آمینو شاخه ای دایماتیز

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

تشکیل شده از اسیدهای آمینه شاخه ای( ایزولیوسین ، لیوسین ، والین ) + ویتامینB6 که نقش موثری در سنتز پروتئین ها دارد .
– بهبود فرآیند رشد عضلات و ترمیم آنها پس از نمرین
– حفظ عضلات در دوران رژیم
– تاخیر در تشکیل اسیذلاکتیک
– مناسب برای ورزشکارانی که تحت تمرینات سخت،  فشرده و طولانی مدت می باشند .
یکی از بهترین BCAA های موجود که با درصد بالای از مواد اولیه راهی مطمئن بسوی رسیدن به هدفتان است .

1 – ایزولوسین : BCAA است به عنوان پیش ماده برای گلوتامین استفاده می شود و ایزو لوسین به عنوان سوخت ماهیچه در هنگام تمرین مصرف می شود BCAA آنابولیسم و آنتی کاتابولیسم را افزایش می دهدو باعث رشد بیشتر سلولهای ماهیچه ای می شود . و یکی از منابع BCAA همان مکمل آب پنیر سازی است.

2 – لوسین : مصرف این آمینو اسید در دوران حفظ حجم باعث می شود تا کمترین مقدار حجم را از دست دهید.در کل می توان به جای مصرف مقادیر بالای این آمینو اسید برای حفظ حجم و اثرات آنتی کاتابولیک از مکمل HMB استفاده نمود.

3 – والین : یکی دیگر از BCAA ها می باشد یا زنجیره شاخه دار در کل ترکیبات BCAA 33% از پروتئینی که در ساختار عضلات بکار می رود را شامل می شوند (BCAA شامل ایزولوسین + والین + لوسین و شامل یکسری گروه متیلی که به هم پیوسته هستند و به زنجیره شاخه دار معروف هستند) والین به نوعی پیش ماده برای آمینو اسیدهای آلانین و گلوتامین نیز می باشد. و آمینو اسید های زنجیره شاخه دار به عنوان سوخت عضلات در موقع تمرین محسوب می شوند .و این بدین معنی است که می توانند به نوعی آنتی کاتابولیسم نیز باشند. در ضمن آمینو اسیدهای زنجیره شاخه دار یا BCAA در پروتئین آب پنیر سازی به مقدار کافی یافت می شوند.

آمينواسيدهاي شاخه‌اي عبارتند از والين، ليوسين و ايزوليوسين. می توانید اين اسيدهاي آمينه را هم قبل و هم بعد از تمرين مصرف كنيد. BCAAها به عنوان منبع سوختي تخريب شده و انرژي لازم در تمرين را تأمين مي‌كنند .هم‌چنين مصرف اين آمينوها به شكل مكمل از تخريب بافت‌هاي عضلاني بدن جهت تأمين انرژي جلوگيري مي‌كند. بعد از تمرين آمينوهاي شاخه‌اي براي سنتز پروتئين ضروري هستند و در نتيجه به تسهيل ريكاوري و رشد بعد از جلسه تمرين كمك مي‌كنند.

شرکت تولید کننده : Dymatize آمریکا

تعداد کپسول : 400  عدد

 

آمینو شاخه ای دایماتیز

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *