لباس توخونگی جذاب برای هر فصل از سال را به سادگی انتخاب کنید!

لباس توخونگی-سویشرت های زیبای توخونگی
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

انتخاب جذاب لباس توخونگی

انتخاب یک لباس توخونگی جذاب و زیبا به اندازه انتخاب لباس برای بیرون از خونه مهم و تاثییر گذار هست! به خصوص برای افراد شیک پوشی که به ظاهر خود حتی در خانه هم اهمیت میدهند! در این نوشتار میبینیم که به نظر متخصصین مد و لباس، بهترین لباس توخونگی چه ویژگی باید داشته باشه و در کل لباس توخونگی مناسب برای هر شخص چه لباسی هست.

لباس توخونگی که به راحتی خونه هست

جوراب های زمستونی بزرگ، شلوارهای خرسی، لباس توخونگی سرهمی و پیژامه های خوشگل… 5 نفر از متخصصین مد در مورد لباس توخونگی های مورد علاقه خودشون با ما صحبت می کنن.

فرانکی گرادون

لباس توخونگی که مثل خونه برای من راحت باشه؟ جوراب بافتنی های بزرگم رو خیلی دوست دارم. واقعیتش حتی یادم نیست اونا رو از کجا خریدم، ولی واقعا عاشقشون هستم. همین که برسم خونه، همه زیورآلاتم رو در میارم، موهامو می بندم، جوراب های بزرگم رو می پوشم و خودمو میندازم روی مبل.  به همین سادگی!

لباس توخونگی-جوراب های بلند
لباس توخونگی

راستی پیژامه های خیلی قشنگی هم دارم. خیلی وقت بود که از پیژامه های رنگ و رو رفته برای لباس توخونگی استفاده می کردم، اما عید امسال یک پیژامه جدید کادو گرفتم و می خوام زودی اونا رو امتحان کنم. اگه واقعا می خوای به خودت برسی، حتما یه نگاهی به استایل های ابریشمی Yolke بندازین.

لباس توخونگی کت فارمر

من همین که بعدازظهر برسم خونه، سریع همه لباسام رو در میارم. هیچی بهتر از شلوار راحتی (مخصوصا با کمر کشدار) و سویی شرت نیست. این لباس توخونگی بعد از ظهر منه. اون لباس پشمی با پارچه ای که مثل خرس تدی، واقعا از یک نوشابه خنک تو ظهر تاسبتون حس بهتری داره. البته با یه لیوان نوشابه خنک که دیگه عالی میشه.

واقعا عاشق این لباس توخونگی هام هستم. فکر می کنم این لباس های مارک Whistles از بچه سوم من هم قدیمی تر باشه.

لباس توخونگی-مد لباس توخونگی

برای انتخاب لباس توخونگی مناسب نیاز به راهنمایی بیشتر دارید؟

لارن براوو

مثل بیشتر آدمای دیگه، لباسی که واقعا مثل خونه خودم برام راحت باشه، همون لباس توخونگی های خودم. ولی وقتی توی خونه کار میکنی، لباس توخونگی با یک شیب ملایم از پیژامه پوشیدن شروع میشه و یهو میبینی ساعت 3 بعدازظهر، درحالی که موهات پر نوتلا شده، تو رختخواب خوابیدی!

برای همین خاطر به جای پیژامه، من لباس سرهمی مخملی می پوشم. اونا رو توی حراجی کلاسیک خریدم، خیلی نرم و راحت هستن. زیرش هم یک تی شرت راحت می پوشم و معمولا هم، موهام رو پشت سرم میبندم و یک مداد وسطش میذارم.

اما مهمترین چیز در مورد این سرهمی مخملی، اینه که هیچوقت از توی خونه بیرون نمیرن. یکی دو باری خواستم اونا رو بیرون بپوشم، ولی واقعا نمیشه. وقتی بیرون میپوشم اونا رو، شبیه یک خرس دیوونه میشم. ولی تو خونه، مخصوصا با جوراب های بزرگ و یک لیوان چای و عینک روی چشم، واقعا بهترین حس لباس توخونگی رو باهاشون دارم.

لباس توخونگی-سویشرت های زیبای توخونگی

هانا روشل

وقتی شلوار گرمکن میپوشم، واقعا حس خونه بودن رو دارم. واقعا فقط یک دست لباس توخونگی خاص نیست، اینقدر با این لباس ها راحتم که چندین جفت ازشون دارم. حتی پاچه چندتاشون رو کوتاه کردم تا توی تابستون هم بپوشم. البته باید جنس اونها از پارچه نرم باشه.

چیزی که الان به ذهنم میرسه، شلوار کوتاه Zara (البته حواستون باشه که توی خشک کن، این لباس کوچیک میشه) و لباس گرمکن Adidas. شوهرم هم فقط شلوار گرمکن میپوشه، اصلا اگه اونا رو نپوشیم حس لباس خونه ای بهمون دست نمیده.

حتی وقتی مسافرت میریم هم یک دست با خودم میبرم. به محض رسیدن به هتل سریع اونا رو میپوشم. وقتی خونه نیستی، این حس راحتی توی خونه واقعا خوبه.

لباس توخونگی با گرمکن های آدیداس-parsb.com

لباس توخونگی کری پاتر

من یک سویی شرت قدیمی Zoe Karssen خاکستری دارم. که فکر میکنم تا حالا یک میلیون بار این لباس توخونگی رو شستم. اما هر چی میگذره، این لباس راحت تر و نرم تر میشه. معمولا این لباس رو با پیژامه یا شلوار گرمکن میپوشم، حتی اینقدر راحته که اصلا مشکلی ندارم بقیه من رو با اون لباس ببینن.

من لباس های شب مارک Rosie Huntington-Whiteley رو هم خیلی دوست دارم و چند جفت از پیژامه هاش رو دارم. واقعا لباس های فوق العاده نرمی هستن، نوشته و عکس های روشون هم خیلی قشنگ و دلپذیر هستن. ولی بیشتر از همه، اونایی رو دوست دارم که پایینشون مخروطی هست. واقعا از پیژامه های گشاد و شل و ول بدم میاد.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، در بخش نظرات به ما اطلاع بدید.

حالا و با توجه به نکاتی که این متخصصین مد و پوشاک در اختیار ما گذاشتند، شما چه لباسی رو به عنوان لباس توخونگی استفاده می کنید؟!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *