چربي سوز هيدروکسي کات نقد و بررسی عوارض

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

چربي سوز هيدروکسي کات9

هيدروکسي کات بدون اينکه از ماده شيميايي افدرين بهره بگيرد، با افزايش متابوليسم و تشديد سوخت و ساز در بدن، از ميزان چربي موجود در بدن مي کاهد. چربي سوز هيدروکسي کات همچنين از ذخيره شدن چربي در بدن نيز جلوگيري مي کند. اين خاصيت و ويژگي مخصوصا براي کساني که نمي توانند رژيم غذايي کم چرب را رعايت کنند، از اهميت ويژه اي برخوردار است. چربي سوز هيدروکسي کات همچنين با تشديد فرايند چربي سوزي و تشديد فرايند تبديل چربي به انرژي، بر ميزان انرژي موجود در بدن نيز مي افزايد.

 

چربي سوزی با هيدروکسي کات

کمپاني سازنده ، اين محصول را بهترين چزبي سوز موجود در دنيا معرفي کرده است. اما شما مصرف کنندگان عزيز به جاي اينکه توجه خود را معطوف به تبليغات کنيد، به واقعيتها و آنچه که خود تجربه مي کنيد، ايمان داشته باشيد.

چربي سوز هيدروکسي کات به صورت کپسول و در بسته بنديهاي 70 ، 140 و 210 تايي عرضه مي شود. هر سروينگ ار چربي سوز هيدروکسي کات شامل حداکثر 3 کپسول مي باشد. به عبارت ساده تر، شما بايد در هر بار مصرف ، 3 کپسول از چربي سوز هيدروکسي کات را همزمان ميل کنيد.

هيدروکسي کات

طريق مصرف هيدروکسي کات:

روزانه 3 وعده و در هر وعده نيز 3 کپسول از چربي سوز هيدروکسي کات را به همرا 1 ليوان آب مصرف کنيد. کپسولها را ترجيحا بين 30 الي 60 دقيقه قبل از هر وعده غذايي مصرف کنيد. بيش از 9 کپسول در روز مصرف نکنيد و 6 ساعت فاصله زماني بين مصرف چربي سوز هيدروکسي کات و خواب شبانه را رعايت کنيد. براي در امان ماندن از عوارض گذرا و سطحي که ممکن است با مصرف چربي سوز هيدروکسي کات ايجاد شود ، هفته اول مصرف را با 1 کپسول در هر وعده آغاز کنيد و در هفته دوم، دز مصرف هر وعده را به 2 کپسول و در هفته سوم نيز آن را به 3 کپسول در هر وعده افزايش دهيد.

براي کسب نتيجه مطلوب از چربي سوز هيدروکسي کات، رژيم غذايي کم قند و کم چربي و برنامه تمريني هوازي مناسب را فراموش نکنيد. در دوره مصرف چربي سوز هيدروکسي کات از خواب بعد از ظهر پرهيز کنيد و آب مصرفي روزانه را نيز افزايش دهيد.

هيدروکسي کات قوی
هشدار:مصرف چربي سوز هيدروکسي کات در دوره بارداري و شيردهي براي زنان باردار ممنوع است. مصرف چربي سوز هيدروکسي کات براي سنين زير 18 سال نيز ممنوع است. قبل از مصرف چربي سوز هيدروکسي کات با پزشک خود مشورت کنيد. در صورتي که از بيماري و يا عاضه خاص از قبيل: فشار خون بالا، قند خون، بيماريهاي قلبي، نارسايي کليه، بيماري کبدي و يا بيماريهاي رواني نظير: افسردگي رواني، اضطراب و .. رنج مي بريد، قبل از مصرف چربي سوز هيدروکسي کات از پزشک خود کسب تکليف نماييد. چربي سوز هيدروکسي کات باعث افزايش نسبي دماي بدن مي شود بنابراين از مصرف آن در محيطهاي بسيار گرم خودداري کنيد. در حين فعاليت و کار شديد و يا قبل از آن از مصرف چربي سوز هيدروکسي کات خودداري کنيد

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *