انتخاب ساعت مچی زنانه!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

  

ساعت مچی مثل لباستون باید خاص و متناسبتون باشه. اما برای خرید ساعت مچی زنانه ترفندهایی وجود داره  که تو این مقاله به اون‌ها اشاره میکنیم. با راهنمای خرید ساعت مچی زنانه همراه اطلاعات پزشکی باشید.

به جنس ساعت مچی توجه کنید

از آونجایی که خانم‌ها معمولا با نظم‌تر از آقایان هستن بیشتر به فکر ست کردن ساعت مچیشون با سایر لوازمشون هستند. پس قبل از اینکه ساعت مچی مناسب خودتونو بخرید سعی کنید نیم نگاهی هم به سایر لوازمتون داشته باشید. مثلا اگه دستبند و یا گردنبند پلاتین یا طلای سفید دارید، خریدن یک ساعت مچی که رنگ بندش طلای زرد است مناسب نیست.

همینطور سعی کنید ساعت مچی خودتون رو از نمایندگی‌های رسمی بخرید. شاید این اتفاق برای شما هم افتاده باشه که ساعت رولکس رو تو بعضی از سایت‌های اینترنتی با قیمت ۱۰۰ هزار تومان دیدید. مطمئن باشیدر اینکه این نمونه ساعت‌ها مدت زیادی براتون کار نمیکنه، کیفیت ساعت مچی رولکس اصل رو هم ندارن.

به ویژگی ساعت مچی زنانه توجه کنید

ویژگی‌های ساعت می‌تونه  روی قیمتش تاثیر مستقیمی داشته باشه. برخی ساعت‌ها سه موتوره‌اند، برخی تا عمق مشخصی ضد آب اند و یا ساعتی دارای کرونوگراف هست یا نه. نمایشگر تاریخ داره یا نه. همه این موارد می‌تونه بر روی قیمت ساعت مچی شما تاثیر بذاره.

ساعت مچی کلاسیک بخرید

شاید طرفدارای این مدل ساعت مچی زنانه این روزها کمتر شده باشن و همه به دنبال ساعت مچی‌های بند رنگی و یا طرح استیل باشیم. اما این ساعت‌ها هیچوقت از مد نمی‌افتن و خیلی از خانم‌های شیک پوش به سادگی می‌تونن با خریدن دو مدل بند مشکی و قهوه‌ای با مدل های زیادی از لباس ست کنند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *