چربی سوزی قوی با رازیانه و اسفناج

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

ساخت معجون چربی سوز با رازیانه

 

چربی سوزی با دانه رازیانه روش درست کردن معجونی که با استفاده از دانه های رازیانه باعث چربی سوزی شما میشود با این دستور شما با کمترین هزینه دارای بهترین قرص لاغری و چربی سوزی می شوید.

رازیانه علاوه بر داشتن پتاسیم، منیزیم، فسفر، کلسیم، ویتامین A و C خواص دیگری نیز دارد که به کاهش وزن کمک می‌کند
طرز تهیه این معجون

۱ – جوشاندن دانه‌های رازیانه در آب

۲ – خیس کردن آن یک شب کامل.

برای به دست آوردن نتیجه عالی از آب تصفیه‌شده استفاده کنید و دانه‌ها را تفت دهید تا خوشبو شود. با روزی یک یا ۲ لیوان شروع کنید، سپس میزان آن را با مشورت پزشک افزایش دهید.

مواد لازم

1.یک لیتر آب

۲ قاشق غذاخوری دانه رازیانه

روش اول: پس از جوش آمدن آب، دانه‌ها را به آن اضافه کنید و زیر آن را خاموش کنید و بگذارید دم بکشد و پس از خنک شدن در یخچال قرار دهید.

روش دوم: آب و دانه‌ها را در یک ظرف در بسته قرار دهید و روز بعد مصرف کنید

 

به دلایل زیر اسفناج را باید در برنامه غذایی خود بگنجانیم

1.  اسفناج دو برابر دیگر سبزیجات فیبر دارد. فیبر موجود در این سبزی، قند خون را پایین نگه داشته و باعث احساس سیری می گردد.

2.  اسفناج حاوی مقادیر فراوانی ویتامین A است که برای مقابله با پسوریازیس، آکنه و حتی چین و چروک پوست، دستگاه تنفسی و روده‌ای بسیار سودمند است و یکی از مواد ضروری گلبول ‌های سفید خون برای بالا بردن سیستم ایمنی می باشد.

3.  ویتامین K فراوان در اسفناج به ساخت پوشش اطراف عصب ‌های موجود در بدن کمک می‌کند. که در حفظ سیستم عصبی بدن انسان نقش مهمی دارد.

4.  ویتامین C و E، بتاکاروتن، منگنز، روی و سلنیوم موجود در اسفناج از آنتی اکسیدان های قوی برای مقابله با پوکی استخوان، گرفتگی رگ‌ها و فشار خون بالاست .

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *