آمینو فیول توینلب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

 آمینو فیول توینلب

آمینو 2000 نامی آشنا از یکی از بهترین ترکیبات محصولات آمینو است که با ترکیب آمینو ها با بهترین مقدار به 2000 میلی گرم آمینو رسیده که جای بسیار شگفتی دارد . وجود مقدار مناسب آمینو های شاخه ای (BCAA ) بهمراه الکارنیتین این آمینو را 100% برای دوره های چربی سوزی و رژیم قبل از مسابقات محیا می سازد . نام دیگر این آمین آمینو فول است که ترجمه فارسی آن نشان دهنده کامل بودن جدول ارزش غذایی این مکمل است .
تحقیقات بسیار نشان داده است که مصرف همزمان پروتئین و آمینو ها بخصوص گروه BCAA باعث افزایش سریع کیفیت عضلات و آماده سازی برای رشد بیشتر است .از مهمترین منابع طبیعی تهیه مکمل می توان به سویا ، پروتئین کازئین و آب پنیر به همراه تمام لبنیات اشاره کرد .مصرف مقدار مناسب این مکمل چه فرم مایع و چه فرم قرصی آن در دوره چربی سوزی نجات دهنده عضلات از کاهش حجم هستند و سرعت ریکاوری عضلات را بالا می برند ، اگر می خواهید بهترین دوره چربی سوزی خود را امتحان کنید حتماً از این آمینو تهیه کنید . استفاده از فرم مایع این مکمل که 3 قاشق چای خوری در هر وعده است بسیار آسانتر از خوردن 5 قرص کچی که صرفاً باید جویده شود ، است . البته این مکمل نقطه ضعف بزرگی هم دارد که طعم ضعیف و بوی نامتعارف آن است که برای خیلی ها دلخراش است .
شرکت تولید کننده : Twinlab آمریکا
تعداد قرص : 150  عدد
آمینو فیول توینلب

تعريف عمومي :
این محصول مناسب تمرینات ورزشی برای حجم دهی و قدرت بیشتر عضلات می باشد .
این آمینو برای ورزشکارانی که خواهان حجم عضلات و افزایش  انرژی بیشتر هستند طراحی شده است .
تعريف تخصصي:
مكمل غذايي داراي تركيبات آمينو اسيد زنجيره¬اي در شكل كپسول
تركيبي است از آمينو اسيد زنجيره¬اي انشعابي (لوسين، والين، ايزولوسين) با نسبت 1: 1: 2 كه با ويتامين ب 6 غني شده است.

تركيبات :
پروتئين آب پنير تجزيه شده ، آمينو اسيد زنجيره¬اي انشعابي (ال – لوسين، ال – والين، ال – ايزولوسين)، تاورين، ويتامين ب 6، حجم دهنده، سلولز ريز بلوري، عامل ضد كلوخه استئارات منيزيم، كپسول ژلاتين

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *