ترکیب کراتین و بتا آلانین

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

ترکیب کراتین و بتا آلانین

تاثیر گذاری کرایتن را با این حقیقت که هیچ عوارض جانبی ای ندارد ترکیب کنیدو شما یک دستورالعمل برای یک مکمل پر فروش در اختیار دارید.بهتر از این نمیشود درست است؟

ترکیب کراتین و بتا آلانین
ترکیب کراتین و بتا آلانین

اشتباه است.تحقیقات جدید یک ارتباط سودمند بین کراتین و مکمل بتا آلانین معروف در بدنسازی را مشخص کرده اند.یک مطالعه ی انجام شده توسط هافمن و همکاران(۲۰۰۶)مشخص کرد که گروهی از مردان از مکمل ترکیب کراتین و بتا آلانین استفاده کرده و حجم عضله ی بیشتری به دست آورده و چربی بیشتری نسبت به گروهی که تنها از مکمل کراتین استفاده کردند,از دست داده اند.همچنین این نکته نیز حائز اهمیت است که این مطالعه در مورد فوتبالیست ها انجام گردید,نه بر روی وزنه برداران بی تجربه.
ترکیب کراتین و بتا آلانین
مطالعه ی دوم انجام شده ,مزایای هوازی بتا آلانین را به عنوان یک مکمل بی همتا در مقایسه با ترکیب کراتین/بتا آلانین بررسی کرد.۵۵ نمونه در این مطالعه شرکت کردند,و مشخص شد که”یک تاثیر زمانی منحصر به فرد”برای افرادی که از ترکیب مکمل کراتین و بتا آلانین استفاده میکردند در ۵ تا از ۸ پارامتر اندازه گیری مشاهده شد.به زبان ساده,محثثان بیان کردند که کراتین استفاده شده با بتا آلانین کارایی و استقامت را افزایش میدهد.
لایل مکدونالد,ناشر کتاب پروتئین و رژیم و یک متخصص در مورد بدن انسان این حرف را در مورد ترکیب کراتین و بتا آلانین گفته است :
در ارتباط با بتا آلانین(یک مشتق آمینو اسید)باید گفت که تقریبا جدید است.با نگاهی به گذشته,میبینیم که بتا آلانین همراه با آمینو اسید هیستدین توسط بدن استفاده میشود تا بافر عضله ای اسکلتی ایجاد کند که کارنوزین(که همچنین به عنوان یک مکمل فروخته میشود)نام دارد.ورزشکاران درگیر فعالیت های ورزشی شدید مانند مسابقات اتومییل رانی و بدنسازی فهمیده اند که نسبت به ورزشکاران استقامتی مقدار کارنوزبن بیشتری دارند و بیان شده است که کارنوزین با کمک به بافر کردن اسیدی شدن کارایی را بهبود میبخشد.به هر حال,حداقل در حیوانات,بتا آلانین به نظر میرسد که در بالا بردن مقادیر کارنوزین بافت های بدن کارایی موثر تر و بهتری دارد.و در نهایت همه ی آن مزایا,ارزانتر است و مقدار کمتری از آن را نیاز دارید.
دو مطالعه که در سال گذشته انجام شدند تاثیر مکمل بتا آلانین بر مقادیر کارنوزین بدن انسان را مورد آزمایش قرار دادند و یک تاثیر را یافتند,کارایی دوچرخه سواری سریع نیز افزایش یافت. اخیرا,ایده ی ترکیب بتا آلانین با کراتین پیشنهاد شد.بر این اساس,با بافر کردن اسیدوز,بتا آلانین ممکن است به یک وزنه بردار کمک کند تمرینات بیشتری را با یک مقدار وزن مشخصی انجام دهد;همانند کراتین از این ماده نیز انتظار میرود سرعت به دست آوردن نتایج را بهبود دهد.
واضح است که بتا آلانین به عنوان یک تقویت کننده ی موثر برای کراتین عمل مکیند,و استقامت,قدرت,چربی سوزی و عضله سازی بیشتری را ایجاد میکند.دفعه ی بعدی که از کرایتن استفاده کردید,سعی کنید آن را با بتا آلانین ترکیب کنید.هر دو مکمل ها بسیار ارزان هستند,و همچنین ممکن است بهترین مکملی باشند که تا به حال مصرف کرده اید.

 

-ترکیب کراتین و بتا آلانین
مکمل کراتین و بتا آلانین را باید یک بار امتحان کنید.ارزان است و بهترین مکمل کمک کننده ی قانونی و طبیعی کارایی در صنعت مکمل ها میباشد.
مطالب بیشتری در مورد بتا آلانین
بسیاری از بدنسازان چیز زیادی در مورد بتا آلانین نمیدانند.اما اگر از آنها در مورد بتا آلانین بپرسید,احتمالا این جمله را خواهید شنید:”بله من در مورد آن شنیده ام.هیچوقت امتحان نکردم ولی شدنیده ام.”بتا آلانین چیست و چه کاری انجام میدهد؟
بتا آلانین یک آمینو اسید طبیعی است که وظیفه ی آن افزایش غلظت کارنوزین درون عضله ای میباشد.غلظت بیشتر کارنوزین درون عضله ای به فراهم کردن انرژی بیشتر,استقامت بیشتر و عملکرد ورزشی بهتر کمک میکند.
مطالعات بسیار وجود دارند که مزایای زیر را در مورد بتا آلانین بیان میکنند:
۱٫ بتا آلانین حداکثر قدرت و استقامت را افزایش میدهد.
۲٫ بتا آلانین حجم عضله را افزایش میدهد.
۳٫ بتا آلانین استقامت غیر هوازی عضله ای را افزایش میدهد.
۴٫ بتا آلانین استقامت هوازی عضله ای را افزایش میدهد.
۵٫ بتا آلانین به شما کمک میکند بیشتر و طولانی تر تمرین کنید.
یک دوره ی بتا آلانین و کراتین
مزایای مکمل بتا آلانین در صورتی که به صورت دوره ای مصرف شود بیشتر میشوند.وزنه بردارانی که به صورت روزانه ۴ تا ۶ گرم بتا آلانین مصرف میکنند میتوانند بعد از یک ماه انتظار افزایش کارنوزین عضله را تا ۶۰% داشته باشند.بعد از ۳۵ روز مصرف مکمل بتا آلانین,ممکن است که ۲۰% دیگر به کارنوزین عضلات اضافه شود.
چون مزایای بتا آلانین با گذشت زمان بیشتر میشوند,شاید ممکن است بخواهید که بتا آلانین را چند هفته قبل از شروع به مصرف مکمل کراتین خود,شروع کنید.کراتین به طور کلی به مدت ۴ تا ۱۲ هفته استفاده میشود.برای دوره های طولانی تر کراتین,ممکن است نیازی به زودتر شروع کردن مصرف بتا آلانین نباشد.
مکمل بتا آلانین روزانه ی شما باید ۴ بار در روز و هر دفعه شامل تقریبا ۸۰۰mg باشد.بتا آلانین نیمه عمر محدودی در بدن دارد,و اگر این پروتکول را ادامه ندهید تاثیرات مکمل به مقدار بسیار زیادی کاهش میابند.بتا آلانین روزانه ی خود را ۴ ساعت یک بار مصرف کنید.
همچنین توصیه میشود که در حین و بعد از دوره ی بتا آلانین خود از مکمل تائورین نیز استفاده کنید.مکمل بتا آلانین به پر کردن دوباره ی مخازن تائورین معروف است.
این هم یک ویرایش برای چگونگی حداکثر کردن مزایای استفاده از مکمل بتا الانین و کراتین:
تداوم : باید هر ۴ ساعت یک بار تقریبا ۷۵۰ تا ۸۰۰mg بتا آلانین مصرف شود.هدف را بر ۴ تا ۶ گرم در روز قرار دهید.
تائورین: وقتی که در حال استفاده از بتا آلانین هستید از مکمل تائورین نیز استفاده کنید.
هیچ مطالعه ای وجود ندارد که خطرهای مرتبط با استفاده ی طولانی مدت از مکمل بتا الانین یا کراتین را بیان کند.به طور کلی توصیه میشود که برای هر دو مکمل از یک دوره ی حداکثر ۱۲ هفته ای استفاده کنید.این هم چند روش ممکن برای استفاده از مکمل بتا الانین و کراتین:
دوره ی ۱۲ هفته ای
این یک دوره ی طولانی برای افرادی است که ترجیح میدهند تا جایی که ممکن است از مکمل کراتین استفاده کنند.در طول این دوره بتا الانین قبل از کراتین شروع نمیشود.استفاده از هر دو مکمل را همزمان آغاز کنید,و فراموش نکنید که یک مکمل تائورین هم به برنامه ی خود اضافه کنید.
هفته های ۱ تا ۱۲٫کراتین
هفته های ۱ تا ۱۲ بتا آلانین

دوره ی قبل از مصرف ۱۲ هفته ای
این دوره شما را مجبور میکند مصرف بتا آلانین را ۲ هفته قبل از شروع مصرف کراتین آغاز کنید.وقتی شروع به مصرف کراتین میکنید,باید حس فوق العاده ای داشته باشید و مزایای تاثیر گذاری را شاهد باشید.
هفته های ۱ تا ۱۲ بتا آلانین
هفته های ۳ تا ۱۲ کرایتن
دوره ی ۸ هفته ای
این دوره ی ۸ هفته ای از روش مشابه دوره ی ۱۲ هفته ای استفاده میکند.مصرف بتا آلانین قبل از کراتین آغاز نمیشود.شاهد افزایش چشمگیری در مزایا خواهید بود,و در پایان ۸ هفته کارایی شما به حداکثر مقدار خود رسیده است.
هفته های ۱ تا ۱۲ کرایتن
هفته های ۱ تا ۱۲ بتا الانین
دوره ی ۴ هفته ای کراتین
برای بسیاری افراد,مکمل کرایتن عالی عمل میکند.اگر شبیه به من هستید,پمپ های قوی ای دارید و ترجیح میدهید از دوره ی کراتین کمتری استفاده کنید.در این مورد,من شروع مصرف بتا آلانین را ۴ هفته قبل از شروع دوره ی کراتین توصیه میکنم.این کار مزایای استفاده از مکمل بتا آلانین و کراتین را برای تمام مدت دوره ی ۴ هفته ای حداکثر میکند,رشد عضله و قدرت و کارایی را نیز افزایش میدهد.
هفته های ۱ تا ۸ بتا الانین
هفته های ۵ تا ۸ کراتین
افکار نهایی
درصد بسیار کمی از وزنه برداران مزایای کم یا هیچ مزیتی از مکمل کراتین به دست نمی آورند.هنوز هم توصیه میکنم که این ورزشکاران هم سعی کنند از مکمل ترکیب بتا آلانین و کراتین استفاده کنند.همینطور به همه…این مکمل را باید امتحان کنید.ارزان است,و قانونی ترین و طبیعی ترین مکمل کمک کننده به کارایی وقدرت در صنعت مکمل هاست.
برخی از معروف ترین نام ها در صنعت مکمل سازی هیجان امکاناتی که مکمل ترکیب بتا آلانین و کراتین دارند را افزایش میدهند.ترکیب این مکمل ها شاید بهترین رازی است که در این صنعت فاش شده است.

 

ترکیب کراتین و بتا آلانین

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *