اطلاعاتی در خصوص چربی سوز

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

قرص چربی سوزBrûlez-de-la-graisse-et-obtenez-un-ventre-plat

اطلاعاتی در خصوص قرص چربی سوز زنادرین

یک سوم مردم ایران یعنی حدود 26 میلیون نفر به چاقی و یا اضافه وزن مبتلا هستند. تعجب نکنید، زیرا سبک زندگی امروزه باعث همچین اتفاقاتی می شود و صرف مدت زمان زیاد برای استفاده از موبایل، کامپیوتر و سایر تکنولوژی ها و همچنین کم تحرکی و رژیم غذایی غلط همه دست به دست هم می دهند تا خواسته یا ناخواسته دچار افزایش وزن یا چاقی شوید.

 

در چنین شرایطی برخی برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‏ آل، به دنبال سریع ترین راه ممکن هستند بدون اینکه عوارض آن را در نظر بگیرند و چه راهی راحت تر از مصرف قرص های چربی سوز! تحرک نداشته باشید و لاغر شوید! اما کدام قرص چربی سوز مفید است و کمترین عوارض را دارد؟ به گفته برخی از متخصصین قرص چربی سوز زنادرین نسبت به سایر قرص های چربی سوز کمترین عوارض را دارد و مورد تأیید نیز است. بنابراین در این مطلب به طور کامل در خصوص این مکمل غذایی چربی سوز توضیح می دهیم.

 

اطلاعاتی در خصوص قرص چربی سوز زنادرین

قرص چربی سوز زنادرین

 

همانطور که اشاره شد، خیلی ها به دنبال ساده ترین راه برای چربی سوزی هستند، وزنی که در طول چند سال افزایش یافته است را می خواهند در کوتاه ترین زمان از دست بدهند و به اندام ایده آل برسند. از میان انواع و اقسام قرص های چربی سوز که هر کدام نیز ساختار و شیوه اثر گذاری متفاوتی دارند، قرص چربیسوز زنادرین بییشتر در کانون توجه قرار دارد. قرص چربی سوز زنادرین

با نام های مختلفی مانند زنیکال ( نام اصلی مکمل غذایی چربی سوز) و در ایران با نام زنادرین عرضه می شود. زنادرین یک مهار‌کننده برگشت‌پذیر آنزیم لیپاز است که با برقراری پیوند با این آنزیم، آن را غیرفعال می‌کند. بنابراین از هیدرولیز چربی تری‌گلیسرید به شکل قابل جذب (اسید چرب و مونوگلیسرید) جلوگیری می‌کند.

 

قرص چربی سوز زنادرین چگونه اثر می کند؟

 

مکانیسم اثر گذاری این مکمل غذایی چربی سوز بر این اساس است که با اشتها کار دارد و چربی هم می سوزاند، و در سطح دستگاه گوارش مانع جذب یک سوم چربی غذا می شود. یعنی غذایی را که مصرف می کنید، این قرص چربی سوزمانع جذب چربی در بدن می شود، در واقع این قرص چربی سوز همراه با غذا، درصد زیادی از چربی غذا را دفع می ‌کند اشتها را می بندد. یعنی از افزایش وزن جلوگیری کرده و باعث تعادل وزن می شود. از آنجا که قرص چربی سوز زنیکال معمولا” جذب بدن نمی ‌شود، جزو دسته مکمل های غذایی است که عوارض جانبی کمی دارد.چرا که شما دارو مصرف نمی کنید بلکه مکمل غذایی مصرف می کنید..

 

محصولات چربی‌سوز زیادی برای افراد وجود دارند که همه مدعی بهترین بودن هستند. اما قرص چربی سوز زنادرین

با فرمولاسیون جدیدش چربی‌سوزی را وارد مرحله ی جدیدی کرده است. مرحله‌ای بالاتر از بهترین بودن، بیشترین قدرت و هر تجربه‌ی چربی‌سوزی که تا به حال داشته اید.

.burn-fat-q_main

 

زنادرین

 

قرص چربی سوز زنادرین قویترین چربی سوزی است که تا به حال ارائه شده است. زنادرین شامل گروه فوق العاده قوی از چربی سوزهاست. و این ها تنها دلایلی که این چربی سوز مخصوص هستند نیست، این محصول چربی سوز برای اولین بار قدرت چربی سوزی در قسمت هایی از بدن را دارد که تا به حال هیچ چربی سوزی نداشته است. طراحی زنادرین به‌گونه ای است که هرجا با اثری از چربی اضافی برخورد می‌کند با آن مبارزه می‌کند.

 

قرص چربی سوز زنادرین یک محصول بسیار قوی در امر چربی‌سوزی است و اگر به جایی رسیده‌اید که با حجم زیادی چربی مواجه‌اید و از هیچ محصول یا فعالیتی جواب نمی‌گیرید و دنبال محصولی که به معنی واقعی رژیمتان را متحول و موثر کند هستید، پاسخ شما چربی سوززنادرین است.

 

موارد منع مصرف زنادرین

 

کسانی که مشکل تیروئید دارند و از داروهای خاصی استفاده می کنند. کسانی که کمبود ویتامین دارند، خصوصا” ویتامین های محلول در چربی، کسانی که به علت بیماری قلبی عروقی دارو ی وارفارین مصرف می کنند، افراد مبتلا به دیابت نوع ۲، کسانی که مشکل نفرون های کلیه دارند و یا کبد چرب دارند، حتما” این مکمل غذایی چربی سوز را بدون کسب اجازه از پزشک مصرف نکنند. در دوران شیردهی نیز منع مصرف دارد.

 

نکته پایانی

 

اگر قصد کاهش وزن دارید، راه اصولی و صحیح کنترل وزن را بیاموزید و منابعی که باعث دریافت انرژی مازاد می‏شوند را بشناسید. سالم ترین راه برای کاهش وزن و چربی سوزی و یا جلوگیری از افزایش وزن، فعالیت ورزشی منظم و رژیم غذایی صحیح است. این مکمل غذایی چربی سوز ها حتی اگر مورد تأیید نیز باشند به هیچ عنوان به تنهایی نمی توانند باعث کاهش وزن شوند، بلکه باید در کنار رژیم غذایی باید مصرف شود. این راه‏ حل‏ ها کوتاه مدت و تجاری هستند مگر در مواردی خاص و برای مدت زمانی کوتاه. کارشناسان مصرف قرص چربی سوز زنادرین را در موارد خاص یا چاقی های شدید به عنوان یک روش‏ کمک کننده در دفع چربی تجویز می کنند نه به عنوان یک روش اساسی و همیشگی.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *