اکستند سیویشن scivation xtend

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

اکستند سیویشن scivation xtendxtend-watermelon-90

در بین ۵۰ محصول برتر از مکمل های ورزشی حال حاضر جهان Xtend محصول کمپانی SciVation توانسته ۲ مقام مهم را در رده بندی برترین مکمل های جهان سال ۲۰۱۱ به خود اختصاص بدهد . اکستند اسکویشن در واقع یک مکمل ریکاوری با کیفیت است که ارزش غذایی بالایی دارد . در زمینه ارائه برترین ترکیب آمینو های شاخه ای BCAA  این مکمل مقام اول را در سال ۲۰۱۱ کسب کرده است . آمینو های شاخه ای برای بالا بردن کیفیت عضلات بسیار با اهمیت هستند بلکه به تفکیک عضلات از چربی کاربرد دارند و با بالا بردن سرعت بارگیری عضلات در زمینه ریکاوری نقش مهمی دارند .

آمینو های شاخه ای عبارتند از Leucine:Isoleucine:Valine که با مقیاس ۲:۱:۱ در این مکمل ارائه شده است ، مقدار آمینو های شاخه ای در این مکمل ۷۰۰۰ میلی گرم است که نشان می دهد این مکمل یک مکمل دیگر را در خود جای داده است .

وقتی از ریکاوری عضلات صحبت میشه غیر مکمل است از آمینو اسیدی که ۶۰% حجم عضلات را در بر میگیرد صحبتی نشود ، بله گلوتامین این آمینه اسید با ارزش نقش اصلی ریکاوری عضلات است چیزی که در بدنسازان آماتور رعایت نمی شود ولی در بدنسازان حرفه ای غیر ممکن است که فراموش شود . در این مکمل ۲۵۰۰ میلی گرم گلوتامین در هر وعده قرار دارد .

این مکمل در زمینه مینرال و ویتامین های هم قوی است و ترکیب مناسبی را ارائه می دهد . در کنار همه این موارد ماده اصلی برانگیختن ترشح انسولین یعنی مالت هم در این مکمل به مقدار ۱۰۰۰ میلی گرم موجود است که در افزایش حجم عضلات بی نظیر است .

این مکمل بدون شکر و بدون کربوهیدرات است که برای تمام تیپ های بدنی و گروه های خونی مناسب است

مکمل گلوتامین

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *