آمینو بیلد پودری ماسل تک

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

آمینو بیلد ماسل تک ( ماسل تچ ) ترکیبی از آمینو اسید های شاخه ای میباشد.آمینو اسید  تائورین،گلوتامین،ال سیترولین،ال آلانین حجیم کننده سلول های عضلانی میباشند.در ترکیب آمینو بیلد،آمینو اسید دیگری به نام بتائبن وجود دارد که با مکانیسم مهار اسید لاکتیتک باعث افزایش قدرت و استقامت میشود.. آمینو BUILD مجموعه قوی 8 گرمی از دسته ی آمینواسیدهای شاخه ای BCAA را در خود دارد که به سوخت عضلات اسکلتی کمک می کند و حفظ ذخایر گلیکوژن عضلانی و کاهش تجزیه پروتئین را در پی دارد . آمینو BUILD در هر پیمانه خود دقیقاً 4 گرم آمینواسید ال لوسین دارد که تحقیقات نشان داده است در افزایش قدرت و کیفیت عضلات بسیار موثر است . آمینو بیلد در هر وعده خود 2.5 گرم آمینواسید بتائین دارد که همه ما می دانیم در افزایش حجم عضلات بسیار موثر است و 1 گرم تائورین در خود دارد که به افزایش استقامت ورزشکاران قدرتی کمک می کند .

آمینو اسید

مهمترین ساختار پروتئین ها را اسید های آمینه تشکیل می دهند که تفاوت عمده آنها با دسته کربو هیدرات ها و چربی ها در وجود عنصرنیتروژن در ساختار سلولی آمینو اسید ها علاوه برسه عنصر کربن ، هیدروژن و اکسیژن می باشد. دانشمندان طی سال های مختلف حدوداً 20 اسید آمینه اصلی را کشف ونام گذاری کرده اند واین اسید های آمینه را به دو دسته ضروری و غیر ضروری تقسیم بندی کرده اند

ویژگی ها آمینو BUILD ماسل تک :

  • 8 گرم آمینواسیدهای شاخه ای در هر وعده با معیار 2:1:1
  • 4 گرم آمینواسید لوسین عضله ساز
  • 2.5 گرم بتاآلانین در هر وعده
  • فرم پودری طعم دار
  • بدون قند ( رژیمی )
  • کالری و کربوهیدرات بسیار کم
  • مناسب برای تمام تیپ های بدنی
  • BCAA آمینو اسیدهای زنجیره‌ای ( شاخه‌ای )

    از جمله سودمندترین و موثرترین مکمل‌ها در کلیه رشته های ورزشی آمینو اسیدهای زنجیره‌ای ( آمینو اسید شاخه ای ) لوسین ، ایزولوسین و والین می‌باشد .
    مکمل‌های زیادی در سراسر دنیا بر پایه این سه اسید آمینه ساخته شده اند و دانشمندان درانجام تمرینات ورزشی به سودمند بودن این اسیدهای آمینه اعتقاد دارند درحالی که بسیاری از مردم در مورد نحوه استفاده از آن‌ها و اثراتشان اطلاعات چندانی ندارند .
    شما احتمالا می‌دانید که اسیدهای آمینه سازنده بلوک‌های پروتئینی هستند ( ساختمان پروتئین‌ها از اسیدهای آمینه تشکیل شده است ) هنگامی که شما یک غذای پروتئینی مصرف کنید این غذا در معده و روده شما هضم و جذب شده و به اسیدهای امینه مجزا و اسیدهای آمینه با شاخه‌ها و رشته هایی به اندازه کافی کوچک که توانایی جذب در جریان خون را داشته باشند تبدیل می‌شود که این آمینو اسیدها وظایف بسیاری را در بدن از ساخت تا بازسازی بافت‌ها و نیز در فعالیت‌های شیمیایی مورد نیاز در انجام و بهبود کارایی مغز را به عهده دارند

شرکت تولید کننده : MuscleTech
وزن محصول : 0.26  کیلو گرم
آمینو بیلد پودری ماسل تک

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *