بررسی گلوتامین سایتک

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

بررسی گلوتامین سایتک

l-glutamine

گلوتامین فراوان ترین آمینو اسید موجود در بدن انسان است. در واقع 60% از گردآمدن آمینو اسید ها آزاد در ماهیچه ها قرار دارد و اهمیت گلوتامین در اینجا پدیدار می شود. در مواقع بالا رفتن استرس،بطور مثال در طی انجام تمرینات شدید و بعد از آن ، نیاز بدن به گلوتامین به حدی است که می تواند به اندازه کافی سنتز شود و این عمل مشروط به تبدیل به آمینو اسیدهای های ضروری است. علاوه بر عضلات ، دستگاه گوارش و سیستم ایمین بدن از مقادیر زیاد گلوتامین به عنوان یک منبع انرژی و تولید نوکلدوتید استفاده میکنند.

برخی از ویژگی های گلوتامین سایتک

  • انتشار هورمون رشد
  • مولومازیشن سلول عضلات
  • افزایش سنتز گلیکوژن

راهنمایی :شما میتوانید گلوتامین را در وعده های متعدد در طول یک روز استفاده نمایید. عمدتاً قبل ، بعد ، و در حین تمرین ( ورزش – باشگاه – بدنسازی – بدن سازی – فیتنس ) و همچنین قبل از خواب برای تولید هورمون طبیعی رشد و تنظیم زمان خواب و مبارزه با برهم ریختن ساعت خواب بهترین زمان مصرف گلوتامین می باشد .مفیدترین راه ترکیب گلوتامین همراه با یک نوشیدنی کربوهیدراتی است .

گلوتامین سایتک ساخته شده از فرایند شیر، سویا ، پروتئین تخم مرغ و بادام زمینی می باشد .

شرکت تولید کننده : Scitec Nutrition مجارستان

وزن محصول : 0.3  کیلو گرم

 

هشدار :

افراد زیر 18 سال از مصرف این محصول خودداری کنند. استفاده دوزی بالاتر از دوز توصیه شده توصیه نمی شود. دریافت رضایت یک پزشک دارای جواز قبل از استفاده از این محصول، به خصوص اگر شما در حال مصرف دارو، وضعیت بیماری ، سالمندان و یا فکر کردن در مورد باردار شدن می باشد، توصیه می شود . این مکمل را از دسترس کودکان دور نگه دارید. شما چگونه این کالا را به مصرف می‌رسانید؟  شما بایستی با خواندن کل برچسب قبل از استفاده، شروع بکار کنید  وحتما قبل از مصرف با مربی خود و یا با پزشک خود مشورت کنید.

 

5576_pm_scitec_lglutamine_600g

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *