چربی سوز الیمپ ترم لاين 2

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

ترم لاين 2 الیمپqP8hMCQWoUKlMOlF3hfTmQ

چربی سوز

كار آيي :
محرک فرآيند سوخت چربي بدن
با اثرات ترموژنی و افزایش دهنده سوخت چربی و حرارت
مناسب افراد کم فعالیت
مناسب ورزشکاران با رژیم غذایی کم کالری
موثر در کاهش وزن

طرز مصرف :
محصول بايد روزانه دو بار مصرف شود، دو كپسول را 30 دقيقه قبل از صبحانه و دو كپسول را 45 دقيقه پیش از فعاليت جسمی مصرف كنيد (و يا قبل از غذاي بعدازظهر).

تعريف عمومي :
ترم لاين الیمپ مكملی غذائي است كه به شدت محرک فرآيند سوخت چربي بدن مي باشد. اين محصول داراي قويترين مواد غذايي است و اثرات ترموژنيک (با تأثير روي سوختن چربي بدن بر اثر افزايش ترموژن/حرارت ) دارد و ساير مواد فعال، تأثير آن را بيشتر ميكنند.

تعريف تخصصي :
چگونه اين محصول در كاهش وزن موثر است؟
عصاره گياهان فعال زيستي و ال كارنتين به شدت فعاليت سوخت و ساز را در چربي بدن تحريك ميكنند. به خاطر اثرات ترموژني، توليد گرما توسط بدن بيشتر شده و در نتيجه سوخت و سازافزایش ميیابد. تحريك سوخت و ساز، فرآيند تخليه سلول چربي را فعال كرده و سوخت اسيد چرب را افزوده و مانع از ذخيره چربي در بدن ميشود. به علاوه تايروزين به بهبود حال شما كمك كرده و استقامت را بالا برده و با حملات گرسنگي و بدحالي كه طي رژيم غذايي رخ ميدهد مقابله ميكند.

اين محصول چه فرقي با ساير فرآوردههاي ترموژن دارد؟
اين محصول حاوي مواد گياهي ايمن و طبيعي است و غلظت زياد مواد فعال را در خود دارد. محصولات ترموژن بازار داراي مواد اضافي اندكی بوده و تركيب آنها براساس گياهان خشك شده مي باشد كه چندان فعال نيستند. محصول ما ايمني و حداكثر تأثير را تضمين ميكند.

اين محصول مناسب چه كساني است؟
اين محصول مناسب افراد با سوخت و ساز بسیار کند كه فعاليت جسماني چندانی ندارند به كار ميرود: در ضمن محصولی ایده آلی است براي ورزشكاراني كه رژيم غذايي كم كالري دارند و به كاهش وزن كمك ميكند.

همه چیز درباره ترم لاين 2 الیمپ بررسی فواید و ضررها گفته ها و نا گفته ها – فروش ویژه با تخفیف در اطلاعات پزشکی

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *