عوارض لیپو 6

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

عوارض لیپو 6

قوی‌ترین و بی رحم‌ترین چربی سوزی است که این سیاره تا به حال به خود دیده است LIPO‑6 BLACK با غریزه وحشی و حیوانی خودش به سلول‌های چربی در هر مکان و موقعیتی حمله کرده و آن‌ها را در یک چشم بهم زدن نابود می‌سازد .
5 راهکار نزدیک شدن به چربی‌ها و نابود سازی‌آن‌ها
تیرونین‌های قدرتمند برای افزایش متابولیسم چربی‌ها
محتوی سه فرم یوهیمیبین برای حداکثر رهاسازی چربی‌ها
فعال کردن بافت‌های چربی قهوه‌ای به وسیله انباشته‌ کردن حرارت تولیدی فنیل اتیل آمین‌ها
افزایش حررات بدن در جهت سوزاندن چربی‌های ذخیره شده.

عوارض لیپو 6

عوارض لیپو 6

مقدار مصرف :
به علت قدرت بسیار بالای چربی سوزهای LIPO-6 Black کلیه راهنمایی‌های ذکر شده بر روی لیبل محصول را به دقت و شدت رعایت نمایید .
.برای کسب حداکثر نتیجه با غذا مصرف نشود و حداقل 30 دقیقه قبل از غذا مصرف شود این مکمل باید به صورت دوره ای مصرف شود و حداکثر مدت زمان دوره مصرف 8 هفته می‌باشد 8هفته مصرف 4 هفته قطع ادامه روال فوق. بههیچ وجه در افراد زیر 21 سال مصرف نشود .در دوران شیردهی و بارداری مصرف نشود .هرگز بیش از میزان توصیه شده مصرف نشود.
سینفرین ، کافئین یا ترکیبات افزایش دهنده‌ی تیروئید از سایر منابع مصرف نکنید اما محدود به کافئین و چای و قهوه و سودا و سایر مکمل‌های غذایی و تجویزهای دارویی شامل هیستامین‌ها و کافئین و سایر محرک‌ها نشود به هیچ وجه .
این مکمل حاوی کافئین است .این محصول را برای مدت بیش از 8 هفته مصرف نکنید و مصرف را پس از 4 هفته استراحت و قطع مصرف ادامه دهید .چنانچه بیماری خاص و غیر خاصی دارید و یا در حال مصرف دارویی ( هر نوع دارویی ) هستید قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید .
مصرف را دو هفته قبل از عمل جراحی قطع نمایید و در غیر این صورت پزشک معالج را از مصرف فوق آگاه نمایید .
چنانچه با تپش قلب و یا ضربان قلب نامنظم و تند و یا سرگیجه و سیاهی رفتن چشم‌ها ، سردرد ، کوتاه و تند شدن تنفس مواجه شددی مصرف را قطع نمایید .
دور از دسترس اطفال نگهداری شود

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *