لاغرها این غذاها رو می‌خورند؛ شما هم بخورید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

یافته‌های به دست اومده از یک مطالعه جدید نشان میدن که افراد لاغر اندام در وعده صبحانه میوه، لبنیات، غلات و گرانولا میخورن.

یافته‌های به دست اومده از یک مطالعه جدید نشان میدن که افراد لاغر اندام در وعده صبحانه میوه، لبنیات، غلات و گرانولا میخورن. محققان دانشگاه کورنل در تحقیقات خود به بررسی رژیم غذایی افرادی پرداختن که لاغر اندام بوده و هرگز با مشکل اضافه وزن روبرو نبودن. مطالعات محققان نشان میده که بیش از یک سوم افراد مورد بررسی هر روز در وعده ناهارشان سالاد میخورن. به گزارش دیلی میل، این افراد عمدتا به گوشت مرغ علاقه دارند و در وعده شام سبزیجات میخورن.
تقریبا یک دهم از شرکت‌کنندگان در این مطالعه گیاه‌خوار بودن؛ یک پنجم از آنها نیز اظهار کردن که هرگز الکل نمینوشن. با این وجود، بیشتر آنها اذعان داشتن که از رژیم غذایی مشخصی پیروی نمیکنن. افرادی که رژیم دارند معمولا صبحانه نمیخورن، اما افراد لاغر اندام به ندرت از این وعده غذایی صرف‌نظر میکنن. تنها چهار درصد از شرکت‌کنندگان گفتند که صبحانه نمیخورن. یکی از نتایج قابل توجه این مطالعه حاکی از آنه که بخش عمده‌ای از افراد لاغر اندام هر روز صبحانه میخورن. به گفته لینا وورینن، این افراد اهمیت ویژه‌ای به وعده صبحانه میدن.
وورینن معتقده این افراد علاوه بر صرف صبحانه، از میوه و سبزیجات سالم نیز استفاده میکنن. یافته‌های به دست اومده از این مطالعه نشان میدن که رایج‌ترین اقلام مصرفی در صبحانه افراد لاغر اندام، میوه (۵۱ درصد)، لبنیات (۴۱ درصد) و گرانولا (۳۳ درصد) هستند. نان (۳۲ درصد)، تخم مرغ (۳۱ درصد)، غلات (۲۹ درصد) و قهوه (۲۶ درصد) نیز از مواد غذایی محبوب این افراد است. در میان وعده‌ها نیز عمدتا از میوه و آجیل استفاده میشه.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *