد است ) . به همین علت ممکن است همین ضعف تاندون ها بهترین چیزی باشد که ورزشکاران دیگر از آن استفاده نکنند دیانابول به طور معین نشان داده است که می تواند در بعضی بیماری های مزمن استخوانی با القای گلوکوکورتیکوئید مفید باشد همچنین دارای ویژگی ها تولید کلاژن تیزی می باشد .
اما با همه این مشکلات ، ورزشکاران مشکلات زیادی را با مفاصل شان تحمل کرده اند زیرا از استانوزول استفاده می کرداند .

چنانچه قبلا هم شرح داده شد این یک ترکیب منحصر به فرد است که هم به صورت تزریقی و هم به صورت دهانی در بازار قابل دسترس می باشد . حالت های هر دو شامل ترکیبات مشابه است اما تزریق دیانابول نسبت به خوردن آن بهتر است ، بنابراین یکی می تواند روی هم همه برای این نوع ترکیبات خیالاتی داشته باشد .
تزریق آن نیز دارای مزایای جلوگیری از اولین عبور از طریق کبدتان هست پس لطفا کبد خودتون را تحت فشار قرار ندهید .
وینسترول و استانوزول یک استروئید ترکیبی خیلی مشهور برای چرخه های مقطعی است .
در حالی که تعدادزیادی از مردم برای استفاده از دیانابول تلاش می کنند و یا حتی سعی می کنند برای چرخه های مقطعی از آنادرول ( anadrol ) استفاده کنند .
در حقیقت من هرگز از کسی استفاده از استانوزول را برای چرخه های مقطعی نشنیده بودام .
استانوزول یک دارو مقطعی است .افراد کمی برای استفاده از آن در چرخه های اصلی بحث خواهند کرد دیانابول به معین یک ترکیب موثر برای آنمی نیست و بنابراین ، کسی می تواند به طور صحیح فرض کند که نقش آن در چرخه های اصلی خیلی محدود و کم است .
استفاده و کاربرد جدیدی برای وینسترول در هر چرخه یا دوره داروی می توان برای استفاده آن در دوزهای خیلی محدود به منظور کاهش shbg به کار برد .
یکی از ویژگی های وینسترول توانای آن برای کاهش shbg بیش از دیگر استروئیدهاست .
یک دوزه mgkg به طور قابل توجهی shbg را کاهش داد . که همین دوز می تواند به نوبت ، میزان تستوسترون را در بدن افزایش دهد .
هرچند که با ۹۹% از استروئیدها ، با ید به یاد داشت که سطح هورمونی بدن شما تغییر خواهد کرد چنانچه با حرکت هر یک از اجزا ئ مکمل تستوسترون ( یعنی انجام یک آزمایش در یک دوره داروی شامل وینسترول ) .
دیانابول برای جلوگیری از عدم کار غدد ***ی تضمین شده است .
اثرات جانبی وینسترول و استانوزول افزودن دیانابول به چرخه ای داروی اصلی می تواند مشکل ساز باشد ، چنانچه استانوزول یک ترکیب ۱۷aa است ، به این معنی که آن با اولین عبور کردن از کبد شما بدون از بین رفتن تغییر می کند این حالت از آن یک داروی فعال به وجود می آورد ، بنابراین بسیاری از مردم قرص های را انتخاب می کنند که هم از شرکت های داروی قابل دسترس هستند و هم از لابراتوارها .
متاسفانه ، از آنجای که دیانابولی ترکیبی ۱۷aa است در حقیقت کبد را زهرآگین می کند ، استانوزول دارای یکی از سمی ترین ترکیبات استروئیدی است .این حالت یعنی زهر آگین شدن کبد ، نتیجه اضافه کردن آن به چرخه دارویی اصلی است که می تواند مشکل ساز باشد .
به طور کلی یک چرخه دارویی اصلی را خیلی سنگین خواهد کرد ، و مقدار زیاد استفاده از آن باعث افزایش سمی شدن خواهد شد . دیانابول همچنین دارای نتایج نا مطلوبی بر کلسترول است ، و مقدار۶mgs از استانوزول را می توان برای کاهش hdl به ۳۳% و افزایش LDL به ۲۹% به کاربرد . بزرگ شدن قلب حتی در مقدارهای کم از دیانابول می تواند مربوط به مصرف وینسترول با شد بنابراین ، تعداد زیادی از مردم از خوردن آنها به طور چرخه های دارویی خودداری می کند .
به طور کلی پذیرفته شده است که به علت سمی بودن استانوزول استفاده از آن را بایستی به ۶ هفته محدود کرد افراد زیادی آن را برای ۱۲ هفته بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی مصرف کنند.
تزریق آن نیز دارای مزایای جلوگیری از اولین عبور از طریق کبدتان هست پس لطفا کبد خودتون را تحت فشار قرار ندهید .
دوز مصرفی = ۵۰ تا ۱۰۰ میلی گرم روزانه
ماندگاری در تست های کنترل دوپینگ = خوراکی ۳ هفته تزریقی ۹ هفته
مدت زمان فعالیت در بدن = ۸ ساعت

0803111540

دوره کات دکادورابولین ، وینسترول ( استانازول ) و مسترون

۱۴۰ تا قرص مسترون
۱۰mL دکادورابولین ۲۰۰ میلی گرمی
۱۰۰ قرص ۱۰ میلی گرمی استانازول

هفته ————دکادورابولین —————-استانازول—————مسترون
۱————–۲۰۰ میلی گرم———————————————————-
۲————–۲۰۰ میلی گرم—————————————۵۰ میلی گرم /روز
۳————–۲۰۰ میلی گرم—————————————۵۰ میلی گرم /روز
۴————–۲۰۰ میلی گرم—————————————۵۰ میلی گرم /روز
۵————–۲۰۰ میلی گرم———-۲۰ میلی گرم /روز ——–۵۰ میلی گرم /روز
۶————–۲۰۰ میلی گرم———-۲۰ میلی گرم /روز ——–۵۰ میلی گرم /روز
۷————–۲۰۰ میلی گرم———-۲۰ میلی گرم /روز ——–۵۰ میلی گرم /روز
۸————–۲۰۰ میلی گرم———-۲۰ میلی گرم /روز ——–۵۰ میلی گرم /روز
۹————–۲۰۰ میلی گرم———-۲۰ میلی گرم /روز ——–۵۰ میلی گرم /روز
۱۰————۲۰۰ میلی گرم———-۲۰ میلی گرم /روز ———۵۰ میلی گرم /روز
۱۱—————————————۲۰ میلی گرم /روز ——–۵۰ میلی گرم /روز

Winstrol وینسترول نام تجارتی استروئیدی سنتتیک موسوم به استانازول Stanazolol است که برای اولین بار در سال ۱۹۶۲ و توسط کمپانی داروسازی Sterling شرینگ در آمریکا عرضه شد. دیانابولی سنتتیک اگر چه از هورمون Dihydrotestosterone دی هیدروتستوسترون مشتق شده است ولی در زمینه خواص آندروژنی بسی ملایم تر از والدین خود ظاهر شده است به گونه ای که با مبنا قرار دادن داروی Methyltestosterone قدرت آندروژنی دیانابول را ۳۰ و قدرت آنابولیکی آن را نیز در حدود ۳۲۰ ارزیابی کرده اند. همانگونه که می بینید فعالیت این هورمون در زمینه عضله سازی چندین بار بیشتر از فعالیت اش در زمینه آندروژنی بوده است و بر خلاف Dihydrotestosterone که به نوعی می توان آن را آندروژن محض دانست این هورمون از نظر آندروژنی داروی بسیار ضعیفی به شمار می رود. به این مهم نیز باید اشاره کنیم که قدرت آنابولیکی دیانابول در قیاس با داروهایی همانند دیانابول دیانابول نیز ملایم تر است؛ هر چند که دیانابول ابداً به گردآمدن آب و چربی زاید در بدن ختم نمی شود. دیانابول حاوی همان گروه های متیلی است که در ترکیب دیانابول دیانابول یافت می شود و از این رو دیانابول را به صورت خوراکی نیز می توان مصرف کرد و همانگونه که خود می دانید امروزه نمونه های تزریقی مختلفی از دیانابول نیز در بازار عرضه شده است. از نظر ساختار شیمیایی دیانابول قابلیت تبدیل شدن به استروژن را ندارد و از این رو استفاده از آنتی استروژن به همراه دیانابول نیز معنایی نخواهد داشت.
کسانی که از دیانابول استفاده می کنند معمولاً افزایش حجم خشک و با کیفیت و افزایش محسوس چگالی عضلات را تجربه می کنند و همین مسئله نیز دیانابول را برای استفاده در دوران کات مناسب کرده است. همچنین دیانابول برای کسانی که در رشته هایی که ترکیبی از قدرت و سرعت را طلب می کند فعالیت می کنند داروی مناسبی بوده است و لازم به توضیح است که دیانابول در نزد دونده ها و شناگرها نیز دارویی محبوب و پر طرفدار بوده است. جالب است بدانید که دیانابول هم به صورت تزریقی و هم به صورت خوراکی وارد بازار شده است. اگر چـه مـاده مـوثر مـوجود در نمونـه های تزریقی با ماده موثر موجود در نمونه های خوراکی یکسان است ولی با این وجود استفاده از نمونه های تزریقی این امکان را برای مصرف کننده فراهم می کند تا دز بیشتری از دارو را وارد جریان خون کند. همچنین نمونه های تزریقی در قیاس با نمونه ای خوراکی مقرون به صرفه نیز هستند.
دز مصرف متوسط نمونه های خوراکی دیانابول برای مردان در حدود ۱۵ الی ۲۵ میلی گرم در روز و دز مصرف نمونه های تزریقی نیز برای مردان در حدود ۲۵ الی ۵۰ میلی گرم در روز بوده است. زنان نیز می توانند از دزهای ۵ الی ۱۰ میلی گرم در روز استفاده کنند. اگر چه دیانابول برای زنان نیز داروی مناسبی به شمار می رود ولی استفاده از نمونه های تزریقی برای این افراد توصیه نمی شود چرا که وارد کردن دزهای ۵۰ میلی گرم از دیانابول به بدن ممکن است به بروز برخی عوارض نیز ختم شود ولی با این وجود برخی از زنان ورزشکار نمونه های تزریقی دیانابول را رقیق کرده و از دزهای ۲۵ میلی گرم در هر سه الی چهار روز استفاده می کنند.
مصرف دیانابول به همراه آندروژن های قدرتمند همانند دیانابول دیانابول و Anadrol 50 اکسی متولون در دوره های حجم اثرات قابل توجهی خواهد داشت. کسانی که در دوره های حجم از دیانابول نیز در کنار دیگر استروئیدها استفاده می کنند معمولاً اثرات بهتر و قابل توجه تری از دیگر داروها که در دوره به کار رفته است دریافت می کنند. در دوره های کات نیز می توان دیانابول را به همراه Trenbolone ترن بولون و یا Halotestin هالوتستین به کار گرفت. حتماً می دانید که در این دوره ها ترجیحاً از داروهایی استفاده می شود که تمایلی نسبت به تبدیل شدن به استروژن ندارند و دو داروی یاد شده نیز در زمره همین داروها هستند. البته برای این منظور دیانابول را می توان به همراه Primobolan پریموبولان ،دکادورابولین Deca-Durabolin و Equipoise بولدنون نیز به کار گرفت.
مصرف نمونه های خوراکی Stanazolol تاثیر غیر قابل انکاری بر سطح سرمی SHBG دارد و نتیجه نیز به صورت افزایش محسوس میزان استروئیدهای آزاد در خون دیده می شود. دلیل تقویت اثر دیگر داروهای به کار رفته در دوره نیز همین مسئله بوده است و درست به همین دلیل نیز حرفه ای ها معمولاً در طول دوره های حجم نیز از دیانابول در کنار دیگر داروها استفاده می کنند. از دیگر ترفندها برای تقویت اثر استروئیدها می توان به مصرف داروی Proviron پروویرون در دوره ها اشاره کرد و زمانی که شما دو داروی Proviron پروویرون و Stanazolol را به همراه دوره های خود استفاده کنید مسلماً خواهید توانست بهترین اثرات از کمترین دزها را دریافت کنید.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *