چربی سوز lipo 6 black نقد و بررسی عوارض

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

وقتی‌که لیپو – 6 در سال 2005 تولید شد و در بازارهای جهانی پخش شد اولین چربی سوز با کپسول مایع در دنیا بود. در سرتاسر سالها لیپو – 6 استواری و استحکام و همچنین ابزار چربی سوزی سریع خودش را همانند یک آزمایش موفق به اثبات رسانده است. لیپو- 6 تنها شامل عناصر دارویی قدرتمند خالص که اجازه می‌دهد برای یک اعلان کننده در عین حال سازگار و استوار و اثر چربی‌سوزی قابل پیش بینی.

بعلاوه لیپو – 6 نوتریکس تنها کپسول چربی سوز است که کاملا کپسولهای طبیعی گیاهی دارد که کاملا تهی و عاری از محصولات حیوانی است. این تعجب انگیز نیست که این محصول در 4 سال متداوم بیشترین رای را در بین مصرف کنندگان مردمی و صنعت در سایت بدنسازی جهانی آورده و امروز یک ارزیابی و الگو گیری برای تمامی کپسولهای چربی سوز مایع دیگر است. همچنین یک اثر قوی محدود کردن اشتها دارد که آنرا یک ساختمان ایده‌آل برای رژیم‌های کم کــالری قرار داده است.

lipo 6 liqui-cap delivery

59
فرم مایع کپسول‌های محصول فوق در جذب سریع آن بسیار موثر بوده و سبب رهاسازی و عملکرد سریع آن پس از مصرف می‌شود. این محصول دز زنان و مردان قابل استفاده بوده و ناراحتی خاصی که معمولا در اثر مصرف سایر چربی سوزها به وجود می‌آید را نخواهد داشت.

این محصول با افزایش انرژی حاصل از چربی‌ها در کاهش اشتها نیز موثر واقع شده و از این جهت در سرکوب پرخوری نیز مفید خواهد بود. در حین مصرف این مکمل احساس نشاط بیشتر و پرانرژی بودن خواهید داشت.
برخی افراد در پی مصرف آن با افزایش اشتها روبرو می‌شوند که در جهت بهبود آن می‌توانند این محصول را همراه با مکمل هودیا شرکت پرفکت مصرف نمایند و اثراتی فزاینده را در چربی سوزی و کاهش وزن برای خود رقم زنند.

طریقه مصرف :
برای چربی سـوزی: 2 عدد کپســــول 30 دقیقه قبل از صبحانه یا تمــرین صبح و 2 عدد دیگر در بعد از ظهر مصرف کنید. (فراموش نشود بعد از مصرف آب فراوان بنوشید) تنها با 2 عدد کپسول در 2 روز اول مصـــــرف شروع کنید (1 عدد صبح و 1 عدد در بعداز ظـهر) و مصـرف آنرا از 1 عدد در 2 روز اول تا 4 عدد حداکثر در روز بالا ببرید.

این مکمل چربی‌سوز را معمولا به صورت دو کپسول همزمان مصرف می‌کنند و به عبارت دیگر می‌توان گفت که هر سروینگ از این مکمل به صورت دو کپسول توصیه شده است.

کافئین موجود در این مکمل که به اندازه 200 میلی‌گرم در هر دو کپسول بوده است شب بیداری و اختلال خواب را به ارمغان می آورد.
به همین دلیل نیز استفاده از این مکمل ها در نزدیکی‌های خواب شبانه ممنوع است و حتی گفته می شود تا 6 ساعت قبل از خواب شبانه حق مصرف این قبیل مکمل ها را ندارید!

هشدار:

بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید.

افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار استفاده نکنند.

در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید.

هشدارهای روی جلد را قبل از مصرف مطالعه کنید.

بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *