بررسی چربی سوز D4 سلوکر

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

بررسی چربی سوز D4 سلوکر

112313-3

چربی سوز بسیار قدرتمند D4 شرکت سلکور شامل 120 کپسول برای مصرف 120 وعده می باشد. کمپانی سلوکر یکی از قوی ترین کمپانی های تولید مکمل میباشد که شهرتش را برای کیفیت بسیار بالا و اثر بخشی خوب محصولاتش به دست آورده است و که همین امر بالا بودن قیمت محصولاتش را توجیه می کند .
ین چربی سوز با بالا بردن متابولیسم بدن باعث آب شدن چربی ها شده و تاثیر آن اثبات شده هست  . طبق ادعای کمپانی سازنده با مصرف این چربی سوز علاوه بر از دست دادن وزن  ، انرژی خوبی هم حین تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) بدست می آورید و بر خلاف سایر چربی سوزها به هیچ عنوان باعث عصبی شدن افراد مصرف کننده نمی شود .

برخی از ویژگی های این محصول :

– از دست دادن شدید چربی
– پشتیبانی از کنترل اشتها
– کمک به تمکرز ذهنی
– انرژی انفجاری

شرکت تولید کننده : Cellucor آمریکا

تعداد کپسول : 120  عدد

 

هشدار :

افراد زیر 18 سال از مصرف این محصول خودداری کنند. استفاده دوزی بالاتر از دوز توصیه شده توصیه نمی شود. دریافت رضایت یک پزشک دارای جواز قبل از استفاده از این محصول، به خصوص اگر شما در حال مصرف دارو، وضعیت بیماری ، سالمندان و یا فکر کردن در مورد باردار شدن می باشد، توصیه می شود . این مکمل را از دسترس کودکان دور نگه دارید. شما چگونه این کالا را به مصرف می‌رسانید؟  شما بایستی با خواندن کل برچسب قبل از استفاده، شروع بکار کنید  وحتما قبل از مصرف با مربی خود و یا با پزشک خود مشورت کنید.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *