آلفا آمینو پروتوتایپ 216

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

آمینو ها را می توان در دسته بندی مکمل های بدنسازی یا بدن سازی از نظر محبوبیت بعد از پروتئین WHEY قرار داد چون کلید باز کردن دشوارترین راههای حجم عضله است ، شما اگر به فکر افزایش عمق عضله هستید باید BCAA مصرف کنید ، اگر بفکر افزایش با کیفیت حجم عضله هستید باید در کنار پروتئین آمینو استفاده کنید ، اگر بفکر جلوگیری از ریزش عضلات در دوران کات هستید باید آمینو مصرف کنید ، اگر می خواهید به روش علمی چربی سوزی کنید باید آمینو مصرف کنید و …

بارها در مقالات خودم اشاره کردم که آمینو مانند مصالح ساختمانی هستند که برای ساخت یک ساختمان باید از آنها استفاده شود .سایت ما . ورزشکاران ورزشهای قدرتی مانند بدنسازی یا بدن سازی و وزنه برداری باید از آمینو ها استفاده کنند . ورزشکاران ورزش های قدرتی استقامتی مانند کشتی ، بوکش و ورزشهای رزمی باید از آمینو ها استفاده کنند . استفاده از آمینو در تابستان به دلیل تضعیف شده عضله در اثر گرما بسیار برای یک بدنساز ضروری است .

مکمل آمینو که ترکیبات تمام امینو ها را در خود دارند به دلیلی مقرون به صرفه بودن بیشتر مورد توجه مشتریان قرار می گیرند . این مکمل ها انواع مختلفی دارند : مکمل هایی که با تعداد بالای قرص های خود بین 300 تا 350 قرص بزرگ کچی بدنسازان را از خوردن امینو منصرف می کنند و مکمل هایی مانند Alpha Amino Prototype شرکت ماسل تک با 120 قرص اما با دوز بالا و حجم کم برای ان دسته از بدنسازان مناسب هستند که به دلیل تعداد بالای قرص ها و کپسول هایی که در وعده صبح ، قبل از تمرین و بعد از تمرین نمی توانند قرص های بزرگ کچی را بجوند .
Alpha Amino Prototype جدول ارزش غذایی خود را به سه دسته تقسیم می کند :
1 – آمینو های تقویت عروق و ترشح هورمون طبیعی در بدن
2 – گروه آمبنوهای شاخه ای BCAA
3 – آمینو های غنی شده برای افزایش سرعت ریکاوری و ماندگاری دم عضلانی بالا
این مکمل در بسته بندی 120 کپسولی برای مصرف 20 روز تهیه شده است

شرکت تولید کننده : Muscletech آمریکا

تعداد قرص : 120  عدد

 

آلفا آمینو پروتوتایپ 216

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *