آووكادو بخور لاغری تجربه کن

لاغری با اوواکادو
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

همه کسانی که اضافه وزن دارن دنبال راهی هستن تا بتونن وزن کم کنن و در این راه بعضی ها به کار های عجیب دست میزنن ولی بعضی دیگه نه

در بین این بحث یک میوه وجود داره که اگه شما بتوننین داخل رژیم غذایی خودتون قرارش بدید جادو میکنه .

پیشنهاد ما به شما استفاده از این میوه هر چند روز یک بار هستش . میوه اواکادو باعث لاغری شما و همچنین حفظ شما از بیماری ها و تقویت بینایی و….

ما این میوه رو خیلی راحت دسته بندی کردیم تا بگیم چه کسایی میتونن از این میوه پر خاصیت بیشترین بهره رو ببرن. با ما باشید.

  • خانوم های باردار
  • افرادی که چشماشون ضعیف هستش و کم سو شده
  • افرادی که میخوان لاغر بشن
  • افرادی که قند خون دارن

این میوه به این 4 دسته افراد کمک میکنه با ادامه مظلب همراه ما باشید.

چرا این اووکادو برای چشم مفیده:

یک منبع قوی از منابعی هستش که باعث میشه چشم از بیماری ها در امان باشه این میوه‌ی سبز خوش‌رنگ همچنین حاوی یک ویتامین عالی هستش E که میشه داخل هویج پیداش کرد که برای چشم مفیده.

یک فنجان آووکادو، یک چهارم نیاز روزانه‌ی بدن .((( این ویتامین خطر ابتلا به ناهنجاری‌های مادرزادی جنین را کاهش می‌دهد)))

از این گذشته آووکادو به شما کمک می‌کند که پروتوئین میوه های دیگر را بهتر جذب کنید مصرف مواد غذایی  مانند میوه و سبزیجات به همراه آووکادو (پر از چربی های مفید) باعث می‌شود که بدن شما بیشترین میزان این مواد مغذی را جذب کند. یک روش آسان برای جذب بیشتر این مواد مغذی این است که آووکادو را به ترکیبات سالادتان اضافه کنید.

آووکادو کمک می‌کند تا لاغری را تجربه کنید

اگر دلتون میخواد یه 4 ا 5 یا 8 کیلویی کم کنید اووکادو میتونه یک کمک عالی به شما باشه این میوه به شما کمک میکنه که بتوینین خیلی راحت و سریع وزن خودتونو کم کنید. نصف اوواکادو حاوی فیبری حست حدود 3.4 که خلال غیر حلال هم داره 🙂

این فیبره به شما کمک میکنه که لاغر بشید.

آووکادو همچنین حاوی اسیدی است که  وظیفه‌ی فعال کردن بخشی از مغز را بر عهده دارد که فرمان احساس سیری را صادر می‌کند.  هر چه شما بیشتر احساس سیری داشته باشید طبیعتاً کمتر به سوی خوراکی‌های مختلف گرایش پیدا می‌کنید و دریافت کالری‌های کمتر به لاغری و زیبایی اندام شما منجر می‌شود.

آووکادو منبع فوق‌العاده‌ی لوتئین است. این کاروتنوئید مانند یک آنتی اکسیدان عمل می‌کند و از ابتلا به بیماری‌های مربوط به چشم پیشگیری به عمل می‌آورد

آووکادو باعث کنترل قند خون می‌شود

آووکادو سرشار از چربی زود حضم هستش مفید می‌باشد و اجازه نمی‌دهد بعد از صرف غذا میزان قند و فشار خون به یکباره بالا برود. داشتن یک رژیم غذایی سرشار از چربی زود حضم حتی می‌تواند حالت مقاومت به انسولین را به هم بزند. متأسفانه وضعیت مقاومت به انسولین باعث تثبیت طولانی مدت گلیسمی می‌شود که رفته رفته به دیابت منجر می‌شود. سعی کنید به جای مالیدن کره های پرچرب روی نان یا استفاده از سس‌های مایونز در ساندویچ‌هایتان از پوره‌ی آووکادو استفاده کنید.

 آووکادو برای خانم‌های باردار مفید است

خودرد اواکادو توسط زنان باردار باعث میشه که  خطر ابتلا به ناهنجاری‌های مادرزادی جنین را کاهش می‌دهد. اگر باردار هستید و یا قصد بچه دار شدن دارید از این میوه میل کنید تا فرزند سالم به دنیا بیاورید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *