وقتی صحبت از تغذیه است همه چیز با انیمال پک شروع می شود

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

وقتی صحبت از تغذیه و رژیم است همه چیز با انیمال پک شروع می شود. پایه ی تغذیه و رژیم شما است. و تضمین تغذیه و رژیم شما است. با پک به عنوان مکمل پایه شروع کنید و کم کم محصولات دیگر انیمال را اضافه کنید.

15 سال است که وزنه می زنم و بیشتر این مدت را وزنه بردار طبیعی بوده ام. در طول سالها صدها مکمل امتحان کرده ام، برخی مفید بوده و برخی بی اثر بوده اند. ولی بهترین مکملی که دیده ام انیمال پک بوده است. از زمانی که وزنه بداری را شروع کردم انیمال پک مصرف کردم. اساس رژیم غذایی من بوده و هست. مکمل های فنتزی میایند و میروند ولی پایه ها ثابت هستند. انیمال پک عالیه

-ام. پالمری- لاس وگاس

Pote-de-animal-Pak

__________________

از 8 اوت 1993 انیمال پک با تامین مواد مغذی لازم به بدنسازان کمک کرده که از تمریناتشان بیشترین استفاده را ببرند، حتی در تامین کمبود های غذایی که از آن مطلع نبودند کمک کرده است. در طول 25 سال افرادی مانند شما انیمال پک را به بهترین “پک” جهان تبدیل کرده اند. درواقع در طول تاریخ تعداد بیشتری بدنساز از این مکمل نسبت به مکمل های دیگر استفاده کرده اند. چرا؟ ساده است. انیمال پک کارش را انجام می دهد. کارآمد است. اولین بار و هر بار. انیمال پک در گذر زمان دوام آورده است.

طبیعت با تمام نبوغش انسان را یک ماشین تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) خلق کرده است. از زمان خلقت انسان بدن های ما تغییرات بسیار کمی کرده است. و وقتی صحبت از رشد زیاد است به امینو اسید ها، کربوهیدرات ها، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها نیاز داریم. تنها انیمال پک تمام آنچیزی که می خواهید را دارد.

فکر می کنید مولتی ویتامین معمولی تمام نیاز هایت را برطرف می کند؟ منطقی فکر کن. چیزی که می خواهی خیلی بزرگ و خیلی قوی است و تنها انیمال پک از عهده آن بر می آید. هر انیمال پک شامل مقادیر زیادی ویتامین و مواد معدنی لازم است. درسته، ویتامین و مواد معدنی. ویتامین ها (آلی) و مواد معدنی (غیرآلی) عامل ها و کاتالیست های دارویی هستند. می توانند خواص نیروزا/آنابولیک زیادی داشته باشند و می توانند به عنوان جرقه ای برای فعال کردن تمام واکنش های لازم برای تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) عمل کنند.

اگر برای یک مسابقه رژیم دارید یا تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) می کنید، اولین اتفاقی که بدون انیمال پک می افتد این است که کمبود مواد غذایی شکل می گیرد. چرا مهم است؟ به خاطر اینکه در طول زمان این کمبود ها زیاد می شود. و درنهایت بدن شما خوب عمل نمی کند. به عبارت دیگر رشد شما متوقف می شود و به فاز ثابت (پلاتو) می رسید. در واقع حتی اگر یک ماده مغذی کم باشد بدنتان می تواند مسیر های آنابولیک تولید ماهیچه را متوقف کند تا بتواند کار های حیاتی تری انجام دهد. وقتی این اتفاق بیافتد دیگر رشد نمی کنید.

تحقیقات نشان داده که ورزشکاران قدرتی مانند بدنسازان و وزنه برداران به علت شدت و طول تمریناتشان نسبت به سایر ورزشکاران نیاز های غذایی بیشتری دارند. تحقیقات نشان می دهد که این نیاز ها در ورزشکارانی که دائما مسابقه می دهند و باید وزنشان را کم کنند بیشتر است. در طی رژیم هایی با کالری محدود (رژیم هایی که تکراری و یکنواخت هستند، مثل برنج و مرغ) احتمال کمبود مواد غذایی به طور چشمگیری زیاد می شود.

عجیب تر این است که بدنسازان حرفه ای حتی زمانی که به طور منظم از مولتی ویتامین استفاده می کردند باز هم کمبود مواد مغذی داشتند. یک مولتی ویتامین ساده کافی نیست. بدنسازان مسابقه ای می دانند که یک مولتی ویتامین مناسب خط اول دفاع است. بر تایید این موضوع، تحقیقاتی نشان داد که 100% وزنه برداران المپیک و 90% بدنسازان مرد و زن حرفه ای از یک مکمل ویتامین/مواد معدنی مانند انیمال پک استفاده می کنند.

این کمبود ها نه تنها بر عملکرد و سایز شما اثر می گذارند، بلکه بر عملکرد مکمل هایتان هم اثر دارند. برای موثر بودن بسیاری از مکمل های امروزی، بدنتان باید خوب کار کند. کمبود های غذایی یعنی مکمل هایتان ممکن است بی تاثیر باشند. به عنوان مثال، بسیاری از مکمل ها (مانند پروهورمون ها) برای “فعال” شدن وابسته به آنزیم ها و سایر اجزا بدن هستند. تغذیه و رژیم نا مناسب یعنی کاهش تبدیل و فعالیت مکمل های گران قیمت. انیمال پک تضمینی برای پیش گیری از این موضوع است.

یک دلیل دیگر برای مصرف روزانه انیمال پک: کمبود مواد مغذی بعلت مصرف دارو ها. دارو ها می توانند به کمبود مواد غذایی بیانجامند. تکیه بر “علم” برای حجیم شدن مسلما این مشکل را تشدید می کند. حتی دارو ها و مسکن های معمولی مانند آسپرین، پروفن، ضد افسردگی ها، و دارو های کاهش کلسترل می تواند فولیک اسید، آهن، پتاسیم و ویتامین های لازم بدنتان را تخلیه کند. اگر هرگونه دارویی مصرف می کنید، این دلیل دیگری برای استفاده از انیمال پک است.

با استفاده از انیمال پک تمام موادی که لازم دارید را به مقدار زیاد تامین می کنید. بعلاوه مواد دیگری نیز دریافت می کنید. انیمال پک شامل موادی برای کارآیی بهتر مانند پراکسیدین الفا کتوگلوتارات (PAK)، کارنیتین، چربی دوست ها، ال آرجنین، الفا لیپویک اسید، الوترو، و غیره. در هر پک مجموعه ای 60 ماده لازم را دارید که در زمان و به مقدار مناسب وارد توسط بدن مصرف می شود. هر کدام از 11 قرص موجود در بسته طوری طراحی شده اند که این مواد را تحویل دهد.

انیمال پک را چهارپوب آهنی برنامه مکمل هایتان بدانید، اولین لایه دفاع شما است. اگر وزنه می زنید، قطعا به انیمال پک نیاز دارید. یادت باشد، مکمل های زیادی آمده و رفته اند، فقط تعداد کمی در طول زمان ماندگار بوده اند. وقتی برای بهترین آماده اید، به شناخته شده ترین نام در عرصه تغذیه و رژیم بدنسازی یا بدن سازی مراجعه کنید: انیمال پک. این چیزی است که افراد حرفه در ای اف اف اف و آقای المپیا از 1983 استفاده کرده اند.

unap44pk-147-1

لازم برای

  • ·        تمام ورزشکاران مسابقات قدرتی
  • ·        تمرینات سنگین
  • ·        ورزشکارانی که مکمل استفاده می کنند
  • ·        ورزشکارانی که حداکثر کارآیی می خواهند

دز روزانه

در شرایط “خارج از فصل” روزی یک بسته جهت حفظ، دو بسته جهت رژیم قبل از مسابقات یا در تمرینات سنگین

توصیه ها

به عنوان مکمل پایه، انیمال پک باید بخشی از رژیم هر ورزشکاری باشد. هر یک از مکمل های انیمال طوری طراحی شده اند که در کنار هم مجموعه ای منحصر به فرد و قوی تغذیه و رژیم باشند. انیمال پک نقطه آغاز شماست

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *