با این 4 حرکت ورزشی به تناسب اندام برسید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

این 4 حرکت ورزشی صبحگاهی بدنتونو گرم میکنه و مفاصلتونو قوی میکنه و کمک میکنه تا به تناسب اندام برسید.

 

وقتی صبح زود ساعتتون زنگ میزنه اولین کاری که میکنید چیه؟ زنگشو خاموش میکنید و دوباره میخوابید؟ حتما هر روز هم بخاطر همین دلیل دیر به سرکارتون میرسید. حالا اینجا بهتون 4 تا حرکت میگیم که بتونید انجامشون بدید و سرحال بشید. این حرکت ها گردش خونتون رو سریعتر میکنه و انرژیتونو زیاد میکنه.ان حرکت ها مفاصلتونو گرم میکنه و گردش خونتون رو راحت تر میکنه برای همین سرحال تر و پرانرژی تر میشید. اگه 15 دقیقه این حرکت هارو انجام بدید متوجه میشد انعطاف و کششش بدنتون بیشتر میشه و درد های عضلانیتون کمتر میشه و بعد مدتی کمکتون میکنه راحت تر به تناسب اندام برسید.

کشش گربه‌ای :
با کشش و گردش ستون فقرات پشت و شکمتون گرم میشه و گردش خون سریعتر میشه.

دست ها و زانو هاتون رو در همون حالت خوابیده بکشید سرتون در راستای مهره گردن باشه و دستها و زانو هاتون صاف و کمر هم بدون قوز و صاف باشه. نفس بکشید و راحت به شکم بخوابید بعد از کمر خم بشید به سمت بالا و سرتون رو روبروی نگه دارید. نفستونو بیرون بدید و به پشت بخوابید و دوباره این حرکت هارو 10 بار تکرار کنید.

 

چرخش پروانه‌ای:
عضلات کمر، شکم، شانه و گردنتون رو کشش بدید و گرم کنید.

به سمت چپ دراز بکشید زانو هاتونو خم کنید تا با بدنتون زاویه قائمه بسازه حالا دستهاتونو جلوی صورتتون بیارید نفس عمیق بکشید و عضلات شکمتون رو منقبض کنید و بازدم انجام بدید. بعد در همون حالت به پشت برگردید و بعد به سمت راست  و این حرکت رو 10 بار انجام بدید.

فرو رفتن در رختخواب:
این حرکت عضلات شکم و پشت بازو و کمر رو تقویت میکنه.

روی تختتون بشینید و پاهاتون روی زمین به اندازه عرض شونتون باز کنید و دستهاتون رو روی تخت کنار ران پاهاتون بذارید طوری که انگشتاتون به سمت جلو باشه. بعد به دستتون تکیه کنید و پاهاتون رو دو قدم جلو ببرید بعد باسنتون رو روی تشک قرار بدید و آرنج و بدنتون رو به آرومی خم کنید تا دستهاتون زاویه قائمه بسازه بعد شونه ها رو به عقب و پایین نگه دارید و سینتون رو بالا بگیرید.

نشستن کنار دیوار اتاق خواب:
این حرکت عضله ها شکم، باسن ، انتهای کمر و ران رو تقویت میکنه.

به دیوار تکیه بدید و پاهاتون رو که دو قدم با دیوار فاصله داره به اندازه عرض شونه باز کنیدهمونطور که تکیه دادید زانو هاتون رو خم کنید و به سمت پایین تاب بدید تا جاییی که رانتون با کف اتاق موازی بشه بعد پاهاتون رو فشار بدید و به حالت اول برگردونید و بعد به سمت مخالف تکرار کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *