با رژیم موزی یک هفته ای لاغر بشید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

با یک رژیم موزی میتونید تا 5 کیلو در هفته وزنتونو کم کنید و در این رژیم نیازی نیست که غذاهای مصرفی یا سبک زندگیتون تغییر بدید. این رژیم غذایی شامل خوردن موز در موقع صبح و نوشیدن یک لیوان با دمای ملایم، میشه. در طول روز میتونید هرچیزی که دوست دارید رو بخورید.

این رژیم غذایی چطوری کار میکنه؟

در اکثر موارد، به افرادی که اضافه وزن دارن توصیه میشه تا برای سوزوندن کالری به طور منظم ورزش کنن، اما برای کسایی که دوست دارن بدون ورزش وزن کم کنن، راه حلی هست که اون خوردن یک موز صبح زود و بعدش یک لیوان آب ولرم و نخوردن چیزی تا موقع ناهاره. با این رژیم غذایی موزی میتونید تا  5 کیلوگرم توی یک هفته وزن کم کنید.

چرا موز؟

موز یکی از سالم‌ترین میوه های جهانه. این میوه سرشار از نشاسته مقاومه که روند کاهش وزن رو تشویق میکنه. اما، هر نشاسته ای دارای اثر مشابه موز نیست. نشاسته میتونه قابل گوارش و مقاوم باشه. نشاسته مقاوم در روده کوچک حل نمیشه و به صورت مستقیم وارد روده بزرگ میشه و در روده بزرگ تخمیر میشه. باکتری های روده بزرگ نشاسته مقاوم رو به اسیدهای چرب زنجیره کوتاه تبدیل می کنن که سلول ها رو تغذیه کنن و سلامت دستگاه گوارش رو تضمین کنن.

نکات مهم:

اگه بعد از خوردن یک موز و یک لیوان آب هنوز احساس گرسنگی میکنید، میتونید یک موز دیگه هم بخورید. دقت کنید که موزها تازه باشن. در مدت این رژیم موزی باید از مصرف شیر و الکل پرهیز کنید، و بعد از ساعت هشت شب نباید چیزی بخورید. زود خوابیدن تاثیر زیادی روی لاغری داره چون دیر خوابیدن باعث چاقی میشه. اگه بین ناهار و شام احساس گرسنگی کردید، میتونید میوه های دیگه رو مصرف کنید.

فواید موز

موز سرشار از فیبر و پتاسیمه.

موز انرژی رو افزایش میده.

موز سوخت و ساز رو بهبود میده و از پرخوری پیشگیری میکنه.

موز گلوکز خون (قند خون) رو تنظیم میکنه.

موز سلولیت رو از بین میبره.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *