رازهای لاغری و تناسب اندام

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

رازهای لاغری و چربی سوز ی و تناسب اندام

رازهایی از سراسر جهان برای پیشگیری از اضافه وزنفعالیت های روزمره، عادات غذایی و رژیم های سنتی که در اغلب کشورها وجود دارد، برای کمک به کاهش وزن و یا چربی سوز ی و پیشگیری از اضافه وزن توصیه می شوند. در این مطلب، این رژیم های سالم از ۱۸ کشور جمع آوری شده و در اختیار شما قرار گرفته اند. دانستن چنین جزئیاتی مستلزم چندین سال سفر و زندگی در هر یک از این کشورها است. پس در بخش اول این مطلب تنها ظرف چند دقیقه، با چند نمونه از آنها آشنا شوید.

image_gallery

تایلند: به غذا ادویه تند اضافه کنید

غذاهای تایلندی از پُر ادویه ترین غذاهای دنیا هستند. فلفل تند، سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد؛ اما خاصیت اصلی غذاهای تند این است که سرعت غذا خوردن شما را کاهش می دهد. به گفته دکتر جیمز هیل، آمریکایی ها بسیار تند غذا می خورند. زمانیکه علائم نشان دهند که شما سیر شده اید دست از غذا خوردن خواهید کشید. آرام غذا خوردن بهترین استراتژی برای کاهش وزن و یا چربی سوز ی به حساب می آید و خوردن غذاهای اسپایسی و تند، یک راه آسان برای این کار است.

بریتانیا: سایز ساندویچ سوپرایزی را کوچک کنید

اگر شما به فروشگاه مک دونالد در لندن بروید، گارسُن سایز ساندویچ مورد نظر برای سوپرایز را از شما نخواهد پرسید. این گزینه زمانیکه کمتر از یک دهم درصد از فروش را به خود اختصاص داد در انگلستان متوقف شد. بریتانیایی ها ساندویچ کوچکتری را ترجیح می دهند. در ایالات متحده آمریکا نیز مک دونالد سایز سوپرایز%NC/BA/D8

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *