بهترین زمان مصرف پروتئین وی

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

بهترین زمان مصرف پروتئین وی
اینکه پروتئین مصرفی روزانه خود را چگونه در طول روز مصرف می کنید به اندازه رسیدن به عددی که در یک روز مصرف می کنید مهم نیست.

بهترین زمان مصرف پروتئین وی

Whey_HD-BPI-BAnner-Scoop

اما تحقیقات جدیدی انجام شده که نشان می دهد روشی که مصرف پروتئین را در ساعت بعد از تمرین برنامه ریزی می کنید می تواند تمام تفاوت در چگونگی پیشرفت بدنتان را تعریف کند.در جدیدترین تحقیق که در نسخه جدید ((تغذیه و متابولیسم))منتشر شده است،محققان گروهی از مردان تمرین کننده با وزنه در یک جلسه تمرین پا شرکت دادندو پس از آن به دو گروه تقسیمشان کردند .

۸۰ گرم پروتئین را طی ۱۲ ساعت بعدی در سه روش مختلف مصرف کردند:

۱- هر ۹۰ دقیقه ۸الی ۱۰ گرم

۲-هر ۳ ساعت ۲۰ گرم

۳- هر ۶ ساعت ۴۰ گرم.

محققان معادله پروتئین ،سنتز و تخریب پروتئین را اندازه گیری کردند.در پایان تحقیقات افراد شرکت کننده که ۲۰ گرم وی را هر سه ساعت خوردند در صدر جدول قرار گرفتند و بالانس خالص پروتئین شان فراتر از ۲ گروه دیگر قرار گرفت.و محققان به این نتیجه رسیدند که مصرف ۲۰ گرم پروتئین وی هر ۳ ساعت یک بار در ساعات پس از نمرین در واقع موثر ترین راه برای مصرف پروتئین وی برای ریکاوری و سنتز پروتئین عضلات است.

شاید بتوان از پودر پروتئین وی به عنوان بهترین مکمل برای وعده غذائی بلافاصله پس از تمرین و خیلی بهتر از گوشت و شیر (کی سین) نام برد. می پرسید چرا؟ به دلیل اینکه پروتئین وی خیلی سریع هضم و جذب می شود و توانائی بدن در استفاده بهینه از آمینواسیدهای متمرکز شده در زمان پس از تمرین بسیار بالا می باشد. برای دو چندان شدن کارائی این وعده، آمینواسیدهای شاخه ای BCAA را نیز به پروتئین وی بیفزائید واقعیت اینست که بهترین زمان برای مصرف آمینواسیدهای BCAA در وعده غذائی بعد از تمرین می باشد و نه در طول تمرین.

informacion-nutricional-gold-standard-100-whey-1024x626

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *