قرص اووژن لیپو ساید Lipo cide Evogen نقد و بررسی عوارض

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

قرص لاغری اووؤن لیپو ساید Lipo cide Evogen

قرص لاغری اووؤن لیپو ساید Lipo cide Evogen  قرص لاغری ترموژنیک فوق العاده با کیفیت می باشد که برای کاهش وزن و کاهش چربی بدن بسیار مناسب می باشد . قرص لاغری لیپو ساید کمپانی ای وی ال با فرمولاسیون قوی مکملی قوی باری کاهش چربی ، کاهش اشتها ، افزایش انرژی و افزایش تمرکز ذهنی می باشد .

قرص لاغری لیپو ساید EVL حاوی مواد مفیدی از جمله عصاره چای سبز ، ال – تیروزین ، سینفرین ، کافئین  CHOLINE BITARTRATE ، TEACRINE ، سینفرین HCL ، عصاره فلفل سیاه ، مجموعه ویتامین های B و … می باشد .قرص لاغری اووژن لیپو ساید

قرص لاغری لیپو ساید حاوی ۵۰۰ میلی گرم عصاره چای سبز می باشد که این قرص لاغری در افزایش سوخت و ساز بدن بسیار موثر می باشد . علاوه بر ان این قرص لاغری ای وی ال حاوی ۵۰۰ میلی گرم ال تیروزین در هر وعده خود می باشد . ال تیروزین کلید اسید آمینه ای در بدن می باشد که در افزایش مناسب سوخت و ساز بدن بسیار موثر می باشد . همچنین این ماده در رفع خستگی عضلات بدن بسیار موثر می باشد . ۲۰ میلی گرم سینفرین موجود در این قرص لاغری در تجزیه سلول های چربی و سرکوب حس گرسنگی بسیار موثر می باشد . همچنین این قرص لاغری حاوی ۱۷۵ میلی گرم کافئین خالص در هر وعده می باشد که این ماده در افزایش سوخت و ساز و کاهش اشتها و کاهش چربی بسیار تاثیر گذار می باشد .

این قرص کمپانی اووژن حاوی ۲۰۰ میلی گرم CHOLINE BITARTRATE در هر وعده خود می باشد که این ماده در فعالیت های عضلانی و فعالیت های ذهنی موثر می باشد . ۲۵ میلی گرم TEACRINE موجود در این قرص در قوی تر شدن انگیزه بسیار موثر می باشد . همچنین مواد دیگری چون عصاره فلفل سیاه و سینفرین HCL و … در افزایش سطح حرارتی بدن و در نتیجه کاهش مقادیر چربی مفید می باشند . ترکیبی از ویتامین B3، B6، B12 و اسید فولیک در بالا نگه داشتن سطح انرژی بدن کارا می باشند .

ویژگی های لیپو ساید ای وی ال :

مفید در جربی سوزی

کنترل اشتهای کاذب افراد

افزایش سوخت و ساز بدن برای لاغری

افزایش انرژی و افزایش تمرکز ذهنی

قرص لاغری اووؤن لیپو ساید Lipo cide Evogen

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *