رژیم غذایی six-pack ساز و یک چربی سوز ی قوی برای بدنی تراشیده

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

اگر دنبال یک چربی سوزی هستی که بتونه بدنتو بتراشه و اینکه دنبال یک رژیم غذایی هستی که بتونه six-pack شمارو خیلی قشنگ در بیاره

یا اینکه داری بدنسازی انجام میدی و دنبال یک رژیم خوب هستی تا بتونی بدنتو زیباتر کنی همراه ما باشید.

اگر هدفت از ورزش بدنسازی فقط  در اوردن یک شیکم six-pack دار هستش من میتونم به شما بگم که این کار میتونه حوصله سر بر باشه که فقط با ورزش بدنسازی و یک سری

تمرین ساده این کارو انجام بدی که در نهایت فقط شاید بتونی یک شکم صاف داشته باشی ولی اگر میخوای با رژیم غذایی درست بری سراغ چربی سوز ی دور شکم درست اومده اینجاست راهش.

برای خیلی از ادما خیلی سخته که غذا هایی که هر روز میبینند و میخوردن بدون هیچ مشکلی از کنارش رد بشن ولی ما و شمایی که این مطلب میخونید باید یادتون باشه که حفظ رژیم غذایی برای داشتن یک six-pack خوب در ورزش بدنسازی حیاطی هستش.

العان خیلی از برنامه های بدنسازی برای رژیم غذایی هستش که به شما کمک میکنه لاغری تجربه کنید و راه روش درستی به شما نشون میده البته این برنامه های رژیم غذایی به شما کمک میکنه که اضافه وزن خودتونو کم کنید به همین دلیل بعد از یک مدت از این برنامه های رژیم غذایی بیرون میکشید .

اما تفاوت ما با این برنامه ها اینه که شما علاوه بر حفظ رژیم غذایی و کاهش وزن و لاغری مناسب شاهد درست شدن یک six-pack حرفه ای  برای خودتان هستید.

بهترین زمان six-pack برای زمانی هستش که چربی بدن شما خیلی کم باشه یعنی یه چیزی در حدود 5-12% که میشه گفت  بستگی به هر فرد داره که مدت زمان متفاوتی برای اون قرار داده میشه برای به وجود اومدن six pack .

شما یک رژیم غذایی سخت تجربه میکنید که باید حواستان باشد که کربوهیدارت بدنتون کم نشه و متابولیسم (سوخت ساز ) بدنتون کم نشه و شما بتونید به این راه ادامه بدهید.

گرفتن کالری رژیم غذایی

اولین گام برای این رژیم غذایی اینه که شما مطمعن بشید که به مقدار کافی کالری جذب بدنتون میشه .

تا قدرت کافی برای از دست دادن چربی اضافه رو داشته باشید.

امروزه خیلی رژیم غذایی برای تنظیم متابولیسم کالری بدن شما هستش که میتونید به اونها مراجعه کنید و اطلاعات کافی به دست بیارید اما به طور کلی یک قرار دادی وجود دارد که به اضای هر نیم کیلیو ده کالری از وزن بدن وجود دارد .قطعا رژیم غذایی که میتونه به شما کمک کنه برای به وجود اومدن six pack یک رژیم غذایی کم کالری تر هستش .

همراه با این رژیم غذایی (خوردن مقدار غذای مناسب برای برنامه بدنسازی ) شما باید قادر به نگه داری عضلات بدن خودتان باشید که عضلات شما نریزد و سوخت ساز بدن شما در بالاترین حالت قرار بگیرید همیشه .

[button link=”http://badanbuilding.com/%d8%b1%da%98%db%8c%d9%85-%d8%ba%d8%b0%d8%a7%db%8c%db%8c-six-pack-%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d9%88-%db%8c%da%a9-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%b3%d9%88%d8%b2-%db%8c-%d9%82%d9%88%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c/” type=”big” color=”red”] برای ادامه کلیک کنید[/button]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *