لاغری سریع با رژیم وایکینگی

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

لاغری سریع با رژیم وایکینگی! عجیبه نه؟ چرا که هر وقت اسم وایکینگ ها را می شنویم تصویری از مردان چاق و قوی هیکل تو ذهنمون میاد اما رژیم غذایی وایکینگی خیلی متفاوت و تاثیر گذاره که تو این مطلب باهاش آشنا میشید.

واکینگ ها چه می خوردند؟

تخم پرندگان یکی از پایه های ثابت رژیم غذایی وایکینگی هست و اون ها انرژی و قوت مورد نیاز خودشون رو در هر صبح از تخم پرنده ها میگیرند. اونا تا حد ممکن از تمام سبزیجات طبیعت استفاده میکنند چون معتقدند که سبزیجات باعث میشه بدنشون ضد عفونی بشه و چربی های بدنشون سرعتر آب بشه و اندام متناسب داشته باشند.

کارشناس های تغذیه به کسایی که تمایل دارند لاغر بشن و به تناسب اندام برسند پیشنهاد میکنند مثل وایکینگ ها تغذیه کنند چون تغذیه وایکنگ ها هم طبیعی است هم سالم و سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن. در تحقیقات انجام شده کارشناسان تغذیه نتیجه گرفته اند روغن زیتون ، غلات سبوس دار ، ماهی تازه و سبزیجات ریشه دار موتونن توی مدت کوتاهی چربی های اضافه بدن افراد رو بسوزونن و فرد رو به لاغری و تناسب اندام برسونن.

مهم ترین اصلی که توی رژیم وایکینگی باید رعایت کنید اصل آب پز کردن یا کباب کردنه چون برای وایکینگ ها سرخ کردن بی معنی بود و تمام غذا ها رو یا کباب میکردن یا آب پز میکردن به این ترتیب چربی و روغن ها در بدنشون انباشته نمیشد و سلامتیشونو به خطر نمینداخت، همینطور لاغر و متناسب هم میموندند.

اگر تمایل شدید به لاغری دارید مطمئن باشید با این رژیم میتونید توی مدت کمی لاغر کنید و به وزن ایده آلتون برسید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *