بی سی ای ای ناترند

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

بی سی ای ای ناترندvr-043
ی سی ای ای ناترند یکی از مهم ترین مکمل های ورزشی است. فرم کریستالی خالص بی سی ای ای به شکل آزاد آن از حفاظت از ریکاوری و توده عضلانی حمایت کرده و عملکرد و کارایی کلی را بهبود می بخشد.
بی سی ای ای ناترند یکی از مهم ترین مکمل های ورزشی است. 500 میلی گرم از مهم ترین آمینو اسید بی سی ای ای در یک کپسول می باشد. آمینو اسید ها در این محصول عبارتند از  ال- لوسین، ال- ایزولیوسین، ال- والین- که در یک نسبت بهینه 2:1:1 می باشند که دقیقا با نیازهای ارگانیسم در حین عملکرد و بعد از آن مطابقت دارد. فرم کریستالی خالص بی سی ای ای به شکل آزاد آن باعث  حفاظت و حمایت توده عضلانی شده و به ریکاوری بهتر کمک می نماید و عملکرد و کارایی کلی را بهبود می بخشد.
ترکیب این محصول با ال-کارنیتین موجب موثر تر شدن آن توسط ارگانیسم می گردد. ایندورو بی سی ای ای با موادی که باعث کاهش میزان اسیدیته ارگانیسم می گردد، غنی شده است یعنی ال-آلانین، و ال- کارنوسین.

ویژگی های محصول:
بی سی ای ای تا 35٪ از تمام اسیدهای آمینه ای که بافت ماهیچه ای را ایجاد می کنند، بوجود می آورد. استفاده از بی سی ای ای در طول عملکرد فیزیکی دشوار، افزایش می یابد.
بدون وجود مقدار  کافی از بی سی ای ای در بدن، نابودی و دگرگونی پروتئین ماهیچه ها افزایش می یابد و همچنین باعث ریکاوری بدتر، ویرانی و انهدام توده عضلانی می گردد و به طور عمده به معنی کاهش عملکرد فیزیکی است.
همچنین ثابت شده است که لوسین توسط ارگانیسم دو برابر بیشتر از دو اسید آمینه دیگر (ایزولوسین و والین) استفاده می شود و به همین دلیل است که این نسبت در بی سی ای ای مهم است. ایندورو بی سی ای ای نسبت مورد نیاز – 2: 1: 1 (لوسین، والین، ایزولوسین)  را از مواد مذکور دارد و به همین دلیل نیازهای ارگانیسم را رفع می نماید.

مناسب برای:

ریکاوری سریع و با کیفیت
افزایش عملکرد
کاهش میزان اسیدیته ارگانیسم ( ال- آلانین، ال- کارنوسین)
افزایش عملکرد عضلات
حفاظت از توده عضلانی در برابر نابودی بر اثر عملکرد فیزیکی دشوار
به تاخیر انداختن آستانه خستگی

میزان مصرف توصیه شده:

جهت حفاظت از توده عضلانی: 6 کپسول ( 3 گرم بی سی ای ای) قبل از عملکرد میل کنید.
توصیه می کنیم که جهت دستیابی به افزایش جریان خون به عضلات و انتقال بهتر بی سی ای ای در ارگانیسم این محصول را با سایکلوکس ترکیب نمایید.

نکته ای برای مسابقه: 6-4 عدد از این کپسول را داخل نوشیدنی ورزشی (7،0 میلی لیتر) بریزید و در طی عملکرد آن را بنوشید.

طرز استفاده:
بلافاصله پس از باز شدن آن را در دمای کمتر از C°25 نگه دارید و در عرض 3 ماه آن را مصرف نمایید.

این محصول برای استفاده های غذایی خاص در نظر گرفته شده است. برای ورزشکاران مناسب می باشد. برای کودکان، زنان باردار و شیرده مناسب نیست. دور از دسترس کودکان نگهداری شود. در جای خشک و زیر C°25 و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. از یخ زدگی محصول محافظت شود. تولید کننده در قبال هر گونه خسارت ناشی از استفاده نادرست و یا نگهداری نادرست مسئولیتی ندارد.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *