درمان کمکی برای دیابت

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

درمانگران طب سنتی مصرف هر ادویه رو برای درمان یک بیماری مفید میدونن….

در طب سنتی هند، آیورودا، تاکید بسیار زیادی به مصرف موادغذایی طبیعی، داروهای گیاهی و اونواع و اقسام چاشنی‌ها و ادویه‌های گیاهی شدهه به همین دلیله که وقتی به سبدغذایی و رژیم غذایی هندی‌ها توجه میکنین، میبینین که در تمامی وعده‌های غذایی اونها، حتی در میان وعده‌هایشون به وفور خوراکی‌های چاشنی‌دار و پرادویه دیده میشه. درمانگران این مکتب مصرف هر ادویه رو برای درمان یک بیماری مفید میدونن. اونها دارچین رو بهترین ادویه برای بهبود روند درمان و کنترل دیابت معرفی میکنن. در تحقیقات جدیدی که روی این ادویه اونجام شده، دیدگاه‌های درمانگران آیورودا درباره اثربخشی این ادویه در درمان و کنترل دیابت، به ثبت رسیده.

نسخه اول: مصرف روزانه 2 تا 3گرم  دارچین به همراه وعده‌های غذایی یا به همراه دمنوش‌ها و چای گیاهی که فرد به‌صورت روزانه مصرف میکنه، میتونه تاثیر زیادی در بهبود و روند درمان بیماران مبتلا به دیابت داشته باشه. برای تهیه این دمنوش دارچین کافیه یک قطعه چوب دارچین کوچک رو به قوری چای اضافه کنین و اجازه دهید در مدت 5دقیقه دم بیاید یا دارچین رو به عنوان ادویه در یک یا 2وعده یا نیم وعده غذایی به سبد غذایی‌خود اضافه کنین.

هشدار: درمانگران طب سنتی هند توصیه میکنن که هرگز مصرف دارچین رو جایگزین داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده، نکنین و اون رو به عنوان یک داروی طبیعی کمکی برای درمان تجویز کنین. البته این درمانگران به بیماران مبتلا به دیابت توصیه میکنن پیش از مصرف این ادویه با پزشک معالج خود در میان بذارن و نوع طبع خود رو با مشاوره با یک متخصص طب سنتی بررسی کنن، چرا که مصرف زیاد دارچین که در گروه ادویه‌های گرمه به افراد گرم مزاج توصیه نمیشه.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *