جواهرات ناب تو نیویورک چیا هستن؟

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

زادگاه برند تیفانی اند کو شهر نیویورکه. با اینکه امروز این برند در سراسر جهان دارای شعبه های زیادی هست ، ولی این برند هنوز به زادگاه اصلی خود، یعنی نیویورک وفاداره.

در سال ۱۸۷۸، چارلز تیفانی یکی از بزرگ‌ترین و مرغوب‌ترین الماس‌های ممتاز زرد رنگ جهان رو، با وزن بیش از ۲۸۷ قیراط به دست آورد، که در معادن الماس کیمبرلی در آفریقای جنوبی کشف شده بود. این برند در سال ۱۸۸۷ حتی موفق شد جواهرات تاج سلطنتی فرانسه رو نیز بخره.

مطبوعات و رسانه های امریکا به چالرز تیفانی لقبی به نام “پادشاه الماس” دادن .او همیشه در خصوص الماس های این مجموعه با توصیف “قطراتی از نور” در همه جا سخن به زبان می آورد.

تیفانی، نمونه‌های زیادی از الماس و جواهرات دیگه هم می‌فروخت و با جواهرسازان برجسته دنیا، از جمله اندی وارهول و ژان شلومبرجر، کار می‌کرد.

از افتخارات این برند ساخت مجموعه های نفیس برای سران و افراد مشهور در جهان از قبیل همسرهای روسای جمهور امریکا ،فرانسه و… می شه نام برد.

این برند با بیش از دو قرن خلاقیت و نوع اوری در صنعت جواهرات همیشه خودش رو به عنوان برند اول جواهرات در دنیا ثبت کرده ، جوری که از اون به منزله نقطه جهش و بالندگی صنعت جواهر و زیور آلات و یکی از طلایه داران این عرصه یاد می کنند.

این شرکت برای اولین بار در حدود 130سال قبل در قلب نیویورک حلقه نامزدی که مزین به گرانترین و مرغوب ترین الماس اون روزها بوده در مدت یکسال طراحی و تولید کرده

از نکات قابل توجه این برند لوکس میشه به جعبه هایی آبی رنگ که کلیه جواهرات خود را در اون به مشتری ها و علاقمندان خود ارائه میکنه.

جواهرات تیفانی به بخش هایی چون گردنبند، دستبند، انگشتر، گوشواره، دکمه سر دست و آویز تقسیم می شه .

در ادامه بخشی از مجموعه 2017 این برند رو برای شما عزیزان انتخاب کردیم.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *