پروتئین وی توینلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

پروتئین وی توینلب

پروتئین وی بهترین گزینه برای تمام تیپ های بدنی در رشته پرورش اندام است که البته به این ورزش ختم نمی شود و تمام ورزشها و تمام ورزشکاران برای افزایش میزان ماهیچه های خود و افزایش کیفیت عضلات خود می توانند از این پروتئین استفاده کنند . این پروتئین به هیچ عنوان به چربی و آب اضافه بدن تبدیل نمی شود اما در هنگام مصرف این مکمل باید یک نکته مهم را در نظر گرفت که در پائین به آن اشاره می کنیم .

پروتئین وی توینلب
پروتئین وی توینلب

سرعت جذب پروتئین وی بسیار بالا است و بعد از سرو سریعاً برای جذب در بدن آماده می شود اما بدن ما انسان ها نمی تواند هر مقدار که پروتئین واردش می شود را جذب کند ، استاندارد ترین میزان استفاده از پروتئین در هر وعده ۲ اسکوپ به اندازه ۶۰ تا حداکثر ۷۰ گرم پروتئین است که بدن در بهترین شرایط می تواند آن را جذب کند . مشاهده شده عزیزان ورزشکار در هر وعده مصرف پروتئین وی بیشتر از ۲ پیمانه پروتئین سرو می کنند که این امر بسیار اشتباه است و منجر به دفع پروتئین از بدن و از بین رفتن سرمایه اقتصادی ما می شود . پروتئین وی را در روز در سه وعده استفاده کنید . صبح ناشتا ، ۲ ساعت بعد از ناهار و بلافاصله بعد از تمرین تا بصورت میانگین ۴ ساعت بین هر وعده اختلاف زمانی باشد تا بدن بتواند تمام پروتئین مصرفی را جذب کند .
بعضی از ورزشکاران به مصرف پروتئین قبل از خواب هم علاقه دارند که با اینکه اشتباه نیست بنده توصیه می کنم از سرو این وعده خودداری کنند زیرا در مدت زمانی که خواب هستیم بدن در حالت نیمه آماده است و جذب مواد از طریق اندام بدن بسیار کم می شوند که ممکن از در کلیه ها رسوب کند و منجر به بیماری شود .

در سایز ۲ پوند و ۵ پوندی این مکمل تولید شده که با ۴ طعم ارائه می شود که ما به شما طعم کرم وانیل را پیشنهاد می کنیم

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *