آموزش قرص خانگی لاغری گیاهی

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

مردم معمولا در پی شیوه‌های آسان برای پایین آوردن وزن‌شون هستن و ترجیح میدن بدون فعالیت شدید یا رژیم غذایی سفت و سخت لاغر شوند. ‌خبر خوب اینه که شما خودتان میتونید در خانه قرص لاغری درست کنید و بدون زحمت لاغر شوید.

مردم معمولا در پی شیوه‌های آسان برای پایین آوردن وزن‌شان هستن و ترجیح میدن بدون فعالیت شدید یا رژیم غذایی سفت و سخت لاغر شوند. ‌خبر خوب اینه که شما خودتان میتونید در خانه قرص لاغری درست کنید و بدون زحمت لاغر شوید. البته توصیه ما اینه که برای سلامت بیشتر ورزش را هم به برنامه هفتگی‌‌تان اضافه کنید.
‌یکی از روش‌های طبیعی و ساده برای پایین آوردن وزن، مصرف ادویه‌هاه ؛ البته به شرطی که صحیح و به اندازه مصرف بشه . در غیر این‌صورت نه تنها به کاهش وزن کمکی نمیکنه، بلکه باعث بروز مشکلات دیگری هم میشه .
برای تهیه این قرص، کافیه یک قاشق زردچوبه، یک قاشق زنجبیل، یک قاشق زیرهفرقی نمیکنه سیاه باشه یا سبز و یک قاشق دارچین را با هم در ظرفی کوچک مخلوط کنید.
اگر یبوست دارید یک قاشق پودر سنا هم به این مواد اضافه کنید. حالا این مخلوط را با یک قاشق عسل به صورت خمیر در بیاورید. به اندازه یک نخود از آن برداشته، در دست گرد کنید و به شکل قرص درست کرده و کنار بگذارید تا خشک بشه .
روزی یک یا دو قرص رو مصرف کرده و تا رسیدن به وزن مطلوب این روند را ادامه بدید. این قرص طبیعی، سوخت و ساز و متابولیسم بدن رو افزایش داده و موجب کاهش وزن شما میشه .

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *