هر چیزی که باید در مورد چای سبز بدانید برای چربی سوز ی

لاغری
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

چای سبز یکی از قدرتمند ترین متد چربی سوز ی که همراه انتی اکسیدان فراوان .

من عاشق گیاهی شدم که مردم با بخصوص در اب داغ ان را به صورت خشک قرار میدن و ما ان را به عنوان چای شناسایی میکنیم ولی ما ایرانی ها بیشتر این گیاه دوست داشتنی را به صورت تاریکش تهیه میکنیم و هیچ وقت فهمیدیم که شاید این گیاه مشکی رنگش برای ما خوردن بیش از انداه ان بد باشد .

شاید بگید چرا ؟ما به چرای این داستان کاری نداریم ولی اگر ما بتوانیم خراک چای خود را از مشکی به سبز تغییر دهیم شاید گام مهمی در زندگی برای سلامتی بیشتر و بهتر باشد استفاده از چای سبز برای چربی سوزی شاید نکته کوچکی باشد که زیاد به ان توجه نشده ولی ایا این بی توجهی مشکل ساز است برای ما  ؟

در ورزش بدنسازی یکی از نیاز های ما داشتن تمام ویتامین هاست که بدن ما خوب شکل بگیرید این در حالی است که ثابت شده چای مشکی باعث سوختن اهن بدن میشود .ولی چای سبز علاوه بر خاصیت فراوانش باعث چربی سوزی و افزایش سطح کیفیت سلامتی فرد نیز میشود.

یکی از این داستان هایی که در مورد قهوه سبز نیز شکل گرفته قابلیت چربی سوزی بسیار بسیار بسیار زیاد ان است به طوری که در محصولات لاغری و قرص لاغری برای چربی سوزی از قهوه سبز استفاده میکنند قهوه سبز یک منبع فوقالعاده از انتی اکسیدان است که شما میتوانید با جوشاندن بیشتر ان مقدار بیشتری از کافئین و انتی اکسیدان به دست بیاورید .

مقایسه قهوه سبز با چای سبز (چربی سوز)

در مقایسه که میشه انجام داد میشه به این نتیجه رسید که میزان انتی اکسیدانی که در قهوه سبز هستش چندین برابر میزان انتی اکسیدان چای سبز قرار دارد به همین دلیل میزان چربی سوزی چای سبز نصبت به میزان قهوه سبز 0 است.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *