پودر چربی سوز طبیعی با طبیعت لاغر کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

پودر چربی سوز

1. دانه کتان یک بسته مغذی و سرشار از “چربی غیر اشباع ” است مصرف این دانه به مشکل نفخ و یبوست کمک می‌کند یک قاشق پودر تخم کتان را به صبحانه و یا سالاد ناهار خودتا یکماه بیفزایید و در نهایت پیامد آن را در کاهش چربی‌های شکمی ببینید.

2. سس چربی سوز و مناسب رژیم های لاغری : برای استفاده در کنار انواع سالادها و غذاهای گوشتی ،جعفری خرد شده ۱/۲ فنجان . ماست کم چرب ۱ فنجان . زیره سبز ۱ قاشق چایخوری . نمک ۱/۲ قاشق چایخوری ، آب غورهطبیعی# طرز تهیه : درون کاسه ای جعفری ساطوری شده ، ماست کم چرب ، زیره سبز و نمک و آب غوره را مخلوط کنید سپس این مخلوط را به مدت ۲ ساعت درون یخچال قرار دهید تا طعم ها ترکیب شوند ؛ پس از این مدت زمان سس را بهمراه غذا سرو نمائید.

3. دمنوش لاغری و فرار از زندان چاقی:چای سبز دم شده با زنجبیل ، 1 لیمو ترش و کمی عسل . . .یکی از خواص فوق العاده چای سبز ، بالا بردن ( سوخت و ساز ) بدن است به این ترتیب که مانع از ذخیره شدن چربی ها در بدن میشود ، نوشیدن روزانه 3 فنجان چای سبز میتواند تا 70 درصد، سوخت ناشی از چربی ها ایجاد کند ،زنجبیل به‌دلیل خاصیت چربی‌سوزی که دارد، اگر همزمان با غذا مصرف شود می‌تواند به چربی‌سوزی و کنترل افزایش وزن پرداخته .عسل به دلیل ترکیبات تشکیلی دهنده اش باعث افزایش یکباره قندخون نمیشوند. به این ترتیب حساسیت به انسولین کنترل میشود.حالا اگه به این دمنوش چند قطره لیمو ترش هم اضافه بشه که سرشار از ویتامین ث است و آنتی اکسیدان مرغوبی است ،یه نوشیدنی فوق العاده درست کردیم که خواص بی نظیری داره ، هم برای عضله سازی و ریکاوری سریعتر عضلات و هم برای سوزاندن چربی های ذخیره شده در بدن.

پودر چربی سوز

معجونی قوی برای چربیهای دور کمر ..
4- این نوشیدنی چربی سوز برای دور چربیهای دور کمر معجزه میکند..و برای روده های قابض…طرز تهیه :یک عدد خیارحلقه حلقه شده ،یک قاشق مربا یا چایخوری پودر زنجبیل،یک عددلیمو حلقه حلقه شده،10 ساقه نعنا و یا یک قاشق غذاخوری نعناخشک،یک لیتر آب ..تمام مواد رو در یک لیتر آب برای یک شب تمام ترجیحا داخل پارچ شیشه یاچینی در یخچال بگذارید.صبح و ظهر و شب قبل ازصرف غذا ناشتا یک لیوان از اب این مایع بیاشامید.هدف این آشامیدنی فعال کردن آنزیمهای روده کوچک جهت هضم بهتر غذا و سیر نگهداشتن و اب کردن چربیهای دور شکمی میباشد.2 هفته بخورید و1 هفته قطع کنید وبعد دوباره تا 3 دوره….این معجون در درمان چربی های دور کمر معجزه میکند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *