عطر های مردانه ای که با آنها مثل الماس میدرخشید بهترین عطر ها

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

همه ما دوست داریم عطر ها با یک قدرت خاصی روی بدنمان بنشینند و عطر هایی که استفاده می کنیم بعد از شستن لباس هم بوی آنها باقی بماند و عطری که میزنیم همه را به خود جلب و جذب کند و ما را در نظر همه مانند الماسی کند که تک است امروز می توانید با این عطر هایی که معرفی کردیم مانند یک الماس بدرخشید و خود را از دیگران متفاوت کنید اطلاعات پزشکی به شما کمک می کند که بدرخشید.

عطر

عطر

با این حال، با توجه به آغاز صنعت تولید عطر از فرن 19 میلادی و به طور میانگین  250 تولیدی عطر در سطح جهانی  و هر ساله در کمتر از 0.2 درصد آنها در  طبقه کلاسیک قرار می گیرند.

کسب و کار برای این کار کلاسیک بسیار پیچیده است و حتی برای کسانی که برای راه اندازی این راه برنامه ریزی میکنند توصیه هایی شده است. هنگامی که پاکو رابنی با 1 میلیون نفر در سال 2008 آمد، نام تجاری او به یکی از رایحه مردان پرفروش ترین در تمام دوران بود. اما نمی توانست تصور کنیم که چگونه موفق شد 1 میلیون نفر را طرفدار داشته باشد.

حال ما در ادامه 7 رایحه مردانه که شما را به یک مرد کلاسیک تبدیل میکند معرفی می نماییم

1-پاکو رابنی -یک میلیون

فرمول ترکیب بندی رایحه این عطر و توجه به بسته بندی و نوع ظاهر آن ،یک عطر فوق العاده تاثیرگذار که مطمئن باشید برای سال های بسیاری طولانی مورد توجه همگان قرار می گیرد را بوجود اورده است.

شمش طلا نیز که انتخاب توماس دینکلی، بنیانگذار جایزه برنده عطر پسر و آن را به یک عطر تاثیر گذار و این عطررا  به بوی یک نسل تبدیل کرده است .

عطربهترین عطر مردانه

2-فردریک مال – موسیو

موسیو فردریک با ایجاد عطر فرانسوی برونو جووانوویچ یکی از کسانی است که از آغاز گران عطر های کلاسیک بود.

ترکیب رایحه های پرتقال ماندارین، نعناع هندی و مشک رایحه های منحصر بفرد را بوجود آورده است. محققین و متخصصین این صنعت در خصوص ماندگاری این عطر می گویند: این عطر ماندگاری بیش از 24 ساعته دارد و قدرت پخش کنندگی بسیار  بالایی دارد.

عطر

3-دیور -ساویج

دیور ساویج عطری است که قدمتی کمتر از 50سال را دارد ، اما تنها نام دیور، ساویج را به یک مدرن کلاسیک تبدیل کرد و با ترکیب بارگذاری این دو  نام تجاری و ترکیب رایح های  از ترنج، اسطوخودوس، خس خس و عنبر بوی بسیار کلاسیک را خلق نموده است.

استفاده از این عطر حساس منحصر به فرد می دهد،در واقع رایحه  این عطر بوی بالقوه کلاسیکی دارد و در واقع عطری به روز است.  جانی دپ هنرپیشه س رشناس سینمای هالیوود از طرفداران اصلی این انتخابات کلاسیک می باشد.

 

4-آیکون- دان هیل

اعتماد به نفس عطر دان هیل طوری بود که در عطرآیکون به خوبی نماد یافت و تقریبا دو سال پیش رونمایی شد.

این عطری دارای  رایحه ای  تند، با ترکیب چرمی و دودمی باشد . از خصوصسات دیگری که باعث قرار گرفتن در جمع عطرهای کلاسیک بوده شیشه بسیار جذاب آنو رایحه فاخر  نجیب زادگان انگلیسی است .

این یکی از عطرهایی است که واقعا با این نام زندگی می کنند تا نام خود را در سال های آینده پیشرفت دهند.

5-عطر کریستین دیور- کائوچو و عود

رای ما در این ایتم به عطر دیور می باشدکه برنده جایزه عطر نویسنده وبلاگ نویس پیرسولسیس در سال 2010 که به عنوان بخشی از نام تجاری اولیه از عطر مجموعه پریوی منتشر شد.

اختراع او یک شاهکار بود و در واقع تاثیر آن همانند  یک طوفان صحرا در یک بطری می باشد.

6-بیردو -سوپر سرو

عطر سوئدی بیردو که کمتر شناخته شده است اما به شما پیشنهاد میدهیم که حتما برای یکبار از این عطر استفاده نمایید تا شما هم یکی از طرفدران دائمی آن بشوید.

7-شانل -عطر جذب کننده مردانه ورزشی

هنوز هم 13 سال پس از انتشار این عطر که نامش جذبه مردانه ورزشی شانل است و یکی از پرفروش ترین و فقط یکی از بهترین رایحه های ورزشی موجود در بازار است.

این عطر جذبه مردانه ورزشی یک نوع عطر کلاسیک است که دلیل موفق بودن آن در واقع ابتکار اصلی رایحه و نام انتخاب شده برای این عطرمی باشد.

خرید عطر

فروش عطر

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *