چربی سوز ترمو استیم الیمپ thermo stim olimp

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

 نام محصول: 1140854298_86799چربی سوز

ترمو استیم الیمپ thermo stim olimp

ترمو استیم

60 عدد – کپسول

کار آیی:

1-    حاوی مواد چربی سوز – انرژی زا

2-    کاهش دهنده اشتها

3-    افزایش سوخت چربی

4-    محرک فر آیند ترمو غریزهس

5-    حاوی مواد درجه یک موثر تجزیه بهینه چربی در فر آیند های متابولیک

طرز مصرف:

1 تا 3 کپسول روزانه ، با مقدار زیادی آب تقریباً 30 دقیقه قبل از صبحانه ،شام و تمرین مصرف کنید. در شب ها و قبل از خواب مصرف نشود . توصیه می شود که این ترکیب را 2تا 3 ماه تمام مصرف نموده و سپس 1 تا 2 ماه به وقفه اندازید و پس از وقفه در صورت لزوم مکمل را تکرار کنید . از مقدار مصرف توصیه شده حدشکنی نکنید . مکمل های غذایی را نمی توان جایگزین یک رژیم متنوع و متوازن نمود .

تعریف عمومی :

ترمو غریزهس مجموعه فرآیند متابولیکی هست که در حفظ حرارت بدن نقش موثری را بازی می کند . به زبان ساده سوخت انرژی زیاد  جهت گرم کردن بدن و حفظ حرارت آن به صورت ثابت و مناسب به کار می رود.

ترمو غریزهس و سوخت چربی:

ترکیبات رژیمی متنوعی در سطوح خاصی وجود دارند که باعث از بین رفتن ذخایر چربی بدن می شوند . این مواد در سه مرحله عمل می کنند . اشتها را کاهش می دهند ،سوخت چربی را هموار می سازند و فر آیند ترمو غریزهس را برانگیختن می کنند . به وسیله ترمو غریزهس می توانیم به این فرآیند سرعت بخشیده و کنترل آن را بر عهده گیریم که منجر به کاهش چربی زیر پوستی می شود . از آشکار شدن عضلاتتان فوق العاده لذت ببرید . چربی زیادی را بسوزانید ! کیلو گرم های اضافی را از نابود سازید.

با ترمو استیم ، چربی ها  را سوزانده و عضلاتتان را به نمایش بگذارید.

هشدار محصول :

این محصول فقط برای بزرگسالان توصیه می شود . از دسترس کودکان دور نگه دارید . حاوی کافئین مقدار بالا ( 67 میلی گرم در هر کپسول ) می باشد بنابر این با دیگر مواد حاوی کافئین مخلوط نکنید . این محصول نباید در زمان بارداری ، شیر دهی و افرادی که دارای مشکلاتی قلبی، اضطرابی و افسردگی همچنین افرادی که مستعد آلرژی هستند مصرف شود . در صورت استفاده از هر نوع دارویی خواهشمند است حتماً قبل از آن با پزشک خود مشورت نمایید .

تعریف تخصصی:

ترمو استیم – استاد ترمو غریزهس

ترمو استیم تنها محصولی در بازار با نسخه اصلاح شده ، با قدرت بالا در محرک های ترمو غریزهس، بر گرفته از عصاره های گیاهی درجه یک که از لحاظ اجزاء فعال و ویتامین ها برای انرژی متابولیسم چربی ها لازم هستند .

درترمو استیم سینترول  عصاره درخت لیمو موجود می باشد و همچنین مقدار %90 درصد پلی فنول های فعال  و 6 بار بیشتر مقدار  لیپو لیزس که در تجزیه چربی نقش موثری داشته و منجر به لاغری  می گردد که این امر توسط  آزمایشات بالینی به اثبات رسیده است .

ترمو کور ام تی آر ایکس

ماده خاصی تشکیل شده از  قوی ترین فعال کننده های ترمو غریزهس ، مواد درجه یک انتخاب شده برای اثر گذاری کامل و تجریه بهینه چربی ها درفر آیند های متابولیک .

کاپسیسین :  مواد فوق العاده فعال گرفته شده از عصاره های غلظت یافته پرتقال ترش و فلفل قرمز می باشد که این مواد محرک سلول های چربی بوده و منجر به کاهش سریع تر  مقدار آن می شود.

1، 3، 7 – تریمتیل زانتین ( کافئین ) و 3، 7 – دیمتیل زانتین ( تئوبرومین ) – متیل زانتینس – فعال کننده های مخصوص تسریع در متابولیسم ، با تاثیر انرژی دهی و تئو برومین که بصورت طبیعی در کاکائو موجود است ، حس تندرستی و سلامتی را بالا می برد.

ای جی سی جی

چای سبز ،  مواد پلی فنول که سوخت چربی توسط بدن را افزایش می دهد ، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و فعال کننده های تجزیه و تحلیل چربی بوده و حذف منابع انرژی را در سلول های چربی هموار می سازد.

کتون های  تمشک

مواد معطر طبیعی گرفته شده از تمشک، از نظر ساختار مشابه کاپسیسین و  جینجرولز ( مواد فعال زنجبیل) در ترکیب  با یکدیگر  تاثیر مثبتی بر روی کاهش مقدار چربی گذاشته و محرک کاهش وزن نیز می باشند.

سی جی ای – اسید های کلوروژنیک از عصاره قهوه بو نداده ، میزان کربو هیدرات در بدن را متعادل نموده و با پایین آمدن مقدار جذب شکر باعث کاهش اشتها و در نهایت کاهش وزن می گردد .

بیوپرین ، عصاره فلفل، حاوی %95 درصد پیپرین ، دارای تاثیر گرمایی، ترمو غریزهس را سرعت داده و جذب دیگر مواد فعال را هموار می سازد .

ترمو استیم الیمپ thermo stim  olimp

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *