رنگ سال 2015

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
رنگ عنابی (شرابی خاکی) رنگ سال 2015

مطمن همیشه پیش آمده که رنگ سال چطور انتخاب می شود یا اینکه کدام شرکت یا کمپانی این رنگ را مشخص می کند ، از طرفی شاید ندانیم از این رنگ چطور در زندگی یا مد خود استفاده کنیم امروز هم نحوه انتخاب رنگ سال رو به شما عزیزان توضیح خواهیم داد و هم اینکه راهکاری های استفاده از این رنگ را معرفی می کنیم ، پس این مطلب رو حتما تا انتها بخوانید :

رنگ سال 2015 – شرکت رنگ پنتون رنگ عنابی (شرابی خاکی)  را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۵ اعلام کرد. با توجه به قوی بودن این رنگ می توان در طیف های مختلف از آن استفاده کرد. از این رنگ هم به عنوان رنگ پایه و هم به عنوان یک رنگ مکمل قوی می توان استفاده کرد. ریشه این رنگ شبیه به قرمز-قهوه ای است که در طبیعت وجود دارد و حس زمین و طبیعت را القا می کند.

رنگ پیشروی «پانتون» رنگ شرابی (Marsala ) را، که در دهه های ۷۰ و ۹۰ بسیار پرطرفدار بوده است، به عنوان رنگ سال ۲۰۱۵ معرفی کرده است. این رنگ متعلق به گروه رنگ قرمز است و ته رنگ قهوه ای دارد. این انتخاب تفاوت بسیاری با رنگ درخشان ،شاد و دلپذیر بنفش ارکیده ای که رنگ سال ۲۰۱۴ بوده است دارد. بحث های زیادی درباره این انتخاب پانتون صورت گرفته است، اما با وجود اینکه در ابتدا ممکن است کمی دلسرد کننده به نظر برسد، این رنگ گرم و اغواکننده، چنانچه در ترکیب مناسب قرار بگیرد می تواند شگفت انگیز باشد.

رنگ سال 2015

مدیر اجرایی موسسه رنگ پیتون در توصیف رنگ سال آن را به سایه هایی ظریف و جذاب که انسان را به گرمی در آغوش می   کشد تشبیه می کند ، وی این رنگ طبیعی را برای آشپزخانه ، اتاق غذاخوری ، میز ، لوازم خانگی کوچک و منسوجات قابل استفاده در خانه بسیار مناسب می داند.

چگونگی انتخاب رنگ سال ۲۰۱۵

از سال ۲۰۰۰ به بعد موسسه رنگ پیتون رنگ سال را انتخاب و اعلام می کند . این موسسه رنگ مورد نظر را بر اساس آنچه مردم به دنبال آن هستند انتخاب کرده به طوریکه مردم با استفاده از آن بتوانند پاسخگو نیازهایشان باشند.این رنگ الزاماً رنگ خیلی پرفروش و جذاب بازار مد نیست بلکه رنگی است برای طراحان در تمامی بخش ها که بیان کننده حالت و نگرشی در بخشی از مردم است.

رنگ اعلام شده در هر سال تجلی طیف های گوناگونی مثل صنعت سرگرمی، ویدئو های آتی، هنر و هنرمندان در حال ظهور و شرایط اقتصادی و اجتماعی است حتی ممکن است این تاثیرات در فن آوری های پایه، سبک زندگی و طرح هایی که متاثر از رنگ هستند و حتی حوادث ورزشی آتی دیده شود.برای تبدیل حال و هوای موجود در جامعه، تیمی شروع به بررسی کرده تا رنگی را که استفاده صعودی در جامعه داشته و در بیشتر بخش ها ی طراحی قابل استفاده باشد را انتخاب کنند.

آنچه باید بدانیم این است که هر رنگی معانی ذاتی و سمبلیک مختص به خود را دارد.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *