تکنیک های طلایی برای چربی سوزی

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

تکنیک های طلایی برای چربی سوزی

۱ ) یکی‌ از اصلی‌‌ترین نکات چربی‌ سوزی این است که شما باید کالری بیشتری از آنچه در طول روز مصرف می‌کنید بسوزانید.اگر این یک مورد را رعایت کنید در چربی‌ سوزی نیز موفق خواهید بود.حالا اگر این اصل بسیار ضروری را در چربی‌ سوزی رعایت نکنید مطمئنا چربی‌ سوزی نیز روی نخواهد داد علی‌‌رغم هر تلاشی که شما انجام دهید.در تبلیغ برخی‌ از غذا‌ها ممکن است شاهد آن باشیم که آنها را بسیار کم کالری معرفی‌ میکنند و اینطور به نظر می‌رسد که ما میتوانیم هرچقدر که دوست داریم تغذیه کنیم در حالی‌ که فرایند چربی‌ سوزی ما هم با مشکل مواجه نشود.اما متأسفانه چنین چیزی امکان پذیر نمی‌باشد.
۲) میزان کالری مورد نیاز روزانه خود برای حفظ وزن کنونیتان را محاسبه کنید و اگر قصد چربی‌ سوزی دارید حدود ۵۰۰ کالری کمتر از آن باید روزانه مصرف داشته باشید.برای محاسبه این مقدار میتوانید از محاسبه‌گر‌های (BMR)استفاده کنید.

201542921353950a

تکنیک های طلایی برای چربی سوزی
۳) یک لیست از مواد غذایی که روزانه و در هر وعده استفاده می‌کنید تهیه کنید.مقدار کالری هر کدام را به صورت تقریبی محاسبه کنید و در آخر روز ببینید که آیا کالری مصرفی روزانه شما مطابق با میزان تعیین شده به منظور چربی‌ سوزی بوده است ‌یک خیر.اشتباهات سهوی، دست کم گرفتن رژیم و خارج شدن از چارچوب رژیم با مصرف کالری بیشتر تنها باعث میشود که نتیجه زحمات شما به تدریج از بین رود.
۴) از منابع خوب چربی‌ استفاده کنید.در ابتدا شاید بسیاری بپرسند که در یک رژیم چربی‌ سوزی چرا باید از چربی‌‌ها استفاده کنیم؟ مگر نباید از آنها اجتناب کرد؟پاسخ هم بله هست و هم خیر.شما باید در رژیم خود مقداری چربی‌ مصرف کنید اما نباید افراط کنید.از منابع چربی‌ نظیر کره، شیر پر چرب و نارگیل اجتناب کنید.به جای آن از روغن زیتون و ماهی‌‌های چرب استفاده کنید.

تکنیک های طلایی برای چربی سوزی
۵) از وعده‌های متعدد ولی‌ کوچک در سرتاسر روز استفاده کنید.این موضوع را شاید هزاران بار شنیده باشید اما برای این موضوع یک دلیل بسیار خوب وجود دارد.با استفاده از وعده‌های کوچک و متعدد سطح قند خون شما در طول روز حفظ خواهد شد.

۶) تمرینات با وزنه خود را ضعیف انجام ندهید.هنگامی که شما در رژیم هستید بدن در معرض خطر از دست دادن عضلات خود قرار می‌گیرد.پس برای جلوگیری از این موضوع تمرینات با وزنه خود را به خوبی‌ و با تمام توان انجام دهید.

تکنیک های طلایی برای چربی سوزی
۷) از مصرف الکل کاملا اجتناب کنید.برخی‌‌ها شاید بهانه این را دارند که ما هنگامی که با دوستان خود هستیم و همه در حال مصرف الکل هستند ما نیز نمیتوانیم جلوی خود را بگیریم.راه حل این مساله ساده است.از دوستانی که باعث مصرف الکل در شما میشوند دوری کنید و با افرادی که در باشگاه ارتباط دارید رابطه نزدیک تری برقرار کنید.برخی‌‌ها معتقدند که زندگیشان نباید حول محور اهداف بدن سازیشان تغییر کند و مجبور نیستند به خاطر رسیدن به اهداف بدن سازی خود زندگی‌ خود را تغییر دهند.به این افراد باید بگوئیم که اگر دور بدن سازی را خط بکشند بسیار بهتر می‌باشد.

تکنیک های طلایی برای چربی سوزی
۸) تمرینات هوازی را به میزان متوسط انجام دهید.انجام ۴۵ دقیقه تمرینات هوازی روزانه میتواند وزن شما را با سرعت بیشتری کم کند.اما اگر این مقدار به ۲ ساعت در روز افزایش یابد دیگر این موضوع زیاد مناسب شما نمی‌باشد زیرا عضلات در معرض تجزیه شدن قرار میگیرند.مدت زمان و حجم تمرینات هوازی شما کاملا یک امر شخصی‌ می‌باشد اما پیشنهاد ما این است که این جلسات نباید بیشتر از یک ساعت به طول بینجامند.اگر خواهان افزایش فشار بیشتری هستید میتوانید یک جلسه صبح و یک جلسه بعدظهر تمرینات خود را انجام دهید.به یاد داشته باشید که شدت تمرینات خود را روی ۶۵-۷۰% توان قلب برای چربی‌ سوزی مناسب حفظ کنید.
۹) برای استفاده از وعده‌های تقلبی خود برنامه ریزی کنید.رژیم گرفتن به هیچ وجه آسان نمی‌باشد.مهم نیست که در ابتدا چه مقدار شوق و انگیزه برای انجام این کار دارید مهم این است که بعد از چند روز همه چیز برای شما تیره و تار میشود و دنیا به دور سر شما شروع به چرخیدن خواهد کرد.اطمینان حاصل کنید که یک روز را برای استفاده از وعده‌های تقلبی خود قرار خواهید داد.اینگونه شما برای هفته بعد انگیزه کافی‌ را به دست خواهید آورد.مقدار کالری اضافه مصرف شده در این وعده‌های تقلبی را محاسبه کنید و در روز‌های بعد سعی‌ کنید تا آنها را با تمرینات هوازی بیشتر بسوزانید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *