بررسی مکمل پلاتینیوم کازئین ماسل تک

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

بررسی مکمل پلاتینیوم کازئین ماسل تک

بررسی مکمل پلاتینیوم محصول جدید پرچم دار شرکت های مکمل سازی,شرکتMuscleTech است,از بررسی ظاهر زیبای این نوع از مکمل ها که بگذریم و هرچند پروتئین وی بهترین پروتئین برای رشد سریع عضلات است اما در حفظ و نگهداری عضلات بدست آمده ، پروتئین کازئین حرف اول را می زند.

بررسی مکمل پلاتینیوم کازئین ماسل تک
بررسی مکمل پلاتینیوم کازئین ماسل تک

پروتیئن کازئین پلاتینیوم ۱۰۰% ماسل تک با پردازش فوق العاده میکروتصفیه سرد تصفیه شده است ،یک فرایند تصفیه که با استفاده از فناوری دقیق برای حذف چربی و لاکتوز فورموله شده است.برخلاف دیگر پروتئین های کم ارزش کازئین ، پلاتین ۱۰۰% کازئین ۲۴ گرم از نابترین شکل کازئین را در هر سروینگ برای شما فراهم میکند.

پروتئین کازئین در ایجاد حالت آنابولیک و استمرار این روند نسبت به دیگر پروتئین ها ارجحیت دارد. این نوع پروتئین به صورت آهسته و پیوسته آمینو اسید ها را وارد جریان خون می کند. بیشتر پروتئین ها معمولا ۱ تا ۲ ساعت توانایی برقراری حالتی آنابولیک را در بدن دارند اما پروتئین کازوین می توانید این روند را تا ۱۲ ساعت حفظ کند!!!

تحقیقات بالینی نشان داده است که بالا بودن سطح پروتئین تنها در ۱ تا ۳ ساعت ، تاثیر عمیقی بر روند رشد عضلات ندارد در این تحقیقات اثبات شد رشد عضله نیازمند بالا بودن سطوح آمینو اسید ها به مدت طولانی مدت در بدن می باشد.برای رسیدن به این هدف شما باید در طول روز بارها به سراغ مکمل پروتئینی خود بروید تا شاخص اسید های آمینه را در خون بالا نگه دارید. اما تنها با مصرف دو یا سه بار در روز از پروتئین کازئین ، بدن خود را در حالت آنابولیکی ۲۴ ساعته قرار دهید.

تنها موردی که پروتئین های تند هضم نسبت به کازئین اولویت دارند ، زمان پس از تمرین است. در این زمان بدن نیاز سریع به پروتئین ها برای مهار کاتابولیسم عضلات و پاسخ به شرایط ممتاز آنابولیکی بدن دارد . در این زمان پروتئین کازئین پاسخگوی بدن نبوده و نمیتواند نیاز سریع عضلات به پروتئین را پاسخ گو باشد.

آمینو اسید های موجود در کازئین پلاتینیوم ماسل تک

کازئین پلاتینیوم ۱۰۰% با دوز های فوق العاده بالا از اسیدهای آمینه زنجیره ای (بی سی ای ای ها ) ، گلوتامین (آمینو اسید ضد کاتابولیک قوی) لود شده.
این فرمول دارای ۴ گرم گلوتامین اضافی در هر سروینگ و ۵٫۲ گرم بی سی ای ای می باشد که بیشترین مقدار در محصولات پروتئینی می باشد.

پروتئین کازئین را می توان مابین وعده های غذایی و قبل از خواب مصرف کرد. این پروتئین برای استفاده قبل از خواب بهترین گزینه می باشد. چراکه در زمان ۸ الی ۱۰ ساعت خواب شبانه بدن هیچ ماده غذایی را دریافت نمی کند و بدن به شدت در حالت از دست دادن عضلات به سر می برد همچنین عضلات در خواب رشد می کنند و بالا بودن سطح اسید های آمینه به عنوان آجرهای ساختمانی عضلات می تواند به رشد عضلات کمک کند. تنها پروتئین کازئین توانایی رفع نیاز بدن به اسید های امینه در خوا شبانه را دارد. پروتئین کازئین عملا فرایند متلاشی شدن عضلات (کاتابولیسم) را در بدن متوقف می کند.

دستور مصرف : ۱ الی ۲ پیمانه دوبار همراه با آب سرد و یا شیر کم چرب. زمان ایده آل بین وعده های غذایی اصلی و قبل از خواب می باشد.

نکات برجسته پروتئین کازئین :

*تامین پروتئین مورد نیاز ورزشکاران

*افزایش رشد سریع عضلات

*تامین آمینو اسید های ضروری بدن

*پیشگیری از تخریب تجزیه عضلات

*افزایش سطح هورمون رشد

*ایجاد تعادل نیتروژن مثبت

*حمایت از عضلات در زمان روزه داری

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *