نکته هایی واسه انتخاب کردن کمربند مردونه

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

انتخاب و ست کردن کمربند مردونه به تیپ شما خیلی کمک میکنه اما برای انتخابش یکسری نکته ها هست که باید بهشون توجه کنیم. توی این پست این نکاتو به شما میگیم:

 

 

۱- کمربندتونو با کفشتون ست کنید اما زیاده روی نکنید

یکی از مهم ترین کارا برای انتخاب کمربند ست کردنش با رنگ کفشتونه. ما هم بهتون این رو پیشنهاد میکنیم اما زیاده روی هم نکنید. قرار نیست همه پوشش شما با کفش و کمربندتون ست باشه. اسن ست کردن تو تیپ های رسمی بیشتر پیشنهاد میشه.

۲- سگک مناسب انتخاب کنید

در اصل شلوار شما باید بدون کمربند روی بدنتون بایسته و استفاده کردن از کمربند صرفا جهت خوش تیپیه. تو انتخاب سگک کمربند دقت کنید که با شلوارتون همخونی داشته باشه و خیلی هم کوتاه نباشه که مجبور بشید تو آخرین سوراخ کمربند ببندید.

۳- انتخاب جنس مناسب

اگه آدمی هستید که زود به زود تیپتونو عوض میکنید و دوس دارید خوش تیپ باشید کمربند براق استفاده کنید، و اینو بدونید رنگی که برای کمبندتون انتخاب میکنید خیلی روی تیپ نهاییتون تاثیر میذاره.

۴- سگک کمربند را بیش از اندازه بزرگ انتخاب نکنید

اگه یادتون باشه چندسال پیش سگک های بزرگ مد شدن و چون زیاد هم جالب نبودند زود از مد افتادند. و همیشه اینو یادتون باشه که اصل شیک پوشیدن تو ساده پوشیدنه پس کمربند شیک و ساده ای انتخاب کنید که فرم خوبی داشته باشه.اگه تیپ غیر رسمی میزنید دستتون برای انتخاب سگک کمربند بازه اما برای تیپ های رسمی سگک ساده و شیک پیشنهاد میشه.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *