پرواستار پروتئین وی آلتیمیت

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

پرواستار پروتئین وی یولتیمیت7wmeTUEOVUj6mVjRXf2WQ

با توجه به نیاز ورزشکاران، پژوهشگران شرکت یولتیمت نیوتریشن این بار پرواستار پروتئین وی یولتیمیت را همراه با تمامی آمینواسیدهای ضروری و غیرضروری جهت ساخت عضله پس از یک جلسه تمرینی سخت کوتاه یا بلند مدت، برای شما تدارک دیده است.
پرواستار دارای “وی” ویژه ایست که توسط “سیستم پردازشگر پیچیده حرارت پایین” ایزوله شده است و با بهره گیری از میکروتصفیههای اختصاصی، باکیفیت ترین پروتئین وی را برای شما فراهم نموده است! وی 100% پرواستار محصول شرکت یولتیمت نیوتریشن دارای همه مشتقات پروتئین وی همچون beta lactoglobulin, alpha lactalbumin, glycomacropeptide, immunoglobulins و … می باشد.

از آنجا که تمرینات ورزشی می توانند موجب صدمه به سیستم دفاعی بدن شوند، پرواستار یک گزینه ایده آل برای افرادی ست که زندگی فعال و پر تحرکی دارند. مکمل 100% وی پرواستار تنها برای مصرف ورزشکاران نیست! این مکمل موجب ادامه حیات بافت عضلانی شده و برای همه اشخاص از افرادی که تحرک زیادی دارند گرفته تا ورزشکاران حرفه ای می توانند از آن استفاده کنند. مهم نیست که هدف نهایی شما چه باشد، وی 100% پرواستار برای قهرمانان پرورش اندام طراحی شده است.

ویژگی های پروتئین وی یولتیمیت:

  • بی درنگ در آب مخلوط می شود
  • دارای بیش از 6 گرم از آمینواسیدهای شاخه ای است
  • حاوی چربی کمی ست
  • طعم فوق العاده ای دارد
شرکت تولید کننده : ultimate آمریکا
وزن محصول : 2.39  کیلو گرم

همه چیز درباره پرواستار پروتئین وی یولتیمیت بررسی  فواید و ضررها گفته ها و نا گفته ها – فروش ویژه با تخفیف در اطلاعات پزشکی

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *