چگونه هنگام کاهش وزن تقلب نکنیم؟

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

همه ما این جمله رو شنیده‌ایم که میگن «اگر اراده کنی، حتما راهی پیدا می‌کنی.» اما وقتی پای کم کردن وزن به میان میاد، گاهی اوقات یافتن آن اراده آهنین و مصمم و برانگیختن و تقویت روز به روز آن میتونه برایتان چالش بزرگی تلقی بشه .

آیا وسوسه شده‌اید تا زیرآبی برید؟ نه. این کار رو نکنید. همه ما این جمله رو شنیده‌ایم که میگن «اگر اراده کنی، حتما راهی پیدا می‌کنی.» اما وقتی پای کم کردن وزن به میان میاد، گاهی اوقات یافتن آن اراده آهنین و مصمم  و برانگیختن و تقویت روز به روز آن میتونه برایتان چالش بزرگی تلقی بشه . عوالم از بین برنده قدرت اراده مثل استرس، برنامه‌ریزی الکی و بیخود، عوامل وسوسه‌آمیز در همه‌جا وجود داره، و ممکنه باعث بشه  که نتونین راه‌حل اصلی داستان رو بیابید. در اینجا متخصص کاهش وز خانم سوزان آلبرز به روش‌هایی برای پیشگیری از لغزش غذایی می‌پردازید.
از خودتان تعریف کنید
سعی کنید تمام موفقیت‌های کوچکی که در طول روز کسب می‌کنید یادداشت کنید. به‌جای بسط دادن اشتباهات، سعی کنید بیشتر به کارهایی که به خوبی انجام میدین ادامه بدین، چرا که این کار باعث افزایش اعتماد به نفس‌تان شده و به شما یادآور ‌بشه  که از پس آن برمیاین.
بیشتر بخوابید
سعی کنید وقت بیشتری رو به استراحت اختصاص بدین. یعنی بهتره ۷ تا ۹ ساعت در شبانه‌روز بخوابید؛ چرا که این کار باعث افزایش قدرت اراده شما شده و فعالیت هورمون‌هایی رو که مسئول کنترل اشتهاتونه، تنظیم میکنه . وقتی دچار کمبود خواب هستین، این هورمون‌ها به خوبی فعالیت نکرده و باعث می‌شه  قدرت کنترل نفس‌تان کاهش یابد.
اسنک‌هایتان رو دور نریزید
وقتی غذای سبک دم دستتان باشد، راحت‌تر می‌توانید فرآیند خوردن خود رو کنترل کنید. بنابراین سعی کنید همیشه روی میز یا کیف‌تان پر از اسنک‌های خوب باشه (میوه‌ها، آجیل، گرانولا) و یخچال‌تون رو با مرغ بریان و سایر پروتئین‌های کم‌چرب پر کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *